ois tarkotus lähtee kavereiden kesken floridaan/miamiin kesäkuussa 2008. onkos kellään kokemuksia floridasta/miamista? mihin kannattais suunnata? oon lukenu netistä et south beach on se the bomb biletysmesta mutta kuulemma kallis! kuin kallis? ja onko siellä edes toivoa päästä klubeille sisään ilman suhteita? ois kiva jos jollai ois antaa vinkkei mihin kannattaa suunnata siellä ?tarkotus ois viettää semmonen ranta/biletysloma. nii ja mitä mestoi kannattaa välttää? Kiitos vastauksistanne :)
Mihin suunnata Floridassa???
5
1396
Vastaukset
- flman
Hakusana "spring break". Taalla Floridassa meno on irtonaista.
- maijamissa
Aivan yliarvostettu paikka, homojen paratiisi. Paukut 15-20taalaa, tosin vahva euro helpottaa.
- kgirsac
South Beachilla pääsee kyllä bilettämään, mutta saat upottaa rahaakin sen mukaan. Kyllä klubeille pääsee sisään ilman suhteita, varaudu vaan jonottamaan suositumpiin paikkoihin kuten Mansion, joskus saattaa käydä niin että saat ilmaisrannekkeenkin, vähintään alennuksen.
Metropolis tai Club Space taas Miamin puolella paikat jota ehdottomasti suosittelen, kummatkin vetää porukkaa ja isoja nimiä. Muutenkin omasta mielestä meno parempi kuin South Beachilla.
Browardin ja Palm Beachin suunnassa on myös yöelämää ihan riittämiin. Las Olas kannattaa tarkistaa, useampi vaihtoehtoja riittää.
Suosittelen kuitenkin yöpymään Miamin keskustassa jos pussi antaa periksi, voi olla paikoittain halvempaa kuin South Beachilla, etenkin kesäaikaan. Hotelleja tietysti kaupungissa lukemattomiin, jokaiselle jotain lompakon paksuuden mukaan.
Sanotaan että tällä palstalla on hyvä valmistautua matkaan mutta älä missään nimessä kirjoita matkaa lopullisesti täällä lukemasi mukaan. Parempi että kyselet paikallisilta kuin viikon tai kahden lomailleilta samsoniiteilta.- j3zz
kiitos vinkeistä kaikille! päädyimme nyt kuitenkin vuokraamaan auton 2 vkoks ja kiertelemme floridassa, orlando,tampa,key west,ft.lauderdale , miami ym...reitti aika lailla avoin vielä :)
- uimahousut
j3zz kirjoitti:
kiitos vinkeistä kaikille! päädyimme nyt kuitenkin vuokraamaan auton 2 vkoks ja kiertelemme floridassa, orlando,tampa,key west,ft.lauderdale , miami ym...reitti aika lailla avoin vielä :)
paikan paalla, suomalaiset speedot ovat naurunaihe ja homouden merkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529