Ampumaharrastuksen pariin on saatava lisää uutta verta, lisää nuoria. Nuorille pitää kehittää uusia lajeja koska monet pitävät varsinkin käsiaseella tauluun ampumista aika tylsänä. Liikkuvaan kohteeseen ampuminen on paljon mielenkiintoisempaa, siinä on tuotekehittelyn paikka eri lajeille joissa käsiaseella ampujakin voi tyydyttää ihmisen luontaista metsästysviettiä.
Ammunta, hyvä harrastus
8
665
Vastaukset
- Sirpale
Ammunta on hyvä harrastus, jos on järki päässä ja hyvät ohjaajat. Tiedän nuoria 14 v.jotka osaavat käsitellä asetta hyvin ja menestyvät esim. hirvenmetsästyksesä. Joillekin tärkeä isä poika harrastus. Muutenkin metsästysseurat eivät saa uutta sukupolvea jos ei tule nuoria mukaan. Miten käy siten liikenneturvallisuuden?
- hillbergmounting
Kuatoryypyt jätkät ovattii kietasseet nuamaasa.
- Valitettavasti
Tahdoit uutta verta, sitä tuli litrakaupalla kun tähän hienoon harrastukseen aseen saanut alkoi ampumaan liikkuvaan maaliin! Suomeen Englannin käytäntö, käsiaseet kielletään. Siten säästetään ihmishenkiä.
- niin väki vähenee
75 000 hirveä enemmän liikenteessä joka vuosi jos käsiaseet kielletään.
- muuten vajakki
niin väki vähenee kirjoitti:
75 000 hirveä enemmän liikenteessä joka vuosi jos käsiaseet kielletään.
"Tahdoit uutta verta, sitä tuli litrakaupalla kun tähän hienoon harrastukseen aseen saanut alkoi ampumaan liikkuvaan maaliin! Suomeen Englannin käytäntö, käsiaseet kielletään. Siten säästetään ihmishenkiä."
Englannissa rikollisuus ja väkivalta kolmin kertaistu kun aseet kiellettiin. Sitäkö todella haluat? - On totuuden aika
muuten vajakki kirjoitti:
"Tahdoit uutta verta, sitä tuli litrakaupalla kun tähän hienoon harrastukseen aseen saanut alkoi ampumaan liikkuvaan maaliin! Suomeen Englannin käytäntö, käsiaseet kielletään. Siten säästetään ihmishenkiä."
Englannissa rikollisuus ja väkivalta kolmin kertaistu kun aseet kiellettiin. Sitäkö todella haluat?Ei takuulla ole kolminkertaistunut, se on ilmi selvä valhe! Kerro mistä tilastosta tuon "tiedon" olet saanut!
- UrbanLegend
On totuuden aika kirjoitti:
Ei takuulla ole kolminkertaistunut, se on ilmi selvä valhe! Kerro mistä tilastosta tuon "tiedon" olet saanut!
Englannissa ampuma-aserikokset ovat lähes tuplaantuneet kymmenessä vuodessa ja jatkavat nousuaan. Aseelliset ryöstöt ja vakavia vammoja aiheuttaneet ammuskelut puolestaan ovat hiukan laskeneet.
Pahoittelen, että en löytänyt yhtään uudempaa tilastoa. Mutta tästäkin jo näkee suunnan, ettei tuollainenkaan asekielto ratkaise ongelmia. Nyt aseita salakuljetetaan maahan (Englantiin) yhä enemmän, niitä valmistetaan itse ja laillisia aseita kuten haulikoita muutetaan rikollisiin tarkoituksiin sopivammiksi.
"• In the year ending June 2005, there were 10,979 firearm offences recorded in England and Wales (excluding offences involving air guns).
• This is a 6% increase from 2003/04 and continues the pattern of annual increases every year since 1997/98.
• In fact, the current number of firearms offences is almost twice that of 1997/98.
• Firearms were involved in 1,206 more serious incidents of violence against the person (other than homicide) in 2004/05 than in 2003/04.
• In less serious incidents of violence against the person, firearms were involved in 4,568 offences – a 31% increase from 2003/04.
• Firearms were used in 73 homicides in 2004/05 (under one in ten of all homicides), five more than the previous year.
• There were 2,659 firearm robberies in 2004/05 (4% of all robbery offences) – down 9% from 2003/04.
• 412 firearm offences resulted in serious injury in 2004/05 – down 6% from 2003/04."
Lähde: crimeinfo.org.uk, 10.11.2007
Samaa sanoo myös mm. Newsmax-lehti 26.8.2007:
http://www.newsmax.com/insidecover/guns_england/2007/08/26/27556.html - hillbergmounting
UrbanLegend kirjoitti:
Englannissa ampuma-aserikokset ovat lähes tuplaantuneet kymmenessä vuodessa ja jatkavat nousuaan. Aseelliset ryöstöt ja vakavia vammoja aiheuttaneet ammuskelut puolestaan ovat hiukan laskeneet.
Pahoittelen, että en löytänyt yhtään uudempaa tilastoa. Mutta tästäkin jo näkee suunnan, ettei tuollainenkaan asekielto ratkaise ongelmia. Nyt aseita salakuljetetaan maahan (Englantiin) yhä enemmän, niitä valmistetaan itse ja laillisia aseita kuten haulikoita muutetaan rikollisiin tarkoituksiin sopivammiksi.
"• In the year ending June 2005, there were 10,979 firearm offences recorded in England and Wales (excluding offences involving air guns).
• This is a 6% increase from 2003/04 and continues the pattern of annual increases every year since 1997/98.
• In fact, the current number of firearms offences is almost twice that of 1997/98.
• Firearms were involved in 1,206 more serious incidents of violence against the person (other than homicide) in 2004/05 than in 2003/04.
• In less serious incidents of violence against the person, firearms were involved in 4,568 offences – a 31% increase from 2003/04.
• Firearms were used in 73 homicides in 2004/05 (under one in ten of all homicides), five more than the previous year.
• There were 2,659 firearm robberies in 2004/05 (4% of all robbery offences) – down 9% from 2003/04.
• 412 firearm offences resulted in serious injury in 2004/05 – down 6% from 2003/04."
Lähde: crimeinfo.org.uk, 10.11.2007
Samaa sanoo myös mm. Newsmax-lehti 26.8.2007:
http://www.newsmax.com/insidecover/guns_england/2007/08/26/27556.htmlEnklannissa konnat juhlii. Meelläe näkköövät hakkeroemalla netistä kellä asseeta ja kellä ee. Kiva männä kyllää kun tietäävät jottee porukalla ookkaa aseeta ja tietäävät minne murtaatua ku väki onnii etelämatkoella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358