Popedan uusi kokoonpano on...

Varma tieto

Pate Mustajärvi (laulu)
Ari Puukka (kitara)
Timo "Törrö" Tapaninen (kitara)
Eebo Lehtinen (basso)
Safka (kosketinsoittimet)
Kari Holm (rummut)

Ja näin sen pitää ollakin ! Wanha hyvä rappari-meininki takaisin Läpi unen seinän! ja makkarat, repetjalissut ja kersanttikaroliinat Vihattujen levyjen listalle.

27

8389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kui heele

      Onko sulla pöpilässä aikakone?

    • minä elän ja..............

      Elkää nyt hyvät ihmiset uskoko kaikkee soopaa.
      Pate on itse sanonut että Popeda on tällä hetkellä kolmihenkinen poppoo pate,mellu ja costi,jolla myös aletaan tekemään uutta levyä.
      Että siltä pohjalta..............................

      --punkka kova sekä kapee,ja tuonelan hanuri soi--

    • kfk

      kaikkea uskoa mitä mansesta kerrotaan. kosketinsoittaja ja rumpali vaihtuu. Sen kertoo jo uusi kokoelmalevykin.

    • Kosti

      Jo.eiköhän se jossain vaiheessa avaudu asian suhteen.

    • Bobeda

      Bobedan uusi kokoonpano on:

      Pantse Mustajärvi -Laulu
      Castello Hautamäki -Kitara
      Iippo Annala -Passo
      Kari Holmes -Rumpu
      Cisse Järvinen -Urku

      Näin kertoivat minulle Poco recordsin johtaja, Sepe Helenius, sekä tuotantopäällikkö Juha Torvi.

    • rfdgshgs

      Jos toi olis sen uus kokoonpano nii kyl mä sen tietäsin et Costi ois lähteny ku tunnen sen

      • Nimetön

        Olen samaa mieltä et kyllä toi on ihan huuhaata,odotellaan kun kokoonpano tulee julki,se voi olla hyvinkin yllätyksellinen siihen nähden mitä täällä on spekuloitu,on meinaan sen verran tietoo mut katsotaan nyt mitä tuleman pitää ja kun keikat alkaa,sitten kun alkaa.


      • kfk
        Nimetön kirjoitti:

        Olen samaa mieltä et kyllä toi on ihan huuhaata,odotellaan kun kokoonpano tulee julki,se voi olla hyvinkin yllätyksellinen siihen nähden mitä täällä on spekuloitu,on meinaan sen verran tietoo mut katsotaan nyt mitä tuleman pitää ja kun keikat alkaa,sitten kun alkaa.

        On todellakin uusi rumpali, mutta entä kuka tulee koskettimiin?


      • tyrät rytkyy
        kfk kirjoitti:

        On todellakin uusi rumpali, mutta entä kuka tulee koskettimiin?

        kosketinsoittajista on ollut vähemmän oikeita huhuja kuin rumpaleista, mutta Kimmo Tuomisto lienee vaihtoehto vaikka J ussi Aaltonen asian kieltää, mutta jos jollakin on parempaa tiedtoa nii laittakoon, tässä kuussa se kuitenkin julkaistaan.


      • ihmetyttää
        tyrät rytkyy kirjoitti:

        kosketinsoittajista on ollut vähemmän oikeita huhuja kuin rumpaleista, mutta Kimmo Tuomisto lienee vaihtoehto vaikka J ussi Aaltonen asian kieltää, mutta jos jollakin on parempaa tiedtoa nii laittakoon, tässä kuussa se kuitenkin julkaistaan.

        on se vaan kummallista toi Kemppisen kohtalo,kun sain Jussi Aaltosen sinkun Musta aurinko nousee biisistä, jossa kaikki soittimet soittaa Jani Kemppinen ja vielä helvetin hyvin, niin en minä ainaskaan päästäis semmosta kaveria bändistä joka kaiken lisäksi vielä laulaakin loistavasti,on tämä merkillistä!!!???


      • näyttää...

      • Mä vaan
        ihmetyttää kirjoitti:

        on se vaan kummallista toi Kemppisen kohtalo,kun sain Jussi Aaltosen sinkun Musta aurinko nousee biisistä, jossa kaikki soittimet soittaa Jani Kemppinen ja vielä helvetin hyvin, niin en minä ainaskaan päästäis semmosta kaveria bändistä joka kaiken lisäksi vielä laulaakin loistavasti,on tämä merkillistä!!!???

        täällä on useampi Popeda fani tilittänyt nähneensä myös Kemppisen usealla Popedan keikalla kunnon hönössä nojailemassa urkuihin ja että aina ei ees uruista lähtenyt ääntä, ne oli vaan kasattu lavalle näön vuoksi.


      • Välttämättä...
        näyttää... kirjoitti:

        Siira lähti Osmosista: http://www.osmoscosmos.com/uutiset.php

        twisted silence vieraskirjassa bändin jäsen sanoo että viimeisimmän tiedon mukaan siira ei olis tulossa popedaan.


      • Rumpaleita..
        Välttämättä... kirjoitti:

        twisted silence vieraskirjassa bändin jäsen sanoo että viimeisimmän tiedon mukaan siira ei olis tulossa popedaan.

        Listaan tähän rumpaleita jotka voisivat mahdollisesti olla uusi Popeda rumpali:

        Marko Siira (saattoi olla vaan vedätystä, ettei ole tulossa, huhut on nimittäin vahvoja ja lähti Osmosista)

        Frogley (Yö, Dingo tähän luonnollinen jatkumo ois Popeda)

        Twist Twist Erkinharju (Costi vierailee Daltonsissa ja Twist Twistaa Popedassa)

        Anssi Nykänen

        Matti A. Takala

        siinä muutamia

        Kosketinsoittajien lista:

        Kimmo Tuomisto (Huhuja liikkunut)

        safka (tuskin)

        Muutenkin kosketinsoittaja huhuja kuulunut vähemmän.


      • mutu Mutunen
        Rumpaleita.. kirjoitti:

        Listaan tähän rumpaleita jotka voisivat mahdollisesti olla uusi Popeda rumpali:

        Marko Siira (saattoi olla vaan vedätystä, ettei ole tulossa, huhut on nimittäin vahvoja ja lähti Osmosista)

        Frogley (Yö, Dingo tähän luonnollinen jatkumo ois Popeda)

        Twist Twist Erkinharju (Costi vierailee Daltonsissa ja Twist Twistaa Popedassa)

        Anssi Nykänen

        Matti A. Takala

        siinä muutamia

        Kosketinsoittajien lista:

        Kimmo Tuomisto (Huhuja liikkunut)

        safka (tuskin)

        Muutenkin kosketinsoittaja huhuja kuulunut vähemmän.

        Ei kai Popeda lähe sorkkimaan siskon pojan bändiä palasiksi! En kyllä semmoseen "välistä vetämiseen" usko. Oli kyse sitten Holmista tai kosketinsoittajasta.

        Toisaalta Kemppisen ja kosketinsoittajan (oliko Tuomisto) vaihtokauppa saattaisi olla mahdollista. Tää oletus perustuu Mustien Enkelien sivuilla olevaan materiaaliin???

        Popeda kirjassa kerrotaan aiempien miehistövaihdoksien kohdalla, levy-yhtiö (tms) vaati, ettei mitään muuta bändiä hajoteta Popedan aiemmassa miehistö vaihdoksessa. Uskon, että tähän pyritään myös nyt.


      • Tiedossani..
        Rumpaleita.. kirjoitti:

        Listaan tähän rumpaleita jotka voisivat mahdollisesti olla uusi Popeda rumpali:

        Marko Siira (saattoi olla vaan vedätystä, ettei ole tulossa, huhut on nimittäin vahvoja ja lähti Osmosista)

        Frogley (Yö, Dingo tähän luonnollinen jatkumo ois Popeda)

        Twist Twist Erkinharju (Costi vierailee Daltonsissa ja Twist Twistaa Popedassa)

        Anssi Nykänen

        Matti A. Takala

        siinä muutamia

        Kosketinsoittajien lista:

        Kimmo Tuomisto (Huhuja liikkunut)

        safka (tuskin)

        Muutenkin kosketinsoittaja huhuja kuulunut vähemmän.

        mutta sitä ei voi valitettavasti kertoo vielä, hyviä soittajia tulee.


      • Nimetön
        Tiedossani.. kirjoitti:

        mutta sitä ei voi valitettavasti kertoo vielä, hyviä soittajia tulee.

        viitsi puhua paskaa,et sä mitään tiedä.Jos sulla olis tietoo niin et sitä toisi julki tällä tavalla.Se on selvää et soittajat on hyviä ei Popedaan mitkään läppäkynnet pääse.


      • tiedä..
        Nimetön kirjoitti:

        viitsi puhua paskaa,et sä mitään tiedä.Jos sulla olis tietoo niin et sitä toisi julki tällä tavalla.Se on selvää et soittajat on hyviä ei Popedaan mitkään läppäkynnet pääse.

        aika moni sen uuden kokoonpanon jo.


      • Mä vaan
        tiedä.. kirjoitti:

        aika moni sen uuden kokoonpanon jo.

        Pate, Mellu, Costello

        KEITÄ ON NE MUUT SOITTAJAT?


      • uutta kokoonpanoa!
        tiedä.. kirjoitti:

        aika moni sen uuden kokoonpanon jo.

        Milloinkohan se nyt sitten virallisesti ilmoitetaan, se kokoonpano. Helppo se tänne on kirjoittaa, että joku tietää sen, mutta mikä on faktaa.


      • kuun
        uutta kokoonpanoa! kirjoitti:

        Milloinkohan se nyt sitten virallisesti ilmoitetaan, se kokoonpano. Helppo se tänne on kirjoittaa, että joku tietää sen, mutta mikä on faktaa.

        aikana julkaistaan se on varmatieto levy-yhtiöstä, en tiedä sitä kokoonpanoa mutta tämänkuun aikana tiedän.


      • Nimetön
        tiedä.. kirjoitti:

        aika moni sen uuden kokoonpanon jo.

        tietävänsä uuden kokoonpanon,no voihan se olla niin,mutta kyllä se on suuremmaksi osaksi pelkkää tärkeilyä koko tietämys,saavat vaan keskustelua aikaan.

        Todellisuudessa,jos sen joku olisi tiennyt niin ei se salassa olisi näin kauaa pysyny,se on varmaa se.

        Uutta kokoonpanoa ei tiedä muut kuin Pate,Costi ja Mellu sekä uudet tulokkaat,levy-yhtiö mukaanlukien.

        Tämänkuun lopussa se pitäisi olla julkinen asia ja sen jälkeen ei tarvitse enää kenenkään arvailla.


      • hyperjack
        Tiedossani.. kirjoitti:

        mutta sitä ei voi valitettavasti kertoo vielä, hyviä soittajia tulee.

        Ihan varmasti on sinun tiedossasi. Eiköhän se ole bändin, keikkamyyjän ja levy-yhtiön tiedossa toistaiseksi vain ja ainoastaan tällä hetkellä.

        Yrität vaan kalastella suosiota.


      • POPEDA 2008
        hyperjack kirjoitti:

        Ihan varmasti on sinun tiedossasi. Eiköhän se ole bändin, keikkamyyjän ja levy-yhtiön tiedossa toistaiseksi vain ja ainoastaan tällä hetkellä.

        Yrität vaan kalastella suosiota.

        tässä uusi kokoonpano
        Popedan uudessa kokoonpanossa soittaa laulaja Pate Mustajärven, kitaristi Costello Hautamäen ja basisti Jyrki Melartinin lisäksi uudet jäsenet rumpali Lacu Lahtinen (mm. Hanoi Rocks, Siunattu Hulluus) ja kosketinsoittaja Iso-Pate Kivinen (mm. Hanoi Rocks).


      • Veikkaan ja voitan.
        mutu Mutunen kirjoitti:

        Ei kai Popeda lähe sorkkimaan siskon pojan bändiä palasiksi! En kyllä semmoseen "välistä vetämiseen" usko. Oli kyse sitten Holmista tai kosketinsoittajasta.

        Toisaalta Kemppisen ja kosketinsoittajan (oliko Tuomisto) vaihtokauppa saattaisi olla mahdollista. Tää oletus perustuu Mustien Enkelien sivuilla olevaan materiaaliin???

        Popeda kirjassa kerrotaan aiempien miehistövaihdoksien kohdalla, levy-yhtiö (tms) vaati, ettei mitään muuta bändiä hajoteta Popedan aiemmassa miehistö vaihdoksessa. Uskon, että tähän pyritään myös nyt.

        Mä veikkaisin, että Hanoin Lacu Lahtinen tulee rumpuihin ja varmalta kuullostaa olettamus että Iso Pate Kivinen olisi uruissa. En sano 100% tarkkuudella mut 99 % se menee näin.


    • Payload
    • hahaha hhaha

      popeda = märkä pieru

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe