kerroin tunteeni eilen viestillä. en saanut suutani auki kun tapasimme. tämä mies on tehnyt aika monta kertaa selväksi että olen kaunis, hän huolisi minut ym. pientä flirttiä.... ja katseet kyllä kertoo paljon. hän ei ole mikään paras viestin kirjoittaja mutta on hän peräti 3krt minulle vastannut. laitoin tosiaan viestin ja kerroin että olen ihastunut, mutta en saanut mitään vastausta.... hävettää! noloa. miten kehtaan ikinä nähdä hänet? miksi hän ei vastannut??
kerroin tunteeni
28
5859
Vastaukset
- hätäänny
voi olla että viesti meni vaikka sen duunipuhelimeen tai jotain. Mä ainakin hoidan duunipuhelimella juttuja, ja sen löytää aina sit duunista!
- nro:n meni
eli hänellä on vain yksi numero. kerran ennenki vastannut iltaisin siitä numerosta. jospa hän ei sitten tarkoittanut sitä mitä sanoi? tai jos se oli vaan jotain flirttiä? vitsiä.... voi elämän kevät että ihminen osaa olla tyhmä ja uskoa kaiken. kaverit sanonu että ihan selvästi olisi kiinnostunut mutta en tiedä sit....
- sinulle------
nro:n meni kirjoitti:
eli hänellä on vain yksi numero. kerran ennenki vastannut iltaisin siitä numerosta. jospa hän ei sitten tarkoittanut sitä mitä sanoi? tai jos se oli vaan jotain flirttiä? vitsiä.... voi elämän kevät että ihminen osaa olla tyhmä ja uskoa kaiken. kaverit sanonu että ihan selvästi olisi kiinnostunut mutta en tiedä sit....
täältä! voithan vielä saadakin vastauksen... jos hänen täytyy vain sulatella asiaa vähän aikaa.
itse olen miettinyt samaa, että kertoisinko viestillä tunteistani. muuten en uskalla....mutta en taida vielä uskaltaa viestittääkään:(
- niin että
hän on vaan ollut kohtelias ja lisännyt itsetuntoiasi?? Enhän voi olla varma mutta jotkut ihmiset on vaan sellasia että on flirttailevia eikä välttämättä tajua että jos he heittävät läppää niin jonku sit ottaa sen vakavasti varsinkin jos on ihastunut..Nyt en voi olla varma sit mut sellasiakin on
- minä-
No kyllähän nyt terve järki sanoo että on aivan helvetin typerää jättää vastaamatta sellaiseen viestiin edes kohteliaasti että kiitos mutta ei kiitos..
- käsitin väärin
minä- kirjoitti:
No kyllähän nyt terve järki sanoo että on aivan helvetin typerää jättää vastaamatta sellaiseen viestiin edes kohteliaasti että kiitos mutta ei kiitos..
eli jos se on niin kuin sinä sanoit että hänellä voi olla tapana sanoa niin.... ehkä jotkut on vaan sellaisia. nauraa varmaan minulle. itse kyllä vastaisin jos joku laittais minulle viestin. en voisi olla vastaamatta, kohtelias pitää olla. mitä teen kun ehkä näemme maanantaina? tietty voin sanoa että olin viihteellä pe iltana että en nyt ihan muista kaikkea.... tai sitten voin vaan nauraa asialle. kiva kun jaksoitte vastata, helpottaa niin kun saa puhua tästä. millainen tilanne sinulla on joka sanoit että voisit viestillä kertoa tunteesi?
- F-f-f-falling
käsitin väärin kirjoitti:
eli jos se on niin kuin sinä sanoit että hänellä voi olla tapana sanoa niin.... ehkä jotkut on vaan sellaisia. nauraa varmaan minulle. itse kyllä vastaisin jos joku laittais minulle viestin. en voisi olla vastaamatta, kohtelias pitää olla. mitä teen kun ehkä näemme maanantaina? tietty voin sanoa että olin viihteellä pe iltana että en nyt ihan muista kaikkea.... tai sitten voin vaan nauraa asialle. kiva kun jaksoitte vastata, helpottaa niin kun saa puhua tästä. millainen tilanne sinulla on joka sanoit että voisit viestillä kertoa tunteesi?
Minkäikäinen ihminen sä olet? Kyllä aikuinen ihminen erottaa tai ainakin pitäisi,pehmoisen flirtin ja sitten suoran ihastuksen. Millaista ko.miehen viestit ovat olleet?
Oletko varma ettei ole varattu ja on vaan kokeillut kepillä jäätä ja säikähtänyt kun saikin vastakaikua?
Jokatapauksessa on outoa jos ei vastaa mitään (onko teillä siis joku sovittu jo maanantaiksia,työjuttu tai vastaava? hänkin siis tietää,että tapaatte?)
Luulisi häntäkin joko hävettävän jos ei vastaa tai vaihtoehtoisesti hän on ehkä,ehkä ajatellut vastata sitten päin naamaa??
JOS hänellä olisi suuria tunteita sua kohtaan niin ymmärrän sen ettei txt mun mielestä myöskään ole oikea muoto niitä setviä!! - olen
F-f-f-falling kirjoitti:
Minkäikäinen ihminen sä olet? Kyllä aikuinen ihminen erottaa tai ainakin pitäisi,pehmoisen flirtin ja sitten suoran ihastuksen. Millaista ko.miehen viestit ovat olleet?
Oletko varma ettei ole varattu ja on vaan kokeillut kepillä jäätä ja säikähtänyt kun saikin vastakaikua?
Jokatapauksessa on outoa jos ei vastaa mitään (onko teillä siis joku sovittu jo maanantaiksia,työjuttu tai vastaava? hänkin siis tietää,että tapaatte?)
Luulisi häntäkin joko hävettävän jos ei vastaa tai vaihtoehtoisesti hän on ehkä,ehkä ajatellut vastata sitten päin naamaa??
JOS hänellä olisi suuria tunteita sua kohtaan niin ymmärrän sen ettei txt mun mielestä myöskään ole oikea muoto niitä setviä!!eli yli 25 olen. pakko sanoa että en osaa erottaa flirttiä ihastuksesta.... niin hirveesti ei ole kokemusta. tämä mies on vapaa mutta minä en. enkä kyllä ole ajatellut asialle tehdä mitään, halusin vaan saada tämän pois sydämmeltä koska se on vaivannut paljon. tietty viesti ei ole paras tapa puhua tästä.... jotenki hänen käytös on ollut niin selvää.... nämä luokseen pyytämiset on särähtänyt korvaan pahasti.... mutta ehkä mä sit kuvittelen liikoja? tehty nyt mikä tehty, sanoja ei saa enään takaisin....harmi.
- varattu
olen kirjoitti:
eli yli 25 olen. pakko sanoa että en osaa erottaa flirttiä ihastuksesta.... niin hirveesti ei ole kokemusta. tämä mies on vapaa mutta minä en. enkä kyllä ole ajatellut asialle tehdä mitään, halusin vaan saada tämän pois sydämmeltä koska se on vaivannut paljon. tietty viesti ei ole paras tapa puhua tästä.... jotenki hänen käytös on ollut niin selvää.... nämä luokseen pyytämiset on särähtänyt korvaan pahasti.... mutta ehkä mä sit kuvittelen liikoja? tehty nyt mikä tehty, sanoja ei saa enään takaisin....harmi.
Varattu on varattu. Miksi mitään vieraalle sitten? En nyt ymmärrä. Tietääkö mies,että olet varattu? Jättäisikö vastaamatta siksikin.
- kauhistus!
F-f-f-falling kirjoitti:
JOS hänellä olisi suuria tunteita sua kohtaan niin ymmärrän sen ettei txt mun mielestä myöskään ole oikea muoto niitä setviä!!"Oletko varma ettei ole varattu ja on vaan kokeillut kepillä jäätä ja säikähtänyt kun saikin vastakaikua?"
:D Vastakaiun saaminen saattaa kyllä pahasti säikäyttää, oli varattu tai ei. - Anonyymi
minä- kirjoitti:
Varsinkin jos pitää olla vielä tekemisissä
- mmmies
>hävettää! noloa. miten kehtaan ikinä nähdä hänet?
Kerroit että pidät jostakusta, ja nyt hävettää? Mitä noloa siinä muka on?
Kyllä se miehen pitäisi olla nolo kun on epäkohtelias ja sivistämätön eikä vasta. Ja päin vastoin, haluaisin jopa nähdä hänen naamansa ja kuinka hän pakenee kun törmäätte ensi kerralla.
Ja parempi että miehen todellinen luonne paljastui nyt eikä myöhemmin.- siinä
ei siinä ihastumisessa mitään väärää ole. nyt ei puhuta mistää rakastumisesta. tämä asia vaivasi minua ja halusin siksi sanoa sen. olo helpottui mutta tietty nyt vähän häpeän vaikka yleensä en vähästä häpeä. tykkään sanoa asiat suoraan. mä voin tulla kertomaan et miten mies käyttäytyi kun näimme ü katsotaan onko moksiskaan. ja kyllä tämä mies tietää että olen varattu. kyseli tuossa vasta et millainen suhde mulla ja miehellä on? onko meillä joku vapaa suhde.... huh huh! kiitos teille jotka ymmärrätte näitä mun puheita ü
- Millaska
Miksi sää häpeisit? Sää vaan kerroit millanen tunne sul on ja hää itte jättäs vastaamatta. Pöljä ukko!
- minä...
ehkä pelkään joutuvani naurunalaiseksi hänen silmissään.... mutta tehty mikä tehty.... ja sen takia vähän hävettää. mutta jos tämä mies ei olis ikinä sanonu tai tehny mitään niin olisin ollut ihan hiljaa ja tuskin olisin ihastunut jos hän käyttäytyisi normaalisti. tajusko tästä mitään ü
- vastauksia
mutta ei Sinulla ole häpeämistä vaan sillä "miehellä" jota ei saa mieheksi sanoa kun ei osaa miehinen olla ja sanoa edes sitä Kiitos Ei:tä
terveisin M-I-E-S- sinulle mies
kiva kun miehet käy kommentoimassa tätä ü omaki mies on samaa mieltä kuin sä. olen hänelle kaiken kertonut mitään en ole salannut ja hän on kans ihmetellyt miehen käytöstä. rehellinen pitää olla ü omalleenki.
- P.S
ja oon aikalailla samaa mieltä,varsinkin M-I-E-H-E-N kanssa :) ja sinun miehen ;)
Fiksuja kommentteja,joten pää pystyyn vaan ja häpeämään tollaset miehenpuolikkaat jotka ei osaa edes kunnolla tekstiviestiä lähettää!! :D - -nainen 41v-
varma että mies haluaa vastata tekstiviestillä? ITSE en osaisi ajatellakkaan tekstiviestivastausta jos joku minulle tunteensa paljastaisi.
Toinen mikä tuli minulla mieleen on semmoinen,että kuinka selvästi kerroit asiasi? Oletko varma,että sanoit suoraa vai oletatko vain miehen osaavan "lukea rivien välistä"? Monet naiset luulevat miesten osaavan "naisten kieltä" (jotkut osaavatkin...) vaikka suurin osa miehistä on aika ulalla naisten tavasta "sanoa suoraan"
Paljon jaksamista sinulle,joko mies on vain tyhmä tai sitten hän haluaa odottaa kunnes näette.
-nainen 41v-- selvästi
sanoin ihan suoraan että olen ihastunut sinuun jne. ei voinu jäädä epäselväksi ü ehkä hän haluaa puhua siitä kasvokkain. ja joudun jo ehkä tänään soittamaan hänelle... iik! tuskin ottaa siinäkään sitä puheeksi...
- tulisi
selvästi kirjoitti:
sanoin ihan suoraan että olen ihastunut sinuun jne. ei voinu jäädä epäselväksi ü ehkä hän haluaa puhua siitä kasvokkain. ja joudun jo ehkä tänään soittamaan hänelle... iik! tuskin ottaa siinäkään sitä puheeksi...
kyllä vastata. Ihmettelen kyllä silti tätä sun "sotkua",sun mieheskö muka katsoo ihan tavallisena asiana tätä? Et joo,ok mun kumppani ihastuu toiseen JA kertoo sen tälle ja mitä?! Mitä sä oikein odotat tuolta toiselta puoliskolta,siltä mieheltä?
Vaikka hän oliski susta kiinnostunu niin miks hän ottas suhun yhteyttä,koska sähän oot varattu,etkä (KAI???) aikeissa pettää puolisoa.
Sä sait hyvän mielen varmaan joo ku "tunnustit" mut mietippä ton toisen osapuolen tunteita,se jos on suhun ihastunut/enemmänkin niin varmaan joo tuntuu kivalta kuulla,et mä suhun kans mut etpä saa mua lälläääälläää... Vähänhän toi on kiusaamista sun puolelta.
Kiva sillä olla sun kans tekemisissä kun tietää sun "tunteet" ja oot ku joku hemmetin kielletty hedelmä,katsoo saa mut ei koskee.
Ja varmaan joo tää tekee ihan nannaa sun parisuhteelle kun oikein vetvot tätä. Uskon,et toi et miehes tietää on hyvä mut sit taas jot jäät siihen jatkuvasti vetvoon ihastustas ni varmaan sun miestäs kaihertaa vaikkei se mitää sanoskaa!! - johnuhkka
tulisi kirjoitti:
kyllä vastata. Ihmettelen kyllä silti tätä sun "sotkua",sun mieheskö muka katsoo ihan tavallisena asiana tätä? Et joo,ok mun kumppani ihastuu toiseen JA kertoo sen tälle ja mitä?! Mitä sä oikein odotat tuolta toiselta puoliskolta,siltä mieheltä?
Vaikka hän oliski susta kiinnostunu niin miks hän ottas suhun yhteyttä,koska sähän oot varattu,etkä (KAI???) aikeissa pettää puolisoa.
Sä sait hyvän mielen varmaan joo ku "tunnustit" mut mietippä ton toisen osapuolen tunteita,se jos on suhun ihastunut/enemmänkin niin varmaan joo tuntuu kivalta kuulla,et mä suhun kans mut etpä saa mua lälläääälläää... Vähänhän toi on kiusaamista sun puolelta.
Kiva sillä olla sun kans tekemisissä kun tietää sun "tunteet" ja oot ku joku hemmetin kielletty hedelmä,katsoo saa mut ei koskee.
Ja varmaan joo tää tekee ihan nannaa sun parisuhteelle kun oikein vetvot tätä. Uskon,et toi et miehes tietää on hyvä mut sit taas jot jäät siihen jatkuvasti vetvoon ihastustas ni varmaan sun miestäs kaihertaa vaikkei se mitää sanoskaa!!Kaikki ihastuu välillä. Ja hyvä että kertoo puolisolle. Ehkä jo se lieventää ihastumista että oma mies tietää.
Ite olen kans varattu, mutta joskus ihastunu toiseen ja joskus epäilly että toinen minuun mutten olisi pidemmälle menny vaan ollu iloinen toisen mielenkiinnosta minua kohtaan. - ....
tulisi kirjoitti:
Ja varmaan joo tää tekee ihan nannaa sun parisuhteelle kun oikein vetvot tätä. Uskon,et toi et miehes tietää on hyvä mut sit taas jot jäät siihen jatkuvasti vetvoon ihastustas ni varmaan sun miestäs kaihertaa vaikkei se mitää sanoskaa!!Joo mit pahaa on kertoa toiselle että on ihastunut jos se helpottaa sun omaa oloa? ja tämä maailma on vapaita naisia täynnä, tuskin se ihastukseni jää mun perään haikaileen, i dont think so!!! Mä en odota siltä mieheltä yhtään mitään!!! nyt en enään jaksa edes uskoo että hän ois ollu kiinnostunut, pelkkää flirttiä ollut siltä mieheltä.
Mulla oli sata kertaa vaikeampi olla ennen ku kerroin tästä sille miehelle ja nyt mulla on oikeesti hyvä olla ja ei tää kyllä mitään huonoa tee mun ja mieheni parisuhteelle.
Kuka on sanonut että jään vatvoon jotain?
Kohta en onneks enään näe koko tapausta. - johnuhkka
.... kirjoitti:
Joo mit pahaa on kertoa toiselle että on ihastunut jos se helpottaa sun omaa oloa? ja tämä maailma on vapaita naisia täynnä, tuskin se ihastukseni jää mun perään haikaileen, i dont think so!!! Mä en odota siltä mieheltä yhtään mitään!!! nyt en enään jaksa edes uskoo että hän ois ollu kiinnostunut, pelkkää flirttiä ollut siltä mieheltä.
Mulla oli sata kertaa vaikeampi olla ennen ku kerroin tästä sille miehelle ja nyt mulla on oikeesti hyvä olla ja ei tää kyllä mitään huonoa tee mun ja mieheni parisuhteelle.
Kohta en onneks enään näe koko tapausta.:-D
- minäminäminäminäminä.....
.... kirjoitti:
Joo mit pahaa on kertoa toiselle että on ihastunut jos se helpottaa sun omaa oloa? ja tämä maailma on vapaita naisia täynnä, tuskin se ihastukseni jää mun perään haikaileen, i dont think so!!! Mä en odota siltä mieheltä yhtään mitään!!! nyt en enään jaksa edes uskoo että hän ois ollu kiinnostunut, pelkkää flirttiä ollut siltä mieheltä.
Kohta en onneks enään näe koko tapausta.Sä helpotat nimenomaan omaa oloasi,mutta et siis todellakaan ajattele pa*kan vertaa sen toisen oloa.
Itsekästä!!
Oon ollut vastaavassa tilanteessa joten todellakin tiedän mistä puhun.
Varattu mies jonka kanssa meil oli kipinää aina kun kohdattiin soitti mulle ja "tunnusti tunteensa". Laitto mut siihen asemaan et edetäänkö vain ei. Ei se sitä kysynyt,mut siel se oli,rivien välissä. Miksi muuten se ois mulle sen kertonut,mä tiesin kyl et se on perheellinen mies enkä kipinöinnistä huolimatta ois ikinä-ikinä-ikinä tehnyt mitään tai sanonut mitään!Miksi olisin,sehän on PERHEELLINEN,emmä mikää kodinrikkoja halua olla!
Sitten se kuitenki teko ton,arvaa vaan miltä musta tuntu?
Itkin hemmetisti koko illan ja viel seuraavan päivänki,on niin inhottavaa muutenkin olla yksin,oon parisuhteessa viihtyvä.
Ja sitten tollanen unelmien kumppani tulee ja kertoo tunteensa mut ups! emmä voikaan saada sitä...
Toi mies vetosi myös siihen,että on helpompaa lähteä puhtaalta pöydältä kun on tunnustanut mitä todella ajattelee. Mä oon erimieltä. Mä en ois ikinä halunnut kuulla sitä,enkä mä tajua mitä mä sillä tiedolla tein.
En ollut ikinä siihen enää yhteydessä,olihan se houkutteleva tarjous tai kun en edes tiedä sisältykö tohon sen sanomaan mitään tarjousta... - voi olla
minäminäminäminäminä..... kirjoitti:
Sä helpotat nimenomaan omaa oloasi,mutta et siis todellakaan ajattele pa*kan vertaa sen toisen oloa.
Itsekästä!!
Oon ollut vastaavassa tilanteessa joten todellakin tiedän mistä puhun.
Varattu mies jonka kanssa meil oli kipinää aina kun kohdattiin soitti mulle ja "tunnusti tunteensa". Laitto mut siihen asemaan et edetäänkö vain ei. Ei se sitä kysynyt,mut siel se oli,rivien välissä. Miksi muuten se ois mulle sen kertonut,mä tiesin kyl et se on perheellinen mies enkä kipinöinnistä huolimatta ois ikinä-ikinä-ikinä tehnyt mitään tai sanonut mitään!Miksi olisin,sehän on PERHEELLINEN,emmä mikää kodinrikkoja halua olla!
Sitten se kuitenki teko ton,arvaa vaan miltä musta tuntu?
Itkin hemmetisti koko illan ja viel seuraavan päivänki,on niin inhottavaa muutenkin olla yksin,oon parisuhteessa viihtyvä.
Ja sitten tollanen unelmien kumppani tulee ja kertoo tunteensa mut ups! emmä voikaan saada sitä...
Toi mies vetosi myös siihen,että on helpompaa lähteä puhtaalta pöydältä kun on tunnustanut mitä todella ajattelee. Mä oon erimieltä. Mä en ois ikinä halunnut kuulla sitä,enkä mä tajua mitä mä sillä tiedolla tein.
En ollut ikinä siihen enää yhteydessä,olihan se houkutteleva tarjous tai kun en edes tiedä sisältykö tohon sen sanomaan mitään tarjousta...erimieltä.....
jos sulla on paha olla niin elä pura sitä syyttömään. ihmiset on erilaisia.. - sivuhuomauttaja
voi olla kirjoitti:
erimieltä.....
jos sulla on paha olla niin elä pura sitä syyttömään. ihmiset on erilaisia..Ja kuitenkin he painivat samojen ongelmien kanssa, mutta koska ne ovat omia ongelmia, niin he kuvittelevat olevansa ainutlaatuisia. Loppujen lopuksi ollaan kuitenkin kaikki aika samasta puusta veistettyjä.
- aikuisen ihmisen
pitää tietää, milloin on parempi pitää mölyt
mahassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi265681- 883794
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313593495- 2242890
- 612757
- 522695
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322520- 1532420
- 312005
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1211726