Minulla on kuusi uskollista

vaaka: saa mitä haluaa ;)

Niin tuosta otsikosta: minulla on siis kuusi uskollista palvelijaa,
jotka opettavat minulle kaiken minkä tahdon. Heidän nimensä ovat:
MITÄ, MISSÄ, MILLOIN, MIKSI, KUKA, MITEN.
Heidän antamien oppien mukaan kun elän,
en taatusti jää pulaan,
olen nähkääs vielä hirmu hyvä oppimaan,
ja muisti pelaa, joskus kyllä "relaan" ja
nautin saamistani opeista, nam.....

7

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MölläMäijä

      Ensimmäisenä tuli mieleen, että olet armeejassa...

      • ap ;)

        En ole armeijassa, mutta ajattelin vähän keventää tätä sivun meininkiä, ettei kävisi liian ankeaksi.
        Eikö tässä kuitenkin itua ollut, että ensin pitää oppia ja sitten vasta harjoittaa opittua, sekä psyykkisellä että fyysisellä tasolla? Sanottiinhan ennen kai, että "Oppi ei ojaan kaada", sänkyyn kylläkin, ja siellähän onkin hubaa, vai mitä - siis kun osaa kaikki kommervenkit, ja vaakahan osaa, kun on sopiva "sytyttäjä", hehheh.......


      • ap.
        ap ;) kirjoitti:

        En ole armeijassa, mutta ajattelin vähän keventää tätä sivun meininkiä, ettei kävisi liian ankeaksi.
        Eikö tässä kuitenkin itua ollut, että ensin pitää oppia ja sitten vasta harjoittaa opittua, sekä psyykkisellä että fyysisellä tasolla? Sanottiinhan ennen kai, että "Oppi ei ojaan kaada", sänkyyn kylläkin, ja siellähän onkin hubaa, vai mitä - siis kun osaa kaikki kommervenkit, ja vaakahan osaa, kun on sopiva "sytyttäjä", hehheh.......

        vääpeli enkä mikään muukaan käskynhaltija, eli "Mä olen Nainen, niin satumainen." :))


      • MölläMaija
        ap ;) kirjoitti:

        En ole armeijassa, mutta ajattelin vähän keventää tätä sivun meininkiä, ettei kävisi liian ankeaksi.
        Eikö tässä kuitenkin itua ollut, että ensin pitää oppia ja sitten vasta harjoittaa opittua, sekä psyykkisellä että fyysisellä tasolla? Sanottiinhan ennen kai, että "Oppi ei ojaan kaada", sänkyyn kylläkin, ja siellähän onkin hubaa, vai mitä - siis kun osaa kaikki kommervenkit, ja vaakahan osaa, kun on sopiva "sytyttäjä", hehheh.......

        Mallioppimiselta kyllä, eli mitään spontaania ei olisi tiedossa. Vai olisiko juuri niin, että vaaka toteuttaa itseään vain ja ainoastaan sängyssä (sänkyhän on kyllä hyvin monipuolinen toteuttamisen ja tunteitten temmellyskenttä).......


      • ap.
        MölläMaija kirjoitti:

        Mallioppimiselta kyllä, eli mitään spontaania ei olisi tiedossa. Vai olisiko juuri niin, että vaaka toteuttaa itseään vain ja ainoastaan sängyssä (sänkyhän on kyllä hyvin monipuolinen toteuttamisen ja tunteitten temmellyskenttä).......

        "älä ota liian kirjaimellisesti". Sängyssähän yleensä vasta öisin, jos ehtii nukkumaan, sillä on niin paljon muuta mielenkiintoista elämässä, ettei nukkuminen ja muu sen ohella aina tule mieleen. Sanoit oikein, että sänky on monipuolinen eri asioiden toteuttamispaikka, tässä nyt niitä erikseen mainitsematta. Tuo henkinen hyvinvointi on päällimmäisenä ajatuksissa ja sitä voi kohentaa vaikka siellä sängyssä loikoilemalla hyvän kirjan parissa.
        MölläMaijallekin nautinnollista päivää ja
        Kiitos.


    • että kysyvä

      ei tieltä eksy.
      "Uskollisesi" ovat ihan jees juttu niin kauan kun kysymyksessä on positiivinen uteliaisuus.
      Vahinko vaan, että on olemassa leegio populaa
      joka käyttää "Uskollisiltasi" saatuja "oppeja" väärin.

    • juttu nuo

      vaakojen mitämissämilloin-kyselyt.
      mutta annas olla, kun vaa´alle vastaa alkaa älytön inttäminen.
      vaaka ja neitsyt taitaa olla vähän samantyyppisiä. Hanttiin pistetään ihan periaatteesta, vaikkei asiaa edes tunneta. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe