trampoliini ja talvi

purkamaanko

Hei,

Ostin kesäällä ison trampoliinin, ja kysyisinkin että täytyykö tuo purkaa talveksi, vai kestääkö se talven yli tuossa pihalla? Lähinnä olisin huolissani että kestääkö se kimmoisa "kangas".

6

7320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja toiset ei

Ohjeissa varmaankin sanotaan mitä tramppis kestää. Ei se kuitenkaan iso urakka ole purkaa, itse olen purkanut talveksi vaikka ei tarvitsisikaan.

• purkamaanko

Kiitos tiedosta, soitanpa sitten liikkeeseen, josta sen ostin.

• 4v vanha
        purkamaanko kirjoitti:

Kiitos tiedosta, soitanpa sitten liikkeeseen, josta sen ostin.

Mutta kankaan ikää pidentää os viet sisälle kankaan. rungon voit jättää ulos

• ehdottomasti
        4v vanha kirjoitti:

Mutta kankaan ikää pidentää os viet sisälle kankaan. rungon voit jättää ulos

Itse olen purkanut kankaan ja koko trampoliinin talveksi. En usko, että kangas pitää jäätymisestä, kai se elastaanikin (vai mitähän se sisältää) jotenkin kärsii siitä.

• ihan kuin uusi =)

Pura se ja laita lämpöiseen!
      Vaikka joku kehuisi että se kestää, niin kyllä maalaisjärki sanoo että ei mikään muovimateriaali kestä pakkasta haurastumatta!
      Meillä on 3 kesää vanha tramppa, ja vielä ihan kuin uusi, ei yhtään reikää... kesällä siinä on pressupäällä kun ei pompita...niin aurikokaan ei haurastuta sitä liikaa!
      Muuten sulla on siinä keväällä ihanat limat ja homeet trampan päällä kun lumet sulaa!
      ei sen purkamiseen mene kuin 1/2 tuntia!
      Ota ne tramppaa käyttävät pomppivat muksut mukaan purkutalkoisiin... sama keväällä =) muksut haravoimaan ensin piha ja kimpassa trampan kasaamiseen.... (käy muuten sitten nopeesti =)näin meillä!

• Taivirkamies

Pura ja kokoa vaikka aamuin illoin.
      Peittele vielä päiväunille.
      Mutta jos haluat, että lapsesi viihtyvät trampalla ja todella hyötyvät siinä tehtävistä harjoituksista, pidä se kasassa.
      Osta joka 3. vuosi uusi tramppa tai ainakin kangas, ei maksa paljoa.

Koska talvea ei koskaan oikein tullut, jäi vehje tänä vuonna purkamatta ja niinpä meillä on hypitty koko talvi. Kun katsoo, millaisia voltteja pikkupakkasellakin, sukat jalassa sälli heittää, en raaskisi purkaa vaikka ahkera olisinkin.
      Oli jumpassa ja kuntotestissä ikäluokkansa haka, eikä juuri muita harjoitteita tee, paitsi pyöräilee koulumatkan.
      Paras ostos vuosikausiin_ Tramppa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2618
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1658
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1590
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1212
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      75
      995
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45