Heip!
Kaapit alkaa pursuamaan mitä erilaisempia kortin tekeleitä ja olisi aika saada niitä johonkin ...Sukulaiset & tuttavat on käyty läpi, eikä sinne suuntaa "ole enää menekkiä"..:)) Ainakaan tällä hetkellä..:))
Mistä kummasta siis aloitan?
Onko kukaan kokeillut myydä kortteja esim kirpparilla -sitä ajattellin nyt ensinnä kokeilla? Jos joku myynyt kirpparilla, niin mitenkä menivät kaupaksi?
Kauppoihin voisi tietysti kaiketi tarjota, mutta silloin pitäisi olla Tmi ja sellaista minulla ei siis ole.
Neuvoa ja ideoita kaivataan...kun nyt saisi sen verran kaapeista nuita pois, että voisi hyvillä mielin ostella TAAS lisää tarvikkeita..:))
Kiitos!
Itsetehtyjä kortteja -missä myydä niitä?
7
5312
Vastaukset
- tulossa...
Voisit seurata paikallislehtiä, että mitä myyjäisiä on tulossa ja mennä sinne, Kirpputoreilla tuskin maksaa sulle korteista edes aineita ja mä en ainakaan korttieni kanssa sinne menisi. Musta se on arvoa alentavaa.
- Kysele lähiseudulta
Kun minä haluan vaihteeksi itse tehtyjä kortteja, menen keskikoisen lähiömme luontaistarvikeliikkeeseen, jossa eräs kortintekijä ilmeisesti on hyvää pataa omistajan kanssa ja kortteja tarjolla erillisessä ständissä. En tiedä, mutta luulen, että kortit ovat "myyntitilissä" - jos menee kaupaksi, omistaja saa pienen osuuden, jos eivät mene kaupaksi, kortintekijä ei silti erikseen maksa mitään myyntitilasta.
Se ständi on hauskan näköinen ja monipuolistaa sen pikkuputiikin tarjontaa ilman, että siitä on omistajalle erityisiä kuluja tai vaivaa. Luontaistuotekaupan asiakkaat ovat tottuneita suolaisiin hintoihin :) joten käsintehdyn kortin hinta 3-5 euroa ei paljon lisää kirpaise.
Ei tuo ole mikään kultakaivos kummallekaan osapuolelle, joten en usko että tmi on alkuvaiheessa välttämätön. Kirjanpidon tarvitset silti: Tarvikkeiden hinnat kuitteineen talteen, samoin kirjaat pikkuvihkoon myynnistä saamasi tulot. Jos joku kysyy kirjanpidon perään, niin on sitten sellainen esittää.
Jos saat myynnistä tuloa (tulot miinus menot on plussan puolella) niin sen ilmoitat muina tuloina omantunnon mukaan verottajalle veroilmoituksessasi.- ajatuksia minullakin
Tarjoa vaikka kukkakauppoihin myyntitilille. Niissä nimittäin näkee usein myynnissä itsetehtyjä kortteja, ja monet pikkukaupat tosiaan oikein kaipaavat erilaista valikoimaa kuin muissa myyntipaikoissa.
Onnea yrityksellesi ja jatka ihmeessä harrastustasi! - kortti hullu:)
ajatuksia minullakin kirjoitti:
Tarjoa vaikka kukkakauppoihin myyntitilille. Niissä nimittäin näkee usein myynnissä itsetehtyjä kortteja, ja monet pikkukaupat tosiaan oikein kaipaavat erilaista valikoimaa kuin muissa myyntipaikoissa.
Onnea yrityksellesi ja jatka ihmeessä harrastustasi!myykö todella kukkakaupat? vois kokeilla,munkin laatikot pursuu kortteja,enkä tiijä mihin paan,kai niit pitää alkaa yrittää myydä jos haluu omiaan taks,aika kallis harrastus nimittäin,mut on niin kiva tehää niitä:) ketkäs muut vois ottaa vastaan?
- huutonettiin
Laita ihmeessä huutonettiin myyntiin. Markkina-alueena on koko Suomi, eikä mene minkäänlaisia maksuja.
- aina kortit kuivumassa
hei, mulla sama ongelma. kortteja tulee tehtyä aina uusia ja erilaisia, mutta minne kauppaan? otan usein kesämatkoille niitä mukaan ja kauppaan niitä siellä....leirintäalueilla menee mukavasti.myös oman seudun kukkakauppa otti kerran 50 kpl ja maksoi heti mulle ne kaikki. joulukortit menee esim. harrastusporukoille ( keräävät omiin menoihinsa esim. kuorot, soitinryhmät, jalkapallojoukkueet yms.) kysele rohkeasti eri seuroilta, joulu on parasta aikaa....
- tassuli
hei saisinkohan lupaa myydä kylän S-marketin edessä kortteja itse 12 vuotta joten luulis että kannatetaan nuoren käsityöharrastusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202383Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3101305- 65969
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53935- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35681