Tarja Lunnas

ihailija

Kyllä Tarjalla on upea ääni, ja onhan se vielä niin seksikäskin!

11

1856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onerva

Anteeksi kommentini, mutta tämähän on keskustelupalsta. Minä en pidä lainkaan Tarja Lunnaksen äänestä. Minusta hänen äänensä on raaka ja ohentaa Tarja ei osaa lainkaan ääntään.
      Ulkonäössä ei ole mitään vikaa :-))

• No hätä

Olen käynyt Tarjan keikoilla tanssimassa eräänkin kerran. Nykyään musiikki on aika tasapaksua loilotusta, ohjelmaa saisi uusia useammin.
      Hän on ihan tavallisen näkönen persjalkanen, isoperseinen nainen.

• Persikka

...panettelua!!! Jos olet nainen niin itselläsi ei taida persettä juuri edes olla. Jos olet mies niin taitaa tuollainen nainen niinkuin Tarja olla päiväunesi, mutta ikikuuna päivänä et tule sellaista saamaan viittä metriä lähemmäs itseäsi ;)

• No hätä
        Persikka kirjoitti:

...panettelua!!! Jos olet nainen niin itselläsi ei taida persettä juuri edes olla. Jos olet mies niin taitaa tuollainen nainen niinkuin Tarja olla päiväunesi, mutta ikikuuna päivänä et tule sellaista saamaan viittä metriä lähemmäs itseäsi ;)

Sori nyt vaan persikkaposki tai läskiskiposki, minulla on pieni kaunis vaimo eikä rokonarpista,isoperseistä hirvitystä. Ei todellakaan Tarjan tyyppiset naiset mahdu päiväuniini eikä kukaan muu kuin oma rakas vaimoni. Itse voit uneksia hänestä öin ja päivin miten vaan. En vie sinulta sitä iloa. Kaipa täällä saa jokainen mielipiteensä tuoda julki vaikka se ei sattuisi sinua tai jotain muuta miellyttämään. Kauneus on katsojan silmässä. Jos et satu tietämään niin makuasiosta ei voi kiistellä. Hyviä päiväunia sinulle.

• Persikka
        No hätä kirjoitti:

Sori nyt vaan persikkaposki tai läskiskiposki, minulla on pieni kaunis vaimo eikä rokonarpista,isoperseistä hirvitystä. Ei todellakaan Tarjan tyyppiset naiset mahdu päiväuniini eikä kukaan muu kuin oma rakas vaimoni. Itse voit uneksia hänestä öin ja päivin miten vaan. En vie sinulta sitä iloa. Kaipa täällä saa jokainen mielipiteensä tuoda julki vaikka se ei sattuisi sinua tai jotain muuta miellyttämään. Kauneus on katsojan silmässä. Jos et satu tietämään niin makuasiosta ei voi kiistellä. Hyviä päiväunia sinulle.

...jokainen saa mielipiteensä sanoa, mutta kirjoituksestasi paistaa jotain läpi. Vai katellaan sitä naisten perseitä keikalla kun niitä voit kommentoidakin... ;) Mitähän kaunis vaimosi siihen sanoo???
        Ja voin kato kertoa, että mulla on aivan helvetin iso ja näppylöitä täynnä oleva perse... Jos sua niin kiinnostaa tietää :)

• Anonyymi

Olen samaa mieltä "No hätä" nimimerkin kanssa. Ei ole hääppöinen tynnyri äijä. Ei varmasti kenenkään päiväuni :D

• Anonyymi

Olen nähnyt keikalla. Kuuluu suosikkeihini. Kaunis ääni.

• Anonyymi

Maailmankaikkeuden paras ääni ja musiikki.. hyvä Tarja, ikävä on!!
      J S Tampere

• Anonyymi

Tarjaa on ikävä lavoille Ouluun! Mettäläinen

• Anonyymi

Tarja ei ole pitänyt liikaa ääntä itsestään - vaikka se ääni onkin kaunis, omaperäinen, suorastaan sinivalkoinen. Aivan aliarvostettu tähti tässä Radio Suomen suoltamien koivuniemien, wiskarien, teräsniskojen, kaijakoiden maassa.

• Anonyymi

Tarjasta tykkään, mutta viimeisimmät laulut eivät ole olleet kummoisia. Jospa hän julkaisisi jotain Seinen tyyppistä vielä. Siitähän Tarja tunnetaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe