Seeprahiirut

Cimma

Eli keneltä löytyy, mitä mieltä olette lemmikkeinä, oliko vaikea kesyttää? Puree/näykki? Minkälainen olemus, oletteko todenneet jotain uutta. Jaa mitä syötätte hiireillenne.

Ja tieto, mistä ostitte. Asun Jyväskylän mlkssa ja en ole kuin kerran nlyssä nähnyt seeprahiiren. Ja olisi mukava ottaakkin sellainen suloinen pallero meillekkin ;)

Ja perusasioita ei tarvitse toitottaa, tiedän kaiken jo.

3

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On vaikea kesyttää, oma raitapoikatrio on hyvin arkoja. Olleet siis minulla vajaat kaksi kuukautta. Eivät ole purreet, mutta eipä sätkyukkoja juuri saa käsiteltyä.

Uutta? Verrattuna mihin?

Omat seeprat on kotoisin Porista. Näitä on markkinoilla, mutta vähän ja Jyvässeudulta katsottuna kaukana. Kyydit kyllä onnistuvat usein, nämä tulivat Vaasan näyttelystä.

"Ja perusasioita ei tarvitse toitottaa, tiedän kaiken jo."

Anteeksi, mutta jos tiedät perusasiat, miksi kysyt ruokinnasta, kesytyksestä ja muista asioista, jotka ainakin omasta mielestäni ovat erittäinkin perustavaa laatua olevia asioita? Otapas ensimmäisenä suunnaksi SNL:n sivut eli osoite http://www.hiiret.fi ja lue seepraosiota ajatuksella. Seeprat voi saada kesyiksi, mutta vaatii todella paljon aikaa ja kärsivällisyyttä (en ole vielä luopunut toivosta omieni kohdalla) tai sitten pidät ne katselulemmikkeinä. Muista myös, että seepra ei viihdy kovin häävisti yksin, yleensä kaksi on paras määrä. Ja ruokana Rapunzel Seepra mix on parasta, ainoa seeproja ajatellen kehitetty ruoka. Lue hiirifoorumilta enemmän.

Seepra on ulkonäöltään suht erikoinen tavis kesyhiireen verrattuna, mutta empä noita sanoisi varsinaisesti "suloisiksi palleroiksi." Tavikset on mulla niitä lällyteltäviä, seeprat ehkä joskus... Tai sitten eivät ole.

• Cimma

että haluan tietää, mitä syötätte, miten olette kesyttäneet, purevatko teitä. Eli osaan jo kaiken, ei mun tarvii lukea noita,

• ellukka11
        Cimma kirjoitti:

että haluan tietää, mitä syötätte, miten olette kesyttäneet, purevatko teitä. Eli osaan jo kaiken, ei mun tarvii lukea noita,

eikö seeprahiiret ole katsottavaksi eikä kädelle otettaviksi mut ne on kyllä söpöjä! näin semmosen kun kävin ostamassa itselleni gerbiilini!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe