Ohhoh!
Täytyy ihailla tarmoasi. Tietysti on kiva leikkiä Akvaariolehtien autapalstan vastailijaa... =)
mUs
Löysin tämän viestisi tuolta alempaa.
Tästälähtien en vastaa yhteenkään viestiin, seuraan kyllä keskustelua.
Hyvät talvenjatkot kaikille palstan käyttäjille =;o
Trv.
Vastaus nimimerkille mUs
9
669
Vastaukset
- JP
mUs ei taida tietää keskustelupalstan tavoista kautta siitä että tämä on tasokas paikka eikä mikään KISS:in chatti jossa v... kettuillaa...
(KISS sivujen käyttäjät antakaa anteeksi) - Myy
vaatii kärttyisä
Pikku-Myy- Minna
Timppa!Et kyllä katoo minnekkää ku oon saanu niin hyvii vinkkejä varsinki kieekojen suhteen!!! :)
- aikuinen
Kyllä noinkin vanhan miehen pitäisi näyttää nuoremmille hiukkasen esimerkkiä.
Ei nyt yhden kirjoittajan pienestä ehkä kateudenosoituksesta pidä vetää hernettä nenään...
Mielipiteen vapaus on kai täälläkin.- Ninnu
aika lapselliselta jos tuollaisesta kommentista pahastuu??!!
No,se on kuitenkin Timpan päätös,antakaamme hänen se pitää jos niin haluaa. - Cory
Ninnu kirjoitti:
aika lapselliselta jos tuollaisesta kommentista pahastuu??!!
No,se on kuitenkin Timpan päätös,antakaamme hänen se pitää jos niin haluaa.Ei millään pahalla Timppa, mutta ottaen huomioon minkälaista vitsiä olet itsekin useampaan kertaan vääntänyt, niin ei kannattaisi järjestää mielenosoitusta jonkun toisen käyttäjän yksittäisestä pikku kommentista. Kuten mUs jo itsekin on sanonut, oli kommentti sitäpaitsi esitetty pilke silmäkulmassa (ja esim. itse luin sen sellaiseksi jo alunperinkin... :)
Ja yleensäkin jos nyt joku kerran sattuu tuomaan julki vähemmän mukavan mielipiteensä, niin ei siitä kannata hernenenuksi ruveta. Pitkäaikainen vaino on sitten jo kokonaan toinen juttu....
Oletan muuten fishin viittaavan nimimerkkiin Kalatuntija. On totta, että hän suivaantui silloin aika tavalla nimimerkkinsä väärinkäytöstä. Mutta tiedän myös, ettei hän lopettanut tällä palstalla käytiään siihen. Nimimerkki vaihtui, mutta olen kuitenkin tunnistanut hänet toisen nimimerkin takaa sen jälkeenkin. Viimeaikoina ei ole tosin ko. henkilöä paljoa näkynyt - kenties on päättänyt pitää lomaa tästä palstasta... ;) (Ymmärtäisin kyllä, koska itsellänikin alkaa kommentointi into ajan myötä hiipua, vaikka viestejä edelleen luenkin.) Toivottavasti hän palaa kuitenkin joskus takaisin - olisi kiva jutella taas niistä vesiarvoista ;) ;) ;) - fish
Cory kirjoitti:
Ei millään pahalla Timppa, mutta ottaen huomioon minkälaista vitsiä olet itsekin useampaan kertaan vääntänyt, niin ei kannattaisi järjestää mielenosoitusta jonkun toisen käyttäjän yksittäisestä pikku kommentista. Kuten mUs jo itsekin on sanonut, oli kommentti sitäpaitsi esitetty pilke silmäkulmassa (ja esim. itse luin sen sellaiseksi jo alunperinkin... :)
Ja yleensäkin jos nyt joku kerran sattuu tuomaan julki vähemmän mukavan mielipiteensä, niin ei siitä kannata hernenenuksi ruveta. Pitkäaikainen vaino on sitten jo kokonaan toinen juttu....
Oletan muuten fishin viittaavan nimimerkkiin Kalatuntija. On totta, että hän suivaantui silloin aika tavalla nimimerkkinsä väärinkäytöstä. Mutta tiedän myös, ettei hän lopettanut tällä palstalla käytiään siihen. Nimimerkki vaihtui, mutta olen kuitenkin tunnistanut hänet toisen nimimerkin takaa sen jälkeenkin. Viimeaikoina ei ole tosin ko. henkilöä paljoa näkynyt - kenties on päättänyt pitää lomaa tästä palstasta... ;) (Ymmärtäisin kyllä, koska itsellänikin alkaa kommentointi into ajan myötä hiipua, vaikka viestejä edelleen luenkin.) Toivottavasti hän palaa kuitenkin joskus takaisin - olisi kiva jutella taas niistä vesiarvoista ;) ;) ;)Kalatuntijaa tosiaan tarkoitin, taisi hän tosiaankin olla sen jälkeenkin lyhennetyllä nimimerkillä, mutta ei kauaa. Tuo nimimerkin kopiointi kuitenkin varmaan aiheutti sen, että hänen intonsa hiipui :) ! Toivotaan että sekä Timppa, että kalatuntijakin vielä päättävät jatkaa neuvomista. Ei sillä etteikö täällä olisi muitakin viisaita, kuten sinä Cory :o) !
- fish
katsomassa koirakeskustelua, ja seuraa nimimerkkiä -arttu- ja hänelle osoitettuja haukkumaviestejä. Ja kaikki lähinnä sen takia, että hän on innokas vastailija, ja käyttää aina samaa nimimerkkiä.. joskin näitä arttuja on nykyään montakin.. Mutta pointtina oli, hän ei pienistä välitä, vaan jatkaa sitkeästi. Jatka säkin! Ja tämän palstan laatu ylittää koiraksekustelun 1000000000... kertaisesti! Älä suutu noin pienestä.
Muistuupa mieleeni kun eräs palstan vakiokäyttäjä suuttui, kun hänen nimimerkkiään käytettiin. Häntä ei ole sen jälkeen näkynyt, ja kun sä Timppa oot ollut täällä neuvomassa, niin se edellinen asiantuntija on pikkuhiljaa unohtunut. Joten varmaan kaikkien puolesta sanon, jatka vastailua! Tuon pienen naarmun ei vielä pitäisi hajottaa koko akvaariota (heh!) :o) !- mUs
Viestini tarkoitus ei ollut mitenkään loukata ketään... Olen erittäin pahoillani, jos olen suututtanut joitakin osapuolia. Olen hämmentynyt, koska "leikkimielinen" sanontani aiheutti niin paljon päänvaivaa!!!!!!!!!!!
Ilmaisin siinä vain oman tunteeni. Siltä minusta tuntui joskus innostuin vastaamaan jonkun kysymykseen, että täähän on kuin akvaariolehdestä... Pistin vielä lopuksi hymynaaman=), että ihmiset ottaisivat sen huumorilla.
Timppa: Pistin vielä: "ihailen tarmoasi..." Haluan tietysti että jatkat vastaamista ja ihmisten auttamista. Älkää nyt suuttuko noin pienestä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107100- 954631
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594567Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503753- 513718
- 2043666
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263253- 502683
- 362399
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222118