Yhdistelmä ei ainakaan kiekko kaloille
kovin toksinen ole kun kiekkokalat kutevat lääkekuurin aikana minulla. Niinhän Mikaelkin raportoi corydoras sterbaiden kudusta. joten minulla on semmoinen tutina että jos loistilanne Mikaelilla on vielä hallinnassa kuukauden kuluttuakin niin lääke on tuottanut sille asetetut vaatimukset ja näyttäisi olevan täysin turvallinen pitää useimille kiekkokalojen kanssa eläville muillekkin kaloille. Muistakaa kumminkin ettei mitään lääkettä pidettäisi turhaan, näin autetaan loisista ja muista pöpöistä kehittymään resistenssejä kantoja = aina vaan vastustuskykyisempiä ja vastustuskykyisempiä pöpöjä. Minulla itselläni tilanne kidusloisten kohdalla ei ollut vielä vakava mutta kaloista huomasi jo että loiset niitä vaivaa ja lippulehtikalojen takia en ole uskaltanut voimakkaampia myrkkyjä käytää. Minulla on semmoinenkin loislääke käytettävissä kuin triklorfooni mutta sen ohjeissa on mainittu ettei sitä useammat kalat kiekkokalojen lisäksi siedä ja lippulehtikalat eivät siedä triklorfoonia ollenkaan. Joten näin voin pitää kaloilleni minäkin turvallisen loiskuurin.
Vodkasta ja flubenolista kiekkokalojen loislääkkeenä
Timppa
0
213
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013198Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721023- 40906
- 70815
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit59643- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi44618- 44528
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29525Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.89521