missä

teidän´´

isät ovat.

5

371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain.......

minulla on vain 1 isä ja hän on mullan alla.

• Pirre*

isä.

• Istuu kotitalossaan jo kolmannen vaimonsa kanssa. On jo kymmeniä vuosia sitten ilmoittanut ettei halua enää jälkikasvustaan huolta kantaa, eikä lasten lapsiaan muistaa mitenkään. Lupauksensa ukkopaha on ainakin pitänyt. Ollaan jo nuoresta tytöstä tultu isää ilman toimeen ja toki tullaan vastakin.Kotitalomme myi nykyiselle vaimolleen ettei me tyttäret häntä perittäisi.Kun ei mitään voi mukanaan viedä niin levittäköön vaikka taivaan tuuliin. Kai se aika niinkin kuluu. Haaveena on että isä pyytäisi anteeksi tekemiään vääryyksiään niin saisin sanoa että juu...saat anteeksi.

• HTZA

Molempien sotien veteraani lepää jo vuodesta 1986 mullan alla.
        Hieno mies. Kommunisti heti sodan jälkeen, SN-seuran jäsenkorttinumero alle 500, minulla vielä tallessa, vuoteen 1968, eli Tsekkoslovakian tapahtumiin. Silloin miehen silmät aukenivat ja hän heitti silmälaput pois.
        Yritti vielä vähän SOSDEM:aakin mutta oli siihenkin liian älykäs.
        Siitä olen faijalle kiitollinen, siis älykkyydestä. :)
        Minulta taas mutsi, joka elää vielä, tuhosi perinnön.
        Anteeksi ei heidän tarvitse pyytää, elämäänsä hekin vain elivät.
        "Perinnön" menetys ei ole minua katkeroittanut. Faija oli hyvä alkoholisti koko elämänsä aikana sodan jälkeen, vaan hoiti työnsä ja asiansa, jäätyään eläkkeelle opetteli sitte ryyppäämään kunnolla.
        Oli kunnia raahata tuota veteraania ojan pohjilta, polkupyörineen himaan.
        Häntä ei tuhkattu joten oletan että tuo utuinen liekki jonka olen näkevinäni kun haudalleen kynttilän vien, on hitaasti palavaa etanolia, tai sitten virvatuli.

• Sotainvalidin lapsi

Isäni on nyt 84-vuotias, ja yhä melko hyvässä kunnossa, asuu koyona omakotitalossa äitini kanssa. Hän hankkii itse vielä omat polttopuut metsästä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3802
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      37
      3263
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      61
      3231
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3049
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2894
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2819
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2534
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2331
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2172
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2168
    Aihe