Olen vihainen isälleni, joka on tehnyt uskonnon varjolla helvetin perheeseemme. Tosin se on jo joiltakin osin mennyttä, mutta äitini/äitimme on vieläkin sen taakan alla. Tulen ehkä soittamaan sinulle isä tänään sen vuoksi, että osoitan olevani henkisesti sinun yläpuolella. Tulen onnittelemaan sinua isänä olemisesta ja niistä eväistä, mitä et pystynyt antamaan, miehen mallia tai isänä olemista tai vaimonsa rakastamista. Isä on parhaimmillaan lapsilleen isä rakastamalla lasten äitiä. Kuulostaa klisheelle, mutta niin pirun totta. Toivotankin hyvää Isien päivää kaikille isille jotka tähän velvotteeseen kunnialla pystyvät. Minä en pystynyt ja tämä on toistaiseksi viimeinen isänpäivä, että kaikki lapseni ovat saman katon alla. Nimittäin pitkä tieni lasteni äidin kanssa päättyy toistaiseksi ja lapset joutuvat kahteen eri osoitteeseen. Olette kaikki rakkaita, omat lapseni ja kiitän tämänaamuisista korteista ja halauksista...
Vihainen isälle!
itsekin isä 1971
1
581
Vastaukset
- toinen isä
Tämä on niin tätä päivää. Tuntuu, että sodanjälkeisen sukupolven lapset eli 70-luvulla syntyneet ovat saaneet jotenkin vajaan mallin, ei tietysti yleisesti, mutta olen tavannut monia. Varsinkin meidän isät ovat ehkä syntyneet evakkoaikana tai heti sodanjälkeen eivätkä itsekään ole saaneet kummoista miehen mallia. Tietysti asioista voi ottaa itse vastuuta ja varmistaa, että oma jälkipolvi saisi paremmat kasvuolosuhteet. Anna anteeksi isällesi tai ymmärrä edes häntä, koska hän on menneisyytensä vanki ehkä??? Tuosta uskonnollisuudesta en tiedä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22717163Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16912204Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El455997Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644862MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny144795Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193967Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843585Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1363017S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2591434- 851031