Kyllä Tarjalla on upea ääni, ja onhan se vielä niin seksikäskin!
Tarja Lunnas
11
2085
Vastaukset
- onerva
Anteeksi kommentini, mutta tämähän on keskustelupalsta. Minä en pidä lainkaan Tarja Lunnaksen äänestä. Minusta hänen äänensä on raaka ja ohentaa Tarja ei osaa lainkaan ääntään.
Ulkonäössä ei ole mitään vikaa :-)) - No hätä
Olen käynyt Tarjan keikoilla tanssimassa eräänkin kerran. Nykyään musiikki on aika tasapaksua loilotusta, ohjelmaa saisi uusia useammin.
Hän on ihan tavallisen näkönen persjalkanen, isoperseinen nainen.- Persikka
...panettelua!!! Jos olet nainen niin itselläsi ei taida persettä juuri edes olla. Jos olet mies niin taitaa tuollainen nainen niinkuin Tarja olla päiväunesi, mutta ikikuuna päivänä et tule sellaista saamaan viittä metriä lähemmäs itseäsi ;)
- No hätä
Persikka kirjoitti:
...panettelua!!! Jos olet nainen niin itselläsi ei taida persettä juuri edes olla. Jos olet mies niin taitaa tuollainen nainen niinkuin Tarja olla päiväunesi, mutta ikikuuna päivänä et tule sellaista saamaan viittä metriä lähemmäs itseäsi ;)
Sori nyt vaan persikkaposki tai läskiskiposki, minulla on pieni kaunis vaimo eikä rokonarpista,isoperseistä hirvitystä. Ei todellakaan Tarjan tyyppiset naiset mahdu päiväuniini eikä kukaan muu kuin oma rakas vaimoni. Itse voit uneksia hänestä öin ja päivin miten vaan. En vie sinulta sitä iloa. Kaipa täällä saa jokainen mielipiteensä tuoda julki vaikka se ei sattuisi sinua tai jotain muuta miellyttämään. Kauneus on katsojan silmässä. Jos et satu tietämään niin makuasiosta ei voi kiistellä. Hyviä päiväunia sinulle.
- Persikka
No hätä kirjoitti:
Sori nyt vaan persikkaposki tai läskiskiposki, minulla on pieni kaunis vaimo eikä rokonarpista,isoperseistä hirvitystä. Ei todellakaan Tarjan tyyppiset naiset mahdu päiväuniini eikä kukaan muu kuin oma rakas vaimoni. Itse voit uneksia hänestä öin ja päivin miten vaan. En vie sinulta sitä iloa. Kaipa täällä saa jokainen mielipiteensä tuoda julki vaikka se ei sattuisi sinua tai jotain muuta miellyttämään. Kauneus on katsojan silmässä. Jos et satu tietämään niin makuasiosta ei voi kiistellä. Hyviä päiväunia sinulle.
...jokainen saa mielipiteensä sanoa, mutta kirjoituksestasi paistaa jotain läpi. Vai katellaan sitä naisten perseitä keikalla kun niitä voit kommentoidakin... ;) Mitähän kaunis vaimosi siihen sanoo???
Ja voin kato kertoa, että mulla on aivan helvetin iso ja näppylöitä täynnä oleva perse... Jos sua niin kiinnostaa tietää :)
- Anonyymi
Olen samaa mieltä "No hätä" nimimerkin kanssa. Ei ole hääppöinen tynnyri äijä. Ei varmasti kenenkään päiväuni :D
- Anonyymi
Olen nähnyt keikalla. Kuuluu suosikkeihini. Kaunis ääni.
- Anonyymi
Maailmankaikkeuden paras ääni ja musiikki.. hyvä Tarja, ikävä on!!
J S Tampere- Anonyymi
Tarjaa on ikävä lavoille Ouluun! Mettäläinen
- Anonyymi
Tarja ei ole pitänyt liikaa ääntä itsestään - vaikka se ääni onkin kaunis, omaperäinen, suorastaan sinivalkoinen. Aivan aliarvostettu tähti tässä Radio Suomen suoltamien koivuniemien, wiskarien, teräsniskojen, kaijakoiden maassa.
- Anonyymi
Tarjasta tykkään, mutta viimeisimmät laulut eivät ole olleet kummoisia. Jospa hän julkaisisi jotain Seinen tyyppistä vielä. Siitähän Tarja tunnetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot12117218Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss419938Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen295081Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2393895Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman333133Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.142840Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä1142805Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252742"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita512625Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling762503