ei perkele! vittuako siinä valitatte jos ei kiinnosta siellä asua nii lähtekää pois!!! lapsellista tommonen haukkuminen ihan ku muut paikat olis niin hienoja ja olis hienoja ihmisiä esim. harjavalta on hulluja täynnä!! HEHHE!
ei perkele!
19
2386
Vastaukset
- samaa sukua ku ed. kirj.
kokemäel on hyvä olla ku pölhöt viedää naapurikaupunkiin ni pysyy kokemäki siistinä :D kannattasko ruikuttajien hypätä bussiin ja suunnata kohti harjavaltaa. PS. anna vaikka puhelinnumero ni maksan bussilipun! :DD
ja sinne ku pääset ja saat sieltä ihan oman huoneen ni ei tarvi enää töihinkä mennä! :DD- aloittaja
PÖPILÄÄN KUN MATKA KÄY, PILVENHATTARAA EI TIELLÄ NÄY!!...paitsi tehtaan käryt! ;D siel on kuulemma ihan komia SOSSU! ;D ne antaa heti oman huonee ja ruoka tuodaan nokan etteen! ;D eikä sult se jälkee kukkaa mittää ikinä vaadikkaa, ihan saat vaan olla oma ittes ;D SINNE SIIS!
mut seon kyllä tosi et ei siäl kokemäel kaikki ruikuttajat pärjää, KATO ELÄMÄ ON !!!!! ;D - simo
aloittaja kirjoitti:
PÖPILÄÄN KUN MATKA KÄY, PILVENHATTARAA EI TIELLÄ NÄY!!...paitsi tehtaan käryt! ;D siel on kuulemma ihan komia SOSSU! ;D ne antaa heti oman huonee ja ruoka tuodaan nokan etteen! ;D eikä sult se jälkee kukkaa mittää ikinä vaadikkaa, ihan saat vaan olla oma ittes ;D SINNE SIIS!
mut seon kyllä tosi et ei siäl kokemäel kaikki ruikuttajat pärjää, KATO ELÄMÄ ON !!!!! ;DJAA NII UNOHTU SANOO ET PARASTA HARJAVALLAS ON SUPERSPAARIN JÄÄTELÖ ALLAS ET PÄÄTELKÄÄS SIIT.. ;D
- gyh
huomaa kyllä että kommentoijat samasta kylästä
onpa vitun rauhallinen paikka toi kmäki..huumeita vaikka koko suomelle jakaa pohjoista myöten,tappoja,rattijuoppoja ja eu-tukia nauttivia mukamas maanviljeliöitä...koko saatanan liimaa haisteleva kylä- Sössijä
Sukurutsaa on harrastettu kokemäellä jo vuosisatoja.
Jos haukut yhtä kokemäkiläistä, haukut kaikkia kokemäkiläisiä.MOT. - Tapaukseni
Sössijä kirjoitti:
Sukurutsaa on harrastettu kokemäellä jo vuosisatoja.
Jos haukut yhtä kokemäkiläistä, haukut kaikkia kokemäkiläisiä.MOT.Väität, että kokemäkeläiset aviot ovat sukulaisten kesken. Ainakin minulla on toisin: itse sain syntyä Kuurolassa, mieheni Hinnerjoella. Sukututkimusten mukaan tietojamme ei löydy samoista kansista.
- Sössijä
Tapaukseni kirjoitti:
Väität, että kokemäkeläiset aviot ovat sukulaisten kesken. Ainakin minulla on toisin: itse sain syntyä Kuurolassa, mieheni Hinnerjoella. Sukututkimusten mukaan tietojamme ei löydy samoista kansista.
Sokea ja tietämätönkin olet vielä.
No älä avaa silmiäsi aläkä koskaan ala ottamaan selvää ketkä ovat kokemäen "aateliskermaa" Joiden suku on asunut seudulla ennen jeesusta.
Kuinka kauan sinun sukusi on asunut kokemäellä 50v?,
100v?, 150v? vai kauemmin?
Et ole oikeasti kokemäkiläinen jos sukusi on asunut kokemäellä alle 300v.
Ai miksi?
No siksi kun silloin kun kun "maata jaettiin" osa aidoista kokemäkiläisistä omisti lähes kaiken maan, joilta ositettiin maata ihmisille "köyhille torppareille"
Edelleen he ns. omistavat koko kokemäen, kun heiltä vääryydellä otettiin maata pois.
Tästä syystä edelleen alkuperäisenmaanomistajan "sana" painaa vaakakupissa ENEMMÄN kuin jonkun torpparin.
Esim. VT2 kokemäen läpikulku tai rautatie.
Luulitko että ne rakennettiin maanomistajien antaessa heti maat käyttöön ilman mitään rutinoita?
Tai sähkölinjojen veto pitkin poikin kokemäkeä?
Arvaa miten monta mutkaa näihin on tehty kun maanomistaja ei ole antanut lupaa näihin?
Sitten vielä tehtaat joita EI rakennettu koskaan kokemäelle.
Esim. Outokumpu alias Luvata, tämä tehdas piti rakentaa kokemäelle, mutta maanviljeliät eivät halunneet sitä, koska tehdas olisi vienyt kaikki halvat rengit "orjat" parempi palkkaiseen tehdastyöhön.
Myös kauppojen palvelu on hyvinkin erilaista jos olet "sukua" tai joku muu.
Anteeksi jos latelen näin suoraan, mutta ota selvää ja itke. - yli 400 vuotta Kokemäellä
Sössijä kirjoitti:
Sokea ja tietämätönkin olet vielä.
No älä avaa silmiäsi aläkä koskaan ala ottamaan selvää ketkä ovat kokemäen "aateliskermaa" Joiden suku on asunut seudulla ennen jeesusta.
Kuinka kauan sinun sukusi on asunut kokemäellä 50v?,
100v?, 150v? vai kauemmin?
Et ole oikeasti kokemäkiläinen jos sukusi on asunut kokemäellä alle 300v.
Ai miksi?
No siksi kun silloin kun kun "maata jaettiin" osa aidoista kokemäkiläisistä omisti lähes kaiken maan, joilta ositettiin maata ihmisille "köyhille torppareille"
Edelleen he ns. omistavat koko kokemäen, kun heiltä vääryydellä otettiin maata pois.
Tästä syystä edelleen alkuperäisenmaanomistajan "sana" painaa vaakakupissa ENEMMÄN kuin jonkun torpparin.
Esim. VT2 kokemäen läpikulku tai rautatie.
Luulitko että ne rakennettiin maanomistajien antaessa heti maat käyttöön ilman mitään rutinoita?
Tai sähkölinjojen veto pitkin poikin kokemäkeä?
Arvaa miten monta mutkaa näihin on tehty kun maanomistaja ei ole antanut lupaa näihin?
Sitten vielä tehtaat joita EI rakennettu koskaan kokemäelle.
Esim. Outokumpu alias Luvata, tämä tehdas piti rakentaa kokemäelle, mutta maanviljeliät eivät halunneet sitä, koska tehdas olisi vienyt kaikki halvat rengit "orjat" parempi palkkaiseen tehdastyöhön.
Myös kauppojen palvelu on hyvinkin erilaista jos olet "sukua" tai joku muu.
Anteeksi jos latelen näin suoraan, mutta ota selvää ja itke.Otsikosta löydät kaikki. Teen juuri sukututkimusta äitini suvuista, ja kaikki ovat Kokemäen arkistoista 1600-luvun alusta alkaen. Näin ollen ei tarvitse miettiä esittämiäsi kysymyksiä.
- Viisi kuntaa
Nämä viisi paikkakuntaa historiassani ovat Kokemäki, Pori, Nakkila, Rovaniemi ja Eura. Kokemäki on selvästi paras, vaikka luulisi Rovaniemen voittavan.
Kuten sanoit, Harjavallassa hassut, Huittisissa hullut, Köyliössä köyhänkipeät, Ulvilassa uljaat, Nakkilassa napaantuijottajat, Kiukaisissa kiukkuiset. Kokemäen kovaväki voittaa paremmustilastossa muut! Tulihan muuten SM-kultaa Kokemäen Taekwondolle! Samoin olen ylpeä Toroskan veljesten hiihtosaavutuksista.- ???
Kokemäellä asuvat nykyisin huumehörhöt sekä muut tulkkilassa syntyneet mistään tietämättömät luuserit sekä pultsarit.Kokemäen kovaväki on historiaa sen nyt huomaa jokainen.
- huumehörhöjä
??? kirjoitti:
Kokemäellä asuvat nykyisin huumehörhöt sekä muut tulkkilassa syntyneet mistään tietämättömät luuserit sekä pultsarit.Kokemäen kovaväki on historiaa sen nyt huomaa jokainen.
Huumeet ja päihteet, etenkin nuorisossa, on joka paikkakunnan ongelma. Siitä saadaan "kiittää" EU:n vapaata kauppaa yli rajojen. Näin ollen huumeet ja päihteet eivät ole ainoastaan Kokemäen katukuvassa ongelmana, vaan valtakunnallisesti.
Onneksi itse synnyin Kuurolassa enkä Tulkkilassa, kun kerran väität Tulkkilassa syntyneitä luusereiksi ja pultsareiksi. En ole nimittäin vielä maistanut huumeita. Niistä osaa kyllä pysyä irti, jos haluaa.
Kyllä Kokemäen Kovaväkeen ainakin Toroskan veljekset kuuluvat! He ovat edelleen huippukunnossa.
- muualta muuttanit
Hei rakkaat ihmiset!!
Mikä teitä vaivaa? Jos Kokemäki on niin per****** ku kirjoitatte niin onko tääl pakko asua??
Mitä välii sil on kenen suku ollut kauan ja kenen ei..Eiköhän niitä"parempia"ihmisiä ole ihan muuallakin ku pelkästään Kokemäellä?- nimeäni en sano
Minun sukuni on asunut Kokemäellä kauemmin kuin 300 vuotta.
Mitä siitä päättelet? - sössimätön
nimeäni en sano kirjoitti:
Minun sukuni on asunut Kokemäellä kauemmin kuin 300 vuotta.
Mitä siitä päättelet?Vanhimmat sukututkimustietoni löytyvät 1600-luvulta. Samoin minä salaan isovanhempani sisaruksineen.
- Sössijä
sössimätön kirjoitti:
Vanhimmat sukututkimustietoni löytyvät 1600-luvulta. Samoin minä salaan isovanhempani sisaruksineen.
En kylla paukuttelis henkseleitä jos sukuni olisi asunut samalla paikkakunnalla (kokemäellä)satojavuosia.
Kohta kustannan DNA- testin kaikille kokemäkiläisille jotta saadaan selvyys ketä on kenenkin sukulainen.
Siinä olisikin hauskaa luettavaa.
Niin ja onhan sitä talon isännät käyneet vokottelemassa naapurin emäntiäkin ja vähän piikojakin kunhan vaan oman akan silmä välttää.
Jos ja kun "vahinko" syntyy ei siinä mitään, mutta kun se kertaantuu vuosisatojen aikana
niin alkaa väkisinkin näkymään nykypäivän kokemäkiläisistä, että ollaa vähän oltu "silleen"
Joskus ja jouluna.
No minun geenit on jostain uralin takaa, ties minkä maantierosvon jälkeläinen olen, mutta sen olen nähnyt että ei saa jäädä paikoilleen, sitä kun ei enää näe mitenkä maailma muuttuu ympärillä.
kokemäki on hiljalleen kuihtuva, johon ei jää kuin ne samat jotka ovat siellä olleet vuosisatoja. - sinä
Sössijä kirjoitti:
En kylla paukuttelis henkseleitä jos sukuni olisi asunut samalla paikkakunnalla (kokemäellä)satojavuosia.
Kohta kustannan DNA- testin kaikille kokemäkiläisille jotta saadaan selvyys ketä on kenenkin sukulainen.
Niin ja onhan sitä talon isännät käyneet vokottelemassa naapurin emäntiäkin ja vähän piikojakin kunhan vaan oman akan silmä välttää.
Jos ja kun "vahinko" syntyy ei siinä mitään, mutta kun se kertaantuu vuosisatojen aikana
niin alkaa väkisinkin näkymään nykypäivän kokemäkiläisistä, että ollaa vähän oltu "silleen"
Joskus ja jouluna.
No minun geenit on jostain uralin takaa, ties minkä maantierosvon jälkeläinen olen, mutta sen olen nähnyt että ei saa jäädä paikoilleen, sitä kun ei enää näe mitenkä maailma muuttuu ympärillä.
kokemäki on hiljalleen kuihtuva, johon ei jää kuin ne samat jotka ovat siellä olleet vuosisatoja.pieni sössijä kun osaat olla kovin polleeta.Jos sinua noin kovasti harmittaa täällä olla niin mikset nosta jo jalkaas kaasulle ja hurauttasi sinne onnen paikkaasi mis kokemäkiläisyys ei paina pieneen päähäsi.Jos minul olisi noin paha olla täällä en päivääkään asuisi.No niin hop hop muuta jo tänään sinne onnenpaikkaasi sössijä.
- maakunnassa
Sössijä kirjoitti:
Joskus ja jouluna.
kokemäki on hiljalleen kuihtuva, johon ei jää kuin ne samat jotka ovat siellä olleet vuosisatoja.Kun on juuret jossakin niin silloin tietää kuuluvansa jonnekin. Oli sitten henkselit tai ei.
- täynnä
maakunnassa kirjoitti:
Kun on juuret jossakin niin silloin tietää kuuluvansa jonnekin. Oli sitten henkselit tai ei.
- ei Kokemäellä
täynnä kirjoitti:
Hullu miäs Huittisist syä enemä ko tianaa!
Kokemäen kova väki töitä teki, nälkää näki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968