Kuinka käytännöllinen mahtaa tuo Bujinkan Budo Taijutsu olla itsepuolustuskäytössä?
Vastaukset 2
- Tommi
Aloittamisen jälkeen en ole joutunut kahakoihin. Toimii siis mielestäni hyvin :D
- Ukesavosta
Itsehän olen nyt harrastanut 7 vuotta kyseistä lajia, hyvin on iskenyt. Varsinaisesti kun puhutaan, että bujinkania täytyy harrastaa kauan, että pysty sisäistämään tekniikan laajasti ja hyödyntämään sitä täydellisesti ei välttämättä mene niin kauan. Ensimmäisen vuoden aikana takuu varmasti opit jo pärjäämään ikävissä tilanteissa. Lajiin kumminkin kuuluu niin paljon aspekteja. Ensimmäisen vuoden aikana opit ihan varmasti hyvää dakenia (brutaalimpaa tekniikkaa) ja lukot, heitot ja kuljetusotteet on varmasti suht hyvällä pohjalla aktiivi harrastajalla. Itse olen pärjännyt ja selvinnyt omista tilanteista ja suuresti siitä kiitän tätä lajia. Mutta jokainen tykkää eriasoista, mene ja kokeile. Katso näytöksiä ja kysele ihmisiltä dojolla lajista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901348
- 45717
- 20659
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48630- 53608
- 78595
- 47591
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132568- 48546
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan190541