Heippa! Olen muuttamassa kymenlaakson alueelle, mahdollisesti Kotkaan perheeni kanssa ja nyt olenkin huolestuneena miettinyt mahtaako Kotkassa liikkua paljon huumeita, meillä on murrosikään tulevat lapset joten asia askarruttaa, kun venäjän rajakin on siinä lähellä niin huumeita varmaan virtaa rajan takaa. Entä mitkä alueet ovat niitä joihin ei kannata muuttaa, siis levottomat alueet?
huumeet??
16
5757
Vastaukset
- A.K.T.I.V.I.S.T
Kaikki nuoret käyttävät huumeita.
Näin on joka puolella suomea.
Minun omat lapseni tekevät tässä asiassa poikkeuksen.
Suurin osa rikollisuudesta johtuu juuri tästä.
Näin olen lukenut... - Sirpale
Kyllä on paljon Kotkassa huumeita!!!!
- bentton
Juodaankin hassista.
- tender
Lasti tulee tietyin väliajoin ja sen kyllä huomaa!!
- 12qwerty
Huumeita kotkan seudulla liikkuu paljon ja ihan varmasti niistä teidänkin perheelle riittää. Valinnanvaraa on useista eri huumeista ja teidän ja lapsienne ei tarvitse tyytyä huonolaatuisiin tuotteisiin. Hintatasokaan ei ole korkea kotkan hyvän sijainnin ja liikenneyhteyksien johdosta.
Huumeita kotkansudulla on helppo saada etkä tarvitse mitään suurta verkostoa päästäkesi markkinoiden keskpisteeseen vaan pystyt nopeasti ja helposti luomaan omat kanavasi hoitaaksesi asiasi haluamallasi tavalla.
Joten ei huolta asian suhteen. Olet valinnut loistavan mukavan kaupungin. Tervetuloa kotkaan. - Valinnan varaa on
Kotkassa on useita levottomia alueita, joten valinnan mahdollisuuksia on.Jos haluaa asua lähellä keskustaa niin kannattaa asuntojen edullisuuden takia asua Hovinsaarella.Samoin Karhuvuoresta saattaa löytää hyviä häirikkö asuinpaikkoja.Kannattaa myös tutustua kaupungin laita alueisiin kuten Sunilaan.Samoin Tampsan ohi ajellessaan löytyy myöskin muutama mielenkiintoinen kerrostalo.Tässä muutama levoton asuin alue.Jos haluaa parasta tuoretta tietoa kyseisestä asiasta, niin luulisi paikallisten Poliisien tietävän parhaiten.Kysy asiasta Poliisilaitokselta!
- menneitä muistellen
Pahimmisista vuosistaan selvinnyt Kotka tulvii huumeita. Miten suojata lapsesi pahalta maailmalta?
Muistan 90-luvun alussa kun venäjältä tulleita liikemiehiä ja muita tapettiin keskellä kirkasta päivää jotta kultahammas tai kaksi saatiin revittyä suusta uuden annoksen saamiseksi.
Karhunvuoressa ja Hovinsaarella ei ole mitenkään tavatonta nukkua tulpat korvissa, paikalliset huumediilerit tykkäävät selvitellä yötä myöten välejään konetuliasein.
Nykyään meno on kuitenkin hiljentynyt. Häirikkötekijöiden asuntoihin on murtauduttu yöllä ja vaimentimen kanssa tyhjennetty lipas kaveriin tai kahteen. Joskus välejä selvitellään vasaroin tai lihaveitsin, huonoin tuloksin.
Muuta metsään jos et usko kykeneväsi valistamaan lapsia vaaroista oikein tavoin. - paljon huumehia
Kotkassa on runsaasti huumausaineita..
Mutta niin on monessa muussakin paikassa.
Se että alkaako lapsesi käyttää aineita riippuu suurelta osin lapsesta itsestään ja hänen valinnoistaan.
Asiaan vaikuttaa myös se miten lasta valistetaan huumeista. Eli mieluiten rehellisesti, faktat faktoina. Ei mitään "jäät kerrasta koukkuun ja kuolet paskaa". Valistajan pitää itse tietää mitä puhuu. Toinen mihin itse pystyy vaikuttamaan on turvallinen koti jossa vallitsee luottamus.
Kaveripiirillä on myös suuri osuus. Mutta huumeita käyttävät kaverit eivät automaattisesti tarkoita sitä että sinun lapsesi alkaisi käyttää huumeita.
Kyse on mielestäni sattumasta ja kohtalosta.
Huumeet kyllä löytävät tiensä jokaisen niille alttiin ihmisen käsiin asui sitten vaikka Oulussa.
Ainoana erona on saatavuus joka on suorassa suhteessa hintaan. Hinta taas on suorassa suhteessa rahan tarpeeseen, joka on suorassa suhteessa rikollisuuteen. Aloittamiskynnys on tietenkin suurempi, jos huumausaineita saa halvemmalla. Ja nyt puhun yleistäen niistä ihmisistä jotka jäävät koukkuun. Kaikki kokeilleet eivät tietenkään narahda. Kyse on vain murto-osasta. Eivätkä kaikki narkomaanitkaan sorru vakaviin rikoksiin jne..
Pitää myös muistaa se, että jokaisesta kolkasta suomea saa yhtä huumetta joka on kaikkialla saman hintaista ja vieläpä laillista (aikuisille). Eli alkoholia joka on huomattavasti vaarallisempi ja tuhoisampi, kuin monikaan huume ja aiheuttaa vielä herskaa pahemmat vieroitusoireet. Tältä tuskin pystyt välttymään millään tavalla.
Puhun nyt JONKINLAISELLA kokemuksella sekä alkoholista että laittomista aineista.- r.g.g,y
heh..täällä nää kaikki tietävät puhuu
- huumeeton kotka
Ei Kotkassa liiku huumeita!!
- jep!
ja kyllä muuten on huumeita siitä ei pääse yli eikä ympäri,enemmän ja vähemmän! itse paikkakuntalaisena voin sanoa että Kotka nimenomaan on alkoholistien ja narkomaanien oikea paratiisi! tottakai täältä normaalejakin työssäkäyviä ja mukavia ihmisiä löytyy,mutta suosittelen mitä tahansa muuta paikkakuntaa muuttaa!
- mannemutisee
Joissain paikoissa Kotkassa näkyy kengät roikkuvat nauhojensa varassa sähköjohdolla. Eikö se ole perinteisesti ollut merkki huumeiden myynnistä siinä kohtaa?
- kaikkikovathuumeet
Muuta vittuun koko planeetalta ni ei huumeet aiheuta sulle murheita. Ammu vaikka itteäs päähän ni loppuu murheet
- Fritsu
Järkyttävää käytöstä, minä olen karhuvuoren kasvatti ja jättänyt huumet. Helppoa minulle, suvaitkaa kanssani
- kevyetmullat
Fritsu kirjoitti:
Järkyttävää käytöstä, minä olen karhuvuoren kasvatti ja jättänyt huumet. Helppoa minulle, suvaitkaa kanssani
Juu, ei tosta pikku kulli äijästä tarvi välittää. Täällä tunkee nokkansa joka väliin. Toivotaan, et surkimus nukkuis ikiuneen mahdollisimman pian.
- koskamyrs
Ei minulle huumeet murheita aiheuta koska en käytä eikä ole minun ongelmani jos narkkarit riehuu keskenään. Mutta kyllähän huumekauppaan kannattaa enemmän puuttua kuin vaikka naapurin grillaamiseen tai koiranhaukuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1011587- 2001287
Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131286Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1801045- 1411030
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151029Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o811019Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33862- 74859
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka58706