Saako matkailuautossa olla vuoteessa ajon aikana vai onko kökötettävä penkillä. Turvavöiden käyttöhän lienee pakollista matkustajatiloissakin.
Tarkoitus on vuokrata auto eikä kokemusta vielä ole.
Nukkuminen matkailuautossa?
7
4214
Vastaukset
- Saa nukkua jos
istut penkillä turvavyössä mutta et saa nukkua sängyssä. MINNE niin kiire että ei kerkiä yöllä nukkua?
Jonnekin poikien kanssa kaljalle ja saunaan vai oikein kalaan?? - käyttäisitte...
vai vaaditteko kameratoppaa autoon sisällekin....
- erikoisajoneuvossa
Tieliikennelaki 88§
88 §. (V: 1.5.2006 M, A: 31.3.2006, SK: 234/2006) Turvavyön ja muun istuinpaikan turvalaitteen käyttövelvollisuus. Kuljettajan ja matkustajan on ajon aikana käytettävä istuinpaikalle asennettua turvavyötä tai heidän liikkumistaan estävää muuta turvalaitetta:
1) henkilöautossa;
2) linja-autossa;
3) pakettiautossa;
4) kuorma-autossa;
5) korilla varustetussa kolmi- ja nelipyörässä sekä korilla varustetussa kevyessä nelipyörässä.
Valtioneuvoston asetuksella voidaan säätää kuljetuksen tai ajotehtävän erityislaadusta johtuvia vapautuksia turvavyön käytöstä.
Matka-auto on erikoisajoneuvo, eikä turvavyön käyttöpakkoa ole. Toinen juttu on se, että liikkuminen tai makoilu ajon aikana on aina turvallisuuden kannalta ei-suositeltavaa.- Vai ei ole turvavyöpakko
asuntoautossa!!!!!!!!!!!!!!!!! Voi vittu sun kanssa!!!!!!!!!!!!!!!
- sukkaanko?
Vai ei ole turvavyöpakko kirjoitti:
asuntoautossa!!!!!!!!!!!!!!!!! Voi vittu sun kanssa!!!!!!!!!!!!!!!
Saako siis ajon aikana käydä vessassa. Moottoritielle ei saa pysähtyä ja lapset ei osaa pidättää.
- Kiki
sukkaanko? kirjoitti:
Saako siis ajon aikana käydä vessassa. Moottoritielle ei saa pysähtyä ja lapset ei osaa pidättää.
Jospa jätettäisiin tuo pidättäminen ihan poliisien hommaksi, lapsiesi ei sellaista täydy osata tehdä, etenkään moottoritiellä
- Anonyymi
sukkaanko? kirjoitti:
Me ainakin aina käyty. Tietääkseni saa (vanhemmat sanoneet, että on sallittua. He ovat aina olleet laeista tarkkoja)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2662658Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151611Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141499Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3751351Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161341Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t251167Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist1861015Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.63962Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19916- 75843