Isänpäivä

lähestyy!

Miten aiotte muistaa isää isänpäivänä? Minä olen tehnyt kortin ja kakkukahvit aion laittaa pöytään.

On se mukava, että isiäkin välillä muistetaan:D

95

16767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki--

      haudalle kynttilän

      • jts

        tympii vaan käydä siellä haudalla... :(


      • evian

        Kynttilän vien sekä isäni että vaarini haudoille =/


      • melkein
        evian kirjoitti:

        Kynttilän vien sekä isäni että vaarini haudoille =/

        Ei vietetä isänpäivää, koska isä puskee horsmaa. En kyllä sille mitään kynttilöitä vie...


      • hutilo

        käyn myös haudalla vien kynttilän vaikka en muista juuri isän kuolemasta mitään olin niin pieni silloin


      • jelisssa
        evian kirjoitti:

        Kynttilän vien sekä isäni että vaarini haudoille =/

        Lapseni viettää ensimmäistä isänpäivää ilman isää, joka menehtyi vime joulun alla. Ei varmaaan kuka tiedä sitä tuskaa mitä nämä lapsukaiset- jotka ovat joutuneet lupumaan rakkaastaan - tuntevat sisällään. Voimia heille kaikille tänä päivänä ja tulevaisuudessa. Meille hauta ei ole vain paikka missä kasvaa horsmaa, se on rakkaitten lepopaikka ja sinne mielellään vie kynttilän tai kukkia. Isopaapatkin ovat tuolla pilvien päällä. Kuitenkin hyvää isänpäivää kaikille isille ja paapoille.


      • juha30

        vien Haudalle kyntilän 1985 pois menneen isäni haudalle.


      • ali baba
        jelisssa kirjoitti:

        Lapseni viettää ensimmäistä isänpäivää ilman isää, joka menehtyi vime joulun alla. Ei varmaaan kuka tiedä sitä tuskaa mitä nämä lapsukaiset- jotka ovat joutuneet lupumaan rakkaastaan - tuntevat sisällään. Voimia heille kaikille tänä päivänä ja tulevaisuudessa. Meille hauta ei ole vain paikka missä kasvaa horsmaa, se on rakkaitten lepopaikka ja sinne mielellään vie kynttilän tai kukkia. Isopaapatkin ovat tuolla pilvien päällä. Kuitenkin hyvää isänpäivää kaikille isille ja paapoille.

        Minäkin jouduin luopumaan isästäni nuorena poikana.Haluan sanoa kaikille kellä isä on, että arvostakaa ja muistakaa isää kun vielä voitte!


      • niin minäkin

        Niin miekin....


      • jnl

        ikävä ei lopu koskaan.


      • Pelastaja-92
        ali baba kirjoitti:

        Minäkin jouduin luopumaan isästäni nuorena poikana.Haluan sanoa kaikille kellä isä on, että arvostakaa ja muistakaa isää kun vielä voitte!

        isää muistellen meni isän päivä. menetin hänet puolivuotta sitten, (1.4.07 ) moottoripyöräonnettomuudessa. ja toivon että kaikilla keillä on isä vielä hengissä niin pitäkää isästänne HYVÄÄ huolta. koska aika ei anna armoa. mutta kaikille isille Hyvää isänpäivää!


      • Nimetön
        jelisssa kirjoitti:

        Lapseni viettää ensimmäistä isänpäivää ilman isää, joka menehtyi vime joulun alla. Ei varmaaan kuka tiedä sitä tuskaa mitä nämä lapsukaiset- jotka ovat joutuneet lupumaan rakkaastaan - tuntevat sisällään. Voimia heille kaikille tänä päivänä ja tulevaisuudessa. Meille hauta ei ole vain paikka missä kasvaa horsmaa, se on rakkaitten lepopaikka ja sinne mielellään vie kynttilän tai kukkia. Isopaapatkin ovat tuolla pilvien päällä. Kuitenkin hyvää isänpäivää kaikille isille ja paapoille.

        Minä tiedän miltä lapsista tuntuu viettää ensimmäistä isänpäivää ilman isää ja viedä haudalle isänpäiväkortti. Tämä päivä oli yksi surupäivä meidän/minun lapsilleni.Jaksamista sinullekin...


    • poaposapopop

      kossupullon, tosin täytettynä vedellä koska *hik* join sen ite eilen *hik*

      • annan

        isälleni Leijona pullon ja lapseni tekemän kortin


      • stiinazx

        Isän päivänä mustan keittä kahvia ja laitaa pöytä
        keksejä ja pullaa niistä hän pitää,Kakku ei oo hänen:- mimitäin ei pidä makeasta.Isälle voi ostaa kerraston.antaa lahjakorttin.mtv3-max tv pakketti..mikä vaan tuleen mieleen.minä ilahdutan
        häntä keittänällä kahvia ja pistänällä keksiä sekä pullaapitkon pöytään.voihan jokakin pientä ylätyksiä olla iskälle.


      • äippä
        stiinazx kirjoitti:

        Isän päivänä mustan keittä kahvia ja laitaa pöytä
        keksejä ja pullaa niistä hän pitää,Kakku ei oo hänen:- mimitäin ei pidä makeasta.Isälle voi ostaa kerraston.antaa lahjakorttin.mtv3-max tv pakketti..mikä vaan tuleen mieleen.minä ilahdutan
        häntä keittänällä kahvia ja pistänällä keksiä sekä pullaapitkon pöytään.voihan jokakin pientä ylätyksiä olla iskälle.

        vien oman isän haudalle kynttilän. mieheni on vielä töissä, mutta olen siivonnut ja leiponut kakun. sitten kun hän tulee töistä niin me pojan kanssa annamme hänelle lahjan ja keitetään isänpäivä kahvit kakun kanssa. isänpäivä kortin on 8kk:n ikäinen poikamme sormiväreillä maalannut itse.
        iltapäivällä menemme sitten mummun ja tuffan luo syömään..


    • katsomassa

      Käydään katsomassa isää. Ei kuulema ikinä tarvitse mitään lahjoja, tärkeämpää kai se, että näkee lapsiaan. Juuri tuo vaatimattomuus isässäni onkin hienoa. Yhdessäolo on hänelle tärkeämpää kuin tavarat. Kortti hänelle kyllä kuitenkin viedään. :)

      • herra 45

        vien isän oman poikani kanssa syömään hyvään ravintolaan,voidaan herkutella kolmen sukupolven voimin.onnea vaan kaikille isille.


      • mulkkuiskä

        osti saarioisten pizzaa ja tuhlasi oikein siihen isompaan, voi v..u, mikä äijä. En kyllä osta sille jouluna mitään, enkä ikinä. Ois ees selvin päin, mut ko ei, yhtä kidutusta nää velvollisuuskäynnit. Ko olis edes rahasta kii sillä, mut ei, sillon hyvä liksa eikä mitää velkoja, et vois viedä sit raflaa syömään, mut on nii kallista. Mäkin oon sille varmaan joku rasite finanssipuolella. En kyl ikinä laita penskoja tähän maailmaan, vaikken kyllä tollee kohtelis omia lapsia, mut ei sitä tiedä millaseks paskiaiseks sitä muuttuu, jos tulis
        ero.


      • onnitella..
        mulkkuiskä kirjoitti:

        osti saarioisten pizzaa ja tuhlasi oikein siihen isompaan, voi v..u, mikä äijä. En kyllä osta sille jouluna mitään, enkä ikinä. Ois ees selvin päin, mut ko ei, yhtä kidutusta nää velvollisuuskäynnit. Ko olis edes rahasta kii sillä, mut ei, sillon hyvä liksa eikä mitää velkoja, et vois viedä sit raflaa syömään, mut on nii kallista. Mäkin oon sille varmaan joku rasite finanssipuolella. En kyl ikinä laita penskoja tähän maailmaan, vaikken kyllä tollee kohtelis omia lapsia, mut ei sitä tiedä millaseks paskiaiseks sitä muuttuu, jos tulis
        ero.

        miestäsi, tulevaa isää! Eikä haukkua ja nimitellä. Tänään on miesten ISIEN oma päivä eikä miehesi kuulu Sinulle kantaa safkaa kultalautasella, vaan Sinun kuuluu antaa Hänelle jokin muistaminen.
        Olkoon se vaikka ruokailu. Olet itsekäs muija!


      • MÄ EN
        onnitella.. kirjoitti:

        miestäsi, tulevaa isää! Eikä haukkua ja nimitellä. Tänään on miesten ISIEN oma päivä eikä miehesi kuulu Sinulle kantaa safkaa kultalautasella, vaan Sinun kuuluu antaa Hänelle jokin muistaminen.
        Olkoon se vaikka ruokailu. Olet itsekäs muija!

        OLE MIKÄÄN VITUN MUIJA.


    • KOTIÄITI/Mikkeli

      Mie laitoin lapsien kans aamupalan miehelleni/lapsien isälle. kortti ja lahjat.Sit miun isälle annettiin sukat ja kortti(laasten pappa)eli siin mein isän päivä.

    • erias

      Levätköön rauhassa

      • Nekkuliinikka

        No mää tein iskäl kortin ja sit äitin kaa ostettii lahja.. ( tyyny ) :D siin semmost iha kivaa isänpäiväjuttuu..


      • Jarkke
        Nekkuliinikka kirjoitti:

        No mää tein iskäl kortin ja sit äitin kaa ostettii lahja.. ( tyyny ) :D siin semmost iha kivaa isänpäiväjuttuu..

        No omaa rakas isä nukkui poisn. 10v sitten ja hautakin on satojen km:n päässä joten siellä ei voi käydä, rakkaat muistot kuitenkin ovat sydämessä tallessa.

        Itseki olen isä mutta lapsi asuu toisaalla äitinsä kanssa, isänä tunnen kipua (en enään pahasti katkera) kun äitinsä erotti kiedät toisistamme kun "tuntui" siltä, etäisän osa on raskas ja juhlapyhät saavat usein mielen maahan...mutta isä tässä ollaan kuitenkin, Sinä etäisä, nosta katseesi, lapsemme tarvii meitäkin vaikkemme läsnä pysty olemaankaan heidän live-elämässä...ajatuksin, tekstarein, puheluin ja Rukouksin voimma rakkaita lapsiamme muistaa ja kyllä lapsen sydämessä on paikka myös sinulle ja minulle, pää pystyyn suomalainen mies, olet arvokas ja tärkeä! (keitetään vaikka itse itsellemme kunnon kahvit ja iloitaan tästä päivästä!!! :)


        Jari


      • mamma1979
        Nekkuliinikka kirjoitti:

        No mää tein iskäl kortin ja sit äitin kaa ostettii lahja.. ( tyyny ) :D siin semmost iha kivaa isänpäiväjuttuu..

        Vietän tässä miettimällä omaa isääni ja soitan varmaan jonkin ajan kuluttua, sillä välimatka on n. 300 km,
        kun piti olla VAIN n. 3 km, mutta aina ei mee asiat, niin kuin on sunnitellut...

        Miehellä vasta ankea Isän päivä onkin, vaikka 2 ihanaa poika lasta löytyy (2 v & 5 v),
        sillä hänen isänsä kuoli äkillisesti Ma 5.11.07

        Ihan suht. koht terve 62 v Maanviljelijä isä, joka teki liikaa töitä, eikä Sydän/ Kroppa enää jaksanut : yötä päivää kestänyttä rääkkiä, jota kestänyt n. 6 kk, sillä kaikki maatilan työt painoivat päälle saman aikaisesti... (Ja kauemminkin...),

        Kun yhden työn sai valmiiksi, niin sai jo aloittaa samantien toisen, eikä lepo hetkiä pahemmin ollut,
        koska on ollut aina työ myyrä, eikä osannut antaa periksi, ennemmin kuin oli liian myöhäistä...

        Nyt mieheni joutuu kokemaan kovia, eikä asiaa auta yhtään se, että joutui hyppäämääm liian isoihin saappaisin, koska allamme nyt pyörittämään maatilaa...

        Paljon jäi kysymättä asioita maatilan töistä, koska ei uskottu, että tarvittaisiin niitä tiietoja vielä pitkään aikaa, mutta näin se maailma koettelee..

        Itkettää miehen ja muunkin perheemme puolesta...


      • Vaikeaa...
        Jarkke kirjoitti:

        No omaa rakas isä nukkui poisn. 10v sitten ja hautakin on satojen km:n päässä joten siellä ei voi käydä, rakkaat muistot kuitenkin ovat sydämessä tallessa.

        Itseki olen isä mutta lapsi asuu toisaalla äitinsä kanssa, isänä tunnen kipua (en enään pahasti katkera) kun äitinsä erotti kiedät toisistamme kun "tuntui" siltä, etäisän osa on raskas ja juhlapyhät saavat usein mielen maahan...mutta isä tässä ollaan kuitenkin, Sinä etäisä, nosta katseesi, lapsemme tarvii meitäkin vaikkemme läsnä pysty olemaankaan heidän live-elämässä...ajatuksin, tekstarein, puheluin ja Rukouksin voimma rakkaita lapsiamme muistaa ja kyllä lapsen sydämessä on paikka myös sinulle ja minulle, pää pystyyn suomalainen mies, olet arvokas ja tärkeä! (keitetään vaikka itse itsellemme kunnon kahvit ja iloitaan tästä päivästä!!! :)


        Jari

        Onko todella kaltaisiasi etäisiä, jotka ajattelevat lapsiaan ja ikävöivät heitä?? "Isäni" hylkäsi minut totaalisesti vanhempieni avioeron myötä, samoin on käynyt kahdelle rakkaalle pikkusisarukselleni heidän isänsä ja äitimme avioeron myötä. Isänpäivä on vuoden kauheinta aikaa, uskoni oikeisiin isiin on mennyt.


      • Jarkke
        Vaikeaa... kirjoitti:

        Onko todella kaltaisiasi etäisiä, jotka ajattelevat lapsiaan ja ikävöivät heitä?? "Isäni" hylkäsi minut totaalisesti vanhempieni avioeron myötä, samoin on käynyt kahdelle rakkaalle pikkusisarukselleni heidän isänsä ja äitimme avioeron myötä. Isänpäivä on vuoden kauheinta aikaa, uskoni oikeisiin isiin on mennyt.

        Hei, kyllä olen ihan oikea mies ja isä Oulusta ja kuumimmat kyyneleeni ja surun koin aikoinaan siitä että jouduin eroon lapsesta (miehen osa on yleensä joutua pois yhteisestä kodista jos ero tulee).

        Surullista että uskosi miehiin/ vastuunsa kantaviin isiin on mennyt...mutta kyllä löytyy sellaisia vielä Suomestakin, toivon sinulle hoitavia ja luottamusta herättäviä kokemuksia ko. asiassa, ettet "vammaasi" joutuisi kantamaan läpi elämän ja ehkä välittäisi myös mahd. omiin lapsiisi.


      • Jarkke
        mamma1979 kirjoitti:

        Vietän tässä miettimällä omaa isääni ja soitan varmaan jonkin ajan kuluttua, sillä välimatka on n. 300 km,
        kun piti olla VAIN n. 3 km, mutta aina ei mee asiat, niin kuin on sunnitellut...

        Miehellä vasta ankea Isän päivä onkin, vaikka 2 ihanaa poika lasta löytyy (2 v & 5 v),
        sillä hänen isänsä kuoli äkillisesti Ma 5.11.07

        Ihan suht. koht terve 62 v Maanviljelijä isä, joka teki liikaa töitä, eikä Sydän/ Kroppa enää jaksanut : yötä päivää kestänyttä rääkkiä, jota kestänyt n. 6 kk, sillä kaikki maatilan työt painoivat päälle saman aikaisesti... (Ja kauemminkin...),

        Kun yhden työn sai valmiiksi, niin sai jo aloittaa samantien toisen, eikä lepo hetkiä pahemmin ollut,
        koska on ollut aina työ myyrä, eikä osannut antaa periksi, ennemmin kuin oli liian myöhäistä...

        Nyt mieheni joutuu kokemaan kovia, eikä asiaa auta yhtään se, että joutui hyppäämääm liian isoihin saappaisin, koska allamme nyt pyörittämään maatilaa...

        Paljon jäi kysymättä asioita maatilan töistä, koska ei uskottu, että tarvittaisiin niitä tiietoja vielä pitkään aikaa, mutta näin se maailma koettelee..

        Itkettää miehen ja muunkin perheemme puolesta...

        Päivä vaan je hetki kerrallaan koitatte jaksaa ja päästä sisälle usiin kuvioihin/ vastuuseen, pitäkää toisistanne huolta, nyt jos koskaan toisiannekin tarvitsette!


      • mamma1979
        Jarkke kirjoitti:

        Päivä vaan je hetki kerrallaan koitatte jaksaa ja päästä sisälle usiin kuvioihin/ vastuuseen, pitäkää toisistanne huolta, nyt jos koskaan toisiannekin tarvitsette!

        Onneksi meitä on monta, ettei tarvitse yksin surra, vaan saadaan toinen toisiltamme voimaa jaksaa eteenpäin ja kaikista eniten voimaa saadan pojistamme, jotka ovat iloisia itsejään, vaikka suuri suru kohtasi meitä... !!!


    • p ä i v ä p e r h o n e n

      Paistaa se päivä risukasaankin jos toiseenkin; sketsiterveisin:

      http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=29&t=406&a=4605

      ...p ä i v ä p e r h o n e n ...

      • p ä i v ä p e r h o n e n

        ....tuo ylläolevan viestin päivän piristys...


      • Nohihheijakkaa

        No kyllä tuo pisti suun hymyyn ja vähän hihitinkin. Juu en mäkää ota naista, naiset on nähty mitä surua ne tuokaan elämään.


    • 071085

      Heips, isänpäivää juhlistetaan kakkukahvien merkeissä (kakun teki pikkusiskoni)ja minä olen kääretortun tehnyt. Vanhempien luokse menemme, lahjaksi olen ostanut sukat, cd:n ja liköörikonvehteja, jotka taitavat olla ei niin karkin ystävä isäni lemppareita :) Ja kortin isäni saa myös.

      Papoilleni olen ostanut molemmille "VAARI" t-paidat ja tehnyt kortit.

      • :...:

        Mikset ostanu laatulikööripulloja? Olisitte yhdessä skipanneet ne ja sen jälkeen rähinäremmiä kyytipojaks.


    • Angeltos

      Oma isäni kuoli 10v sitten enkä haudalle pääse kynttilää viemää, silti ajatuksissa häntä muistan.
      Tulevan esikoiseni isälle, tein muutaman hassunhauskan bodyn ja kortin väsäsin myös viimeyönä, kun herrä itse oli töissä. kohta vois kahvit mennä keittämään ja aamupalan tuoda sänkyyn. ehkä hän kiltisti rankan yön jälkeen jaksaa herätä

    • Pois almanakasta

      Ihan turhaa houhotusta koko homma. Samoin äitien päivä.

    • sartsa_94

      minä olen ostanut isälleni lahjan ja tehnyt nätin kortin ja tein sydän kakun..

    • kuollutta isää...

      muistetaan? Rukouksillako? Ei tunnu kivalta nämä isänpäivät kun oma isä on kuollut :(

    • kukka

      muistaa myös muulloin kuin isänpäivänä. Nyt isänpäivänä annan lahjan ja ostin kauniin ruukkukukan, syklaamin. Aamulla keitän hyvät leivoskahvit ja vietän päivän isän ehdoilla.

    • 1976/11

      kynttilän isäni haudalle ja muistelen samalla menneitä aikoja kun hän oli viellä elosa.

    • ichigo-79

      vien sisarusten kanssa kriisi osastolle kakkua ja lahjat :)

      onneksi hän sieltä huomis aamuna jo pääseekin mutta lähtee sieltä suoraan töihin.

      • juupssss

        Itsetekemällä kortilla ja aamukaakaolla tietenkin =)


      • repareiska
        juupssss kirjoitti:

        Itsetekemällä kortilla ja aamukaakaolla tietenkin =)

        perinteistä maitosuklaata levyllisen verran ja ässä arpa,jos vaikka millin voittais :)


      • ichigo-79
        repareiska kirjoitti:

        perinteistä maitosuklaata levyllisen verran ja ässä arpa,jos vaikka millin voittais :)

        Lisäänkin pakettiini myös ässä arvan kun lahjat ottaa vasta ensi viikolla suklaata kuitenkin aion sen arvan klanssa viedä, korttia en ehtinyt itse tehdä..:(


    • on jo

      toinen isänpäivä ilman isää joka kuoli viime vuonna syksyllä... :'((

    • Nimetön

      iskä kun on jehovan todistaja...eikä halua osallistua moiseen "pakanatouhuun". säälittävää, sanon minä. soitan siis ukille sitten... =)

    • jahvetttiii

      faija delas viime jouluaattona alkoholiin,jos mahdollista veisin edes kynttilän haudalle mutta halusi välttämättä tuhkan ripoteltavan saimaaseen.

    • ritt

      Soitin isalle, olen vaihdossa ulkomailla, niin soitin hanelle onnittelut. Yleensa olen tehnyt kakkun,kortin ja olleen ostettu joku lahjakin

    • Jiippis

      Isäni on ilkeä narsisti, saa kiehua ihan omissa keitoksissaan. En näe mitään syytä lahjoa tai juhlia miestä, joka on kiusannut mua lapsesta asti.
      Turha narista nyt, en ole huomioinut isänpäivää noin nuoruusvuosien jälkeen, kun ukko heitti lahjan pitkin seiniä ja huusi kun hullu, et häntä ei tarvi lahjoa.
      Sitä saa mitä tilaa. Minä nautin rauhallisesta elosta omassa kotonani.

    • Pohjan-Akka

      Kerran ostin hölmöyttäni joululahjaksi leivänpaahtimen: meinas mennä joulutunnelma "tuollaisia höpöjä" : )

      Korttipakan lahjoitin kerran, siihen oli tyytyväinen. Ne maksoivat kait Haaparannalla silloin joskus 2 markkaa.

      Mulla oli niin ihana isä ettei kellään. Muistan kyllä sen navetanhajun lakissa kun pienenä kävi halailemassa...se ei ollut mukava tuoksu.Muiistan kun isä kantoi autosta sisään kun oli väsähtänyt välille. Bonanzan sain katsoa, ei niitä pahempia haitsapparalleja...

      Katsoin isän kanssa aina yhdessä Bonanzan : )

      Hyvää isäinpäivää isille.

      http://www.youtube.com/watch?v=kA-PdP4k4Xw&mode=related&search=

    • isäni tuhosi

      itsetuntoni jo alle kouluikäisenä ja toivon etten koskaan enää tapaisi häntä, tai edes kuulisi hänestä mitään.

      • Enkelinä taivaassa :(

        Kauhean surku kun en voi itse ostaa isälleni lahjaa tai muutenkaan tarjota kakku kahveita kun isäni on kuollut.. mutta kirjoitin paperille isänpäivä toivotukset ja terveiset äidiltä ja veljeltä sitten poltin paperin niin se meni savuna isän luo ylös tuonne taivaaseen.

        Joo kuulostaa tyhmältä mutta niin se vain on.

        Terv. 18v isänsä kuusi vuotta sitten menettänyt tytteli


      • äitienpäivän

        muistan aina ja lämmöllä, isänpäivänä minulla on yleensä "tärkeitä menoja", vaikea katsoa silmiin ja leikkiä onnellista, kun ilman terapeuttia en isäni takia tässä kirjoittaisi.


    • -mää.

      Ei kyllä mieleni olis tehnyt isälle mitään ostaa sillä hänen kanssaan en toimeen tule ku aina haukutaan jostain, väkisin sitte vein suklaata ja sukat... Kumma äijä.

    • sitä

      isää kelle isänpäivät toivottaisi. Oon isänpuolelta hylätty, vauvasta asti halunnu, ettei minulla ole isää. Äidin yksinhuollossa kasvanut nyt 45v ja perheellinen.
      Miten juhlia muuta kun lasten kautta.

      • Nimetön

        Mulla ei ole ukkoa ketä juhlia. En oo koskaan nähnytkään. En tiedä lienenkö mitään menettänytkään kuin toisen auktoriteetin. Äiti on josta tykkään, vaikkei kauheen läheisiä ollakaan.
        Nuori mies 20 v.


    • Mirkku ja 6+2 muksua

      Minä ostin isälleni ja apelleni kotimaisen puisen punaisen ruukkukukan, siksi että se kestää pitempään iloa tuottamassa ja samalla se tuo palkkaa jollekin suomalaiselle käsityöläiselle. Omalle miehelleni (lasteni isäpuolelle, joka on ainut isä lasteni elämässä) pidimme isot kekkerit lasten kanssa: vadelmakermakakku ja aamukahvit makuuhuoneeseen, ison röykkiön lahjoja kera.

      Halusimme näin toivottaa kaikille isille että he ovat tärkeitä. (pienemmät muksut laittoivat oikealle isällee sähköpostitse isänpäivä toivotukset jonnekinulkomaille jossa herra viettää veropakolaisen elämää.)

    • Me naiset

      Solvaan ja arvostelen tietty minkä ehdin...haen vikoja suurennuslasinkin avulla jne - samaan tapaan mitä yleensäkin on ollut jo vuosia iltapäivälehdet juttuja täynnä isänpäivänä feministi Suomessa.

      Pari vuotta sitten oli kirkuva päälööppikin maamme suurimmassa iltapäivälehdessä isänpäivä viikonloppuna isien kelvottomuudesta jne

      Naisten lehtistä ei nyt viitsi puhuakaan...niissä kun yleensäkään kovasti itse mainostamansa "tasa-arvo, suvaitsevaisuus ynm" ei koske ollenkaan Suomen miestä...

    • mimmi06

      käyn sytyttäässä kuntilän haudalle!

    • Isä 33

      Sain aamulla kortin ja sitten koko perhe hieroi kipeän selän ja voi veljet, kun tuntui hyvältä. Ollaan sitten syöty yhdessä ja kyllä tällä hetkellä perhe tuntuu kovin rakkaalta.
      Muuten tiedoksi muillekin isille, isa.fi sivut ovat auenneet. Sain kuulla niistä kaverin kautta. Toivottavasti niistä tulee hyvät, nythän ne on aika alkutekijöissä mutta aihio on hyvä.

      • Shakkimatti

        Pidin sivuston asiallisesta otteesta, aina ei niin kuin sen yhden kolumnin kirjoittaja sanoikin, tarvitse miehille puhua "jääkiekkokieltä", jotta ne ymmärtää.


      • onnea --
        Shakkimatti kirjoitti:

        Pidin sivuston asiallisesta otteesta, aina ei niin kuin sen yhden kolumnin kirjoittaja sanoikin, tarvitse miehille puhua "jääkiekkokieltä", jotta ne ymmärtää.

        Pääministeri ainakin ansaitsee muistamista isänpäivänä, kun vaimo otti ja jätti lapset. Hallitusti hoidettu silti tiedotus. Ikäviä silti tuollaiset naiset... vaikka yhteisestä sopimuksesta tehty päätös.

        Yhtä ikäviä kuin jos vaimo ottaa lähtee ja vie lapset mukana. Liian monta tarinaa nähty ja kuultu.

        Yksinhuoltajaisän arki ei varmaan ole niitä yksinkertaisimpia... kun pitää säätää pakkolakejakin.


      • :DDD
        onnea -- kirjoitti:

        Pääministeri ainakin ansaitsee muistamista isänpäivänä, kun vaimo otti ja jätti lapset. Hallitusti hoidettu silti tiedotus. Ikäviä silti tuollaiset naiset... vaikka yhteisestä sopimuksesta tehty päätös.

        Yhtä ikäviä kuin jos vaimo ottaa lähtee ja vie lapset mukana. Liian monta tarinaa nähty ja kuultu.

        Yksinhuoltajaisän arki ei varmaan ole niitä yksinkertaisimpia... kun pitää säätää pakkolakejakin.

        lapset lähti ja vei mutsin mukana.


    • sjl87

      Ei oo rahaa ostaa mitään lahjaa,mut kortin tein..
      Ja meen käymää faijalla auttamassa rempassa!:)
      Tämmöst..-sara-

    • vitsi

      Eniten onnea isille, jotka ovat sellaisiksi tulleet tahattomasti ja joutuvat koko ikänsä maksamaan lapsen äidille...

      Onnea myös Merki-Kukalle, jos juttu pitää paikkansa, että on onnistunut valitsemaan tulevalle toiselle lapselleen maksukykyisen isän.

    • Pohjan-Akka

      Luin juuri iltalehden sivuilta, että Matti Vanhanenkin oli yllättynyt siitä, kuinka helposti ampuja oli saanut aseen käyttöönsä.

      Ahdistaa paitsi itse tapahtuma niin juuri tuo, että en ole tienyt Suomen olevan tällainen. Koulutustakin on niin pirusti ihmisillä, mutta missä se järki ja sydän on. Kaikki on jotenkin hukassa.

      Matti Vanhanen on siitä mukava, että uskaltaa pääministerinä tunnustaa...että pallot hukassa. Tykkään aialailla tyylistä, eli rehellisyydestä. Miekin luen vielä ne potterit kunhan "ehdin".

      Poliiseja ja sosiaalityöntekijöitä...opettajia jne. pitäisi kuunnella kun lakeja väsätään. Ei voi tehdä aina niin, että saadaan ääniä.

    • kuumuratti

      Oma isäni kuoli 1999 ja lapseni isä kuoli 2002..joten minä ja lapseni vain tyydymme muistelemaan.
      Hoitopaikassa hän silti on aina isäinpäivän lahjat tehnyt.
      Hän oli isän kuollessa syöpään 1 vuotias.

      Elämä ei aina ole kaikille reilu.

      Onnea iseille!!!

    • Santi

      Tässä aamukahvit tein ja lehden kävin hakemassa. SItten kokattiin yhdessä päivälliseks lihakeittoa sun muuta :D Kohta mennään äidin isän luo kahville. toisen ukin haudalle vois käydä viemässä kynttilän

    • yh +3lasta

      Hei kaikki ne jotka viettävät isänpäivää muistutan vaan kaikki lapset ei ole nähneet isäänsä koskaan tai isä on kuollut .Ahdistaa varmaan sellaisia lapsia tämä päivä ja kun esim kouluissa kyhätään kortteja.Ehdotus vanhempain päivä parempi ilmaisu!!!!

    • jari9090

      annan isälleni 20cm pitkää kyrpää ja lopuksi kondomi paketin

    • kyllä

      Triine Rosalia muisti pappaa isänpäivänä,kiitos Triinelle!

    • USAN RAHASAMPO

      Usalaisten kauppiaitten keksimä rahasampo.
      Miksi vain yhtenä päivänä pitäisi muistaa? Kumma keksintö!
      Jokaiselle päivälle pitäisi keksiä ostospäivä, minä olen sitä mieltä. Jokohan sitten tuo shoppailu laantuisi.

    • haudalla

      joo eli haudal käyn viinan tappaman isäni luona.. hyvä mies oli.. :( tänää ei kyl pääse ku on itekki kännis mut huome täytyy käydä ku pääsee ajamaa..

    • Martsa25

      Niin vien minäkin haudalle kukkia ja kynttilän...isän kuolemasta jo 5v.

    • töpiäs

      Tämä poika osti isukille ehtaa mallasviskiä. Kehotin isukkia kuitenkin pitää kiinni lääkärin suosituksista.

    • horrerpoot

      ai se jokelan juttu on nyt vanhaa, kuin pitää juhlii isinpäivää.

      • ????????????????????????

        SE EI MUUKSI MUUTU VAIKKA KUIN MUISTELIS


    • titsuli

      pahin päivä vuodesa,meidän isä hylkäs meidät,ja ei oo kiinnostunu meidän elämästä mitenkään,ni ei vois vähempää kiinnostaa koko isänpäivä,mua oksettaa koko isänpäiväsana

    • minä vain

      annoin isälleni viinakarkki paketin ja ässä arvan :)
      tietysti juotiin myös kakkukahvit.

    • äitä

      Isäinpäivä, kirjoittamaan, kunpa :( jne. Soitin isälle en isäinnille.

    • Miuku1975

      vein kynttilän.

      • mitenkään

        en muista isääni mitenkään, elämäni aikana hän on aiheuttanut vain pahaa mieltä ja murhetta, joten tänävuonna päätin olla kokonaan menemättä hänen luokseen.


    • keittiön pöydälle...

      kun en sairaana jaksa lähteä haudalle. Onnea Isä sinne Taivaaseen!
      Oli hyviäkin hetkiä, vain niin vähän...

    • Leverage74 n

      Ostin miehelleni Jameson 12 vuotta vanhaa viskiä isänpäivälahjaksi ja hän piti siitä.

    • Jan

      isälleni uuden Saab 9-5. Hän piti lahjasta kuten arvelinkin.

    • kaipuu...

      äsken haudalle kynttilän.

    • MyGaMe

      Haudalle vain kynttilä.. Isä kuoli syöpään vajaat pari kuukautta sitten.

    • mie....

      vein iskän haudalle kynttilät..nukkui pois kesällä..

    • Mazi-1984

      Isään imuistin tekstarilla ,eikä pa... edes viittiny vaivautua vastaamaan , antaa olla eipä tarvi joulukorttia laittaa ...

      Miestäni muistettiin pojan kanssa ISKÄ paidalla ja iskä on pas " hupi sukilla" ja käytiin raflassa syömässä tietty MUN piikkiin

    • murtamaa isää

      voi onnitella isänpäivänä? Päivänä, joka on perheessä tuskan päivä?
      Onniteltu on, mutta tunnelmat apeat.
      Tuntuu ironiselta sanoa: onnea isälle! Niin, mistä onnea?
      Ei ole ilonasia isänpäivä, kun juuri ennen sitä on lapset isänsä menettäneet ja isä poikansa ja minä veljeni.

    • Kävin isäni haudalla,ajattelin,että olis ollu kiva,jos olis voinu sulle kaffeet keittää ja kaakun tuoda,on vain muistot.
      Huumorimielellä kuitenkin ystävättäreni kanssa olimme,hän on Virosta ja kysyi minulta ovatko kaikki kaupungin isät kuolleet...???kun oli niin paljon kynttilöitä haudoilla....saatiin mukavat naurut,joista isäni olisi pitänyt kovasti,vilkutettiin vielä hyvästit hänelle.

    • Markkinavoimien ja

      Markkinavoimien ja joidenkin ihmehihhuleiden keksimä aivopestyjen ja pinnallisten ihmisten päivä tääkin taas. En aio antaa isälleni mitään lahjaa. Ei siinä mitään, etteikö hän ansaitsisi hyvää, mutta eikö riitä, että olen olemassa ja hengissä? Luulisi olevan aivan riittävä lahja.

    • N40:n

      miehelleni ,näin isänpäivälahjaksi, normaalia juhlavampaa;omatekoisina herkkuaamupala sänkyyn tarjoiltuna,lounas kynttilän valossa kauniisti katettussa pöydässä koko perheen voimin,päiväkaffeet oman isäni luona sekä toiset kaffeet appeni luona,veimme heille molemmille herkullisia omatekoisia leipomuksia,kiitteetöntä juttustelua yhdessä oloa,omatekoisia kortteja...
      Tärkeintä antaa tunne siitä aidosti välittämme läheisistämme.
      Molemmille ukeilleni sytytin kauniit kynttilät parvekeelleni,emme lähteneet tällä kertaa niin kaukana oleville hautausmaalle ajelemaan,muistan heitäkin lämmöllä.

    • työtön yh- äippä

      isää oo näkyny tytöt teki kortit ja lahjat isän mielestä ne ois pitäny viedä hänelle muttei hänkään tullu tyttöjen synttäreille

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe