Oinas vahvapersoona??

JannuOinasWaan

Taitaa oinaat aiheuttaa kanssaihmisille plajo harmaita ku näitä juttuja lukee. Ite oon perusoinas mutta en kuiteskaa allekirjota kovinkaan paljon näistä. Se on totta että asiat sanotaan suoraan ja niinku ne on mutta kyllä sen kestää ainaki itte.
OInaat on varmaan aika vahvoja luonteeltaan että moni varmaan ottaa liika helposti itteensä vaikka ei välttämättä tarttis.
Ite oon huomannu että pelkkä paikalla olo saa jo jokku kierroksille vaikka ei olis ikinä nähny toista, mistä mahtaa sit johtua?
Itte oon ollu nuorempana tosi hiljanen ja ujo mut vanhemmiten oppinu puhumaan ja olemaan enemmän sosiaalinen. Ei se välttämättä hskooppia kato se puhumattomuus.
Oinaat jotkka itte tunnen niin heidän lähelle ei oo kovin helppo päästä, eli oinas on aika varauksellinen. Ainaki ite oon.
Eiköhän tää riittäny, joku lisäkköön jos tykkää...

6

1717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta ajatteleeko hän,

      että kestääkö vastapeluri kaikki "töksähtelyt", mitä suustaan latelee. Jurrikka mikä jurrikka, ei anna toisen mielipiteelle mitään arvoa, olevinaan aina herra ja hidalgo. Ystävyyssuhteissa kummallinen, ei vastaa viesteihin, puheluihin, silti haluaisi olla ystävä, millä perusteilla, kysyn vaan? Yksipuoliset suhteet on tuhoon tuomittu, amen.

      • oinaan "ystävä"

        Siis onko yleistä tuo, että oinas ystävänä ei vastaa viesteihin?

        Minä otin sen henkilökohtaisesti *punastus*. Mites oinas suhtautuu, jos hänen viestiään/yhteydenottoaan jää odottamaan? Ottaako itse lopulta yhteyttä?


      • Oinaan ent. ystävä
        oinaan "ystävä" kirjoitti:

        Siis onko yleistä tuo, että oinas ystävänä ei vastaa viesteihin?

        Minä otin sen henkilökohtaisesti *punastus*. Mites oinas suhtautuu, jos hänen viestiään/yhteydenottoaan jää odottamaan? Ottaako itse lopulta yhteyttä?

        Kyllä näin on, vastausta ei välttämättä tule ollenkaan. Minun entinen oinasystävä kyllä otti yhteyttä, jos en vastannut hänen viesteihin ja aika piankin. Mitäköhän silläkin meinas, kun itse jätti usein vastaamatta minun yhteydenottoihin..


      • oinaan "ystävä"
        Oinaan ent. ystävä kirjoitti:

        Kyllä näin on, vastausta ei välttämättä tule ollenkaan. Minun entinen oinasystävä kyllä otti yhteyttä, jos en vastannut hänen viesteihin ja aika piankin. Mitäköhän silläkin meinas, kun itse jätti usein vastaamatta minun yhteydenottoihin..

        Siis kerran oinaskaverini sanoi, ettei hän tajunnut, että piti johonkin viestiin vastata... Siis minä yleensä käsitän asiat ja viestit niin, että jos joku lause päättyy kysymysmerkkiin, niin silloin siihen kaipaa vastausta. Mutta kaverini sitten kai ei. Hassua.. :/

        No, on minulla muunkin "merkkisiä" ystäviä, joille viesteihin vastaaminen on vaikeeta. Että eipä se varmaan ihan pelkän syntymähetken varassa ole tuo... ;)


      • merkki,
        oinaan "ystävä" kirjoitti:

        Siis kerran oinaskaverini sanoi, ettei hän tajunnut, että piti johonkin viestiin vastata... Siis minä yleensä käsitän asiat ja viestit niin, että jos joku lause päättyy kysymysmerkkiin, niin silloin siihen kaipaa vastausta. Mutta kaverini sitten kai ei. Hassua.. :/

        No, on minulla muunkin "merkkisiä" ystäviä, joille viesteihin vastaaminen on vaikeeta. Että eipä se varmaan ihan pelkän syntymähetken varassa ole tuo... ;)

        joka välinpitämätön. Tuo aiempi viestittäjä kertoi hyvin kun kirjoitti, että kun oli kysytty joltain "sarvipäältä" miksei vastaa, niin tämä oli vastannut ettei tiennyt että pitää vastata.. heh... voi pyhä yksinkertaisuus tuota yksinkertaista ajattelutapaa.. Jos minulle joku lähettää viestin, oli kuka hyvänsä, tai ottaa muuten yhteyttä, niin kyllä minä ainakin vastaan, se kuuluu jo hyviin tapoihin. Mutta tämä yksi tyyppi on erikoinen muutenkin, hän ei mene koskaan päivällä pitkäkseen (ota nokosia), ei vaikka kuinka kaunis ja sexikäs "pimu" vieressä sipsuttelisi ja odottaisi jotain vipinää, hän tykkää vain istuskella ja töllätä telkkua,
        se on tabu!
        Voi äiti, minä ainakin tykkään ottaa nokosia, ja jos olisi sellainen kaveri, joka vain istua kyhjöttäisi, niin voi pirulainen kun olisi tylsiä noi "nokoshetketkin" :))


      • Oinas984395
        oinaan "ystävä" kirjoitti:

        Siis onko yleistä tuo, että oinas ystävänä ei vastaa viesteihin?

        Minä otin sen henkilökohtaisesti *punastus*. Mites oinas suhtautuu, jos hänen viestiään/yhteydenottoaan jää odottamaan? Ottaako itse lopulta yhteyttä?

        Ainakaan puhelimessa en jaksa löpistä tyhjänpäiväisyyksiä. Inhoan puhelinta muutenkin. Se vie aikaa ja häiritsee. Tekstareihin ja sähköposteihin vastaan yleensä poikkeuksetta (jos ne vastausta tarvitsevat). T: oinas


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      326
      2703
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe