Isänpäivälahja ideoita :D

...TULEVALLE isukille ;D??

Keksiikö kukaan jotain kivoja, pieniä lahjaideoita tulevalle isukille :)?? meillä la tammikuussa. Ja aikooko kukaan muu ostaa tulevalle isä-papalle mitään :)?

8

924

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2.raskaus

Meillä oli ekaa lasta odottaessa sama tilanne, että odotusaikana oli periaatteessa mieheni eka isänpäivä. Ostin hänelle, tai siis oikeastaan tulevalle vauvalle bodyn missä luki "iskän rakas". Tuleva iskä tykkäsi!!!

• RV 16+0

meiän tulevalle isille aamutohvetit,jossa luki muistaaksi isukku tai isi =)
      Vielä pari päivää sitte mietin mitä isännälle ostaisin,mutta ku käytiin Seppäläs ja isäntä näki ne,se oli jo ostas ne itelleen,mutta sano sitte että noh,ehkä joulupukki tois tälläset ;)

• rv32

Täällä tuleva iskä saa pienen leikkitraktorin. Poika kun on tulossa ja iskäkin tykkää koneista :)

• isänpäiviä tulee vielä...

isää vasta sitten kuin hän ihan ihka oikeasti on isukki teidän tulevalle vaaville! Esim tämä monen suosikki isyyspakkaus on minusta parempi idea (tehdä ja antaa isille kun la lähenee) kun juhlia isänpäivää vasta tulevalle isälle! Kukin tavallaan mutta en mäkään halunnut äitienpäivälahjaa kun vauva oli vielä masussa. kukin tietenkin tavallaan..

• ...........

Mulla LA ensi kuussa ja tein ukolle isyyspakkauksen minkä annan sitten isänpäivänä... Vaikkakaan en itse saanut äitienpäivänä mitään (minulla on edellisestä suhteesta lapsi eli olen todellakin ollut silloin jo äiti!)...

• evian

Ei kai sentään exän tarvi muistaa äitien/isänpäivänä?? Eikö se ole nimenomaan lasten (tai NYKYISEN puolison) "tehtävä". Vai olitko vielä edellisessä suhteessa toukokuussa ja nyt jo raskaana toiselle..??

• ...................
        evian kirjoitti:

Ei kai sentään exän tarvi muistaa äitien/isänpäivänä?? Eikö se ole nimenomaan lasten (tai NYKYISEN puolison) "tehtävä". Vai olitko vielä edellisessä suhteessa toukokuussa ja nyt jo raskaana toiselle..??

Exä muisti, nykyinen ei. Tämä oli siis pointti, että miksikäs minä tulevaa isää muistan kun ukko ei muistanu minua, vaikka olen jo äiti ja äitienpäivähän on kaikkien äitien päivä...

Kyllä minä ainakin "kiitän" exää joka isänpäivä lapsestani. Hän on kuitenkin antanut minulle pienen enkelini. Joku pieni lahja tai edes kortti. Jotain kuitenkin joka vuosi.

• Mutta...

Käydessäni kirjakaupassa ihan muissa asioissa, en malttanut olla ostamatta tulevalle isukille (tällä hetkellä vielä "varaisukille" -> minulla 2 lasta edellisestä liitosta) teosta:
      Vaippavapaalla - Vaihtoehtoinen opaskirja uudelle isälle (Daniel Blythe).

Koska miehelleni lapsi on ensimmäinen oma, on hänellä nyt rauhassa aikaa lukea tämä kirjanen. Koska hän on intonsa ja mielenkiintonsa odotukseen ilmaissut jo moneen otteeseen, uskon hänen pitävän myös lahjasta, vaikkei sitä odotakkaan. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3210
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      157
      1257
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe