oinas ja härkä

härkä

Millainen on yhdistelmä oinas M ja härkä N ?

6

1553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipuli

      Kahdet sarvet ei sovi samaan taloon.
      Kokemusta on ja rajua sittenkin.
      Peräänny niin kauan kuin voit.

    • Ehkä ei

      20v. kokemuksella sanottuna, että huumorintaju samanlaista. Mutta aina kumpikin on oikeassa ja riitaa saa vaikka tulitikusta. Kun on välimatkaan, niin ok. Mut samojen seinien sisällä kinkkisempää

    • .....

      mulla kokemusta vain hieman...mutta en suosittele. Jutut kyllä yhteen menee, mut ku kaks sarvipäätä vastakkain niin siitä ei tule muuta ku sanomista. Minä ainakin härkänaisena olen rauhaa rakastava ja inhoan ylikaiken tappelua ym...mut kenenkään kanssa en ole ottanut yhteen niinkuin oinasmiehen kanssa...en edes härkämiehen...

      Joten jos voit niin juokse ja lujaa!!!
      Tämä siis kuitenkin vain minun mielipide, tee kuin itse parhaaksi näet :)

    • Nimetön

      ei toiminut minun suhteessa.mutta höpöä nämä horoskooppi jutut mielestäni .rakkaus kaikki kestää..

      • rakastunut tulisesti

        todella intohimoinen ja eroottinen pari josta ei mitään jää puuttumaan!!!


    • vastaisin

      homman toimivan ja hyvin :). Kaksi aikuista ja vahva luonteista ja tahtoista ihmistä saa aikaan valtavia taistoja jos kyky kompromisseihin puuttuu. Meillä riidellään harvoin ja sillooinkin asiat riitelee eivät ihmiset. Kummallakin on vapaus olla ja elää ja silti uskollisuus on taattu. seksuaalinen kipinä väreilee ilmassa jatkuvasti hellyyttä osoitetaan avoimesti ja asioista puhutaan suoraan ja rehellisesti.
      Huumorin kukka kyllä tässä liitossa kukoistaa todella rehevänä. lapsetkin oppineet sen. Oinas mies isänä unelma tapaus. Jaksaa kärsivällisesti opastaa lapsiaan huolehtia näiden tarpeista, eikä koskaan kasvatuksessa mene sieltä mistä aita on matalin.

      Yhdistelmänä sanoisin olevan täydellinen jos halua, tahtoa ja rakkautta löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe