Pitäisköhän ihan adressi pistää liikkeelle (=joku joka tekniikkaa paremmin taitaa!) että kausi jatkuu aivan täydellisen liian pitkään! Mitä järkeä näissä loppukauden 'talvikierroksissa' joissa mennään 0C:ssä, pelipaikkoja vaihdetaan (esim.karsinta Viikingit-RoPS) ja katsojia on tuhat?! Kautta on voitava tiivistää sillä lailla että Veikkausliiga loppuu lokakuun puolivälissä ja cup lokakuun lopussa! Näin cupin loppuottelukin (hyvällä säkällä) voidaan pelata cupissa paremmin menestyneen joukkueen kotikentällä eikä automaattisesti Töölön kokolattiamatolla!
Kausi jatkuu aivan
liian pitkään!
3
244
Vastaukset
- keskimääräiset tilastot...
Tsekatkaa esim.keskimääräiset tilastot Suomen ilmastosta 1.11. - joka puolella Suomea on normaalina vuonna tuohon aikaan lunta:
http://www.fmi.fi/saa/tilastot.html?pic=1101.gif
Varaa pitäisi jättää edes jonkin verran poikkeustapauksiin, joten tuo 1.11.on kyllä täysi maksimi mitä kautta voidaan jatkaa, cupin ja liigan osalta! - MMJKLMS
mIKÄ TÄÄ JUTTU HAKASTA OLI
- fc haka
talousvaikeuksista uefa Cupista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642