Kuinka käytännöllinen mahtaa tuo Bujinkan Budo Taijutsu olla itsepuolustuskäytössä?
BBTJ
2
671
Vastaukset
- Tommi
Aloittamisen jälkeen en ole joutunut kahakoihin. Toimii siis mielestäni hyvin :D
- Ukesavosta
Itsehän olen nyt harrastanut 7 vuotta kyseistä lajia, hyvin on iskenyt. Varsinaisesti kun puhutaan, että bujinkania täytyy harrastaa kauan, että pysty sisäistämään tekniikan laajasti ja hyödyntämään sitä täydellisesti ei välttämättä mene niin kauan. Ensimmäisen vuoden aikana takuu varmasti opit jo pärjäämään ikävissä tilanteissa. Lajiin kumminkin kuuluu niin paljon aspekteja. Ensimmäisen vuoden aikana opit ihan varmasti hyvää dakenia (brutaalimpaa tekniikkaa) ja lukot, heitot ja kuljetusotteet on varmasti suht hyvällä pohjalla aktiivi harrastajalla. Itse olen pärjännyt ja selvinnyt omista tilanteista ja suuresti siitä kiitän tätä lajia. Mutta jokainen tykkää eriasoista, mene ja kokeile. Katso näytöksiä ja kysele ihmisiltä dojolla lajista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851997- 431580
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!621281- 741128
- 761110
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261054- 591021
- 35987
- 37883
- 39834