Jos joku ei

vielä tiedä

niin Morrison veti vähän muutakin ku simaa ja siideriä.

11

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      ...siis ei oo totta...?!

      *Pyörtyy hämmästyksestä*

      :D

      • .A.

        Joiko se Simaakin, oliko siinä rusinoitakin?


    • en tiennytkään! Nevö höörd, että ihan muutakin ku siideriä...

      Se äijä "eli" huumeilla.

      • Saukkokala

        tyttö ystävällä jossain vaiheessa huumeita pillussa. Ei se ihme jos pojallakin patukka persiissä. Hyvin se meni :):) break on trough....


      • Saukkokala kirjoitti:

        tyttö ystävällä jossain vaiheessa huumeita pillussa. Ei se ihme jos pojallakin patukka persiissä. Hyvin se meni :):) break on trough....

        :P... Hyvinkin mahollista kyllä.


      • akakabuto
        Flutteri kirjoitti:

        :P... Hyvinkin mahollista kyllä.

        Pitäkäähän akat turpanne kiinni jos sieltä ei tule mitään asiallista helvetti!

        Long live The Doors saatana!


      • akakabuto kirjoitti:

        Pitäkäähän akat turpanne kiinni jos sieltä ei tule mitään asiallista helvetti!

        Long live The Doors saatana!

        Opettele sarkasmia helvetti! Kukaan täällä Jimbon imagoa kiillottamaan rupea... johan se kääntyis haudassaan! Ja edellisestä kirjoittajasta en tiiä, mut Morrison on mulle suurin legenda koskaan. En tosin ihannoi kyseisen hepun päihteidenkäyttöä, mutta persoonaa ja musiikkia sitäkin enemmän... No se siitä.

        Btw. Sulla on muuten kiva nimi... Tuli Hopeanuoli-piirretty mieleen. :)


      • akakabuto
        Flutteri kirjoitti:

        Opettele sarkasmia helvetti! Kukaan täällä Jimbon imagoa kiillottamaan rupea... johan se kääntyis haudassaan! Ja edellisestä kirjoittajasta en tiiä, mut Morrison on mulle suurin legenda koskaan. En tosin ihannoi kyseisen hepun päihteidenkäyttöä, mutta persoonaa ja musiikkia sitäkin enemmän... No se siitä.

        Btw. Sulla on muuten kiva nimi... Tuli Hopeanuoli-piirretty mieleen. :)

        Siitähän ohjelmasta se onkin :)


    • hyvä jätkä

      Harmi ku se meni niin nuorena. Kivoja sanoituksia, ja komea kuin mmikä. Tuskin ikinä tulee niin komeata miestä olemaankaan.

    • kjassdsd

      Haistakaa paska saakelin ääliöt, ette tajua mistään mittään !!!!

    • meself

      im kate moss

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      208
      1655
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1110
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      915
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      86
      812
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      586
    Aihe