oinas ja härkä

härkä

Millainen on yhdistelmä oinas M ja härkä N ?

6

1602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipuli

Kahdet sarvet ei sovi samaan taloon.
      Kokemusta on ja rajua sittenkin.
      Peräänny niin kauan kuin voit.

• Ehkä ei

20v. kokemuksella sanottuna, että huumorintaju samanlaista. Mutta aina kumpikin on oikeassa ja riitaa saa vaikka tulitikusta. Kun on välimatkaan, niin ok. Mut samojen seinien sisällä kinkkisempää

• .....

mulla kokemusta vain hieman...mutta en suosittele. Jutut kyllä yhteen menee, mut ku kaks sarvipäätä vastakkain niin siitä ei tule muuta ku sanomista. Minä ainakin härkänaisena olen rauhaa rakastava ja inhoan ylikaiken tappelua ym...mut kenenkään kanssa en ole ottanut yhteen niinkuin oinasmiehen kanssa...en edes härkämiehen...

Joten jos voit niin juokse ja lujaa!!!
      Tämä siis kuitenkin vain minun mielipide, tee kuin itse parhaaksi näet :)

• Nimetön

ei toiminut minun suhteessa.mutta höpöä nämä horoskooppi jutut mielestäni .rakkaus kaikki kestää..

• rakastunut tulisesti

todella intohimoinen ja eroottinen pari josta ei mitään jää puuttumaan!!!

• vastaisin

homman toimivan ja hyvin :). Kaksi aikuista ja vahva luonteista ja tahtoista ihmistä saa aikaan valtavia taistoja jos kyky kompromisseihin puuttuu. Meillä riidellään harvoin ja sillooinkin asiat riitelee eivät ihmiset. Kummallakin on vapaus olla ja elää ja silti uskollisuus on taattu. seksuaalinen kipinä väreilee ilmassa jatkuvasti hellyyttä osoitetaan avoimesti ja asioista puhutaan suoraan ja rehellisesti.
      Huumorin kukka kyllä tässä liitossa kukoistaa todella rehevänä. lapsetkin oppineet sen. Oinas mies isänä unelma tapaus. Jaksaa kärsivällisesti opastaa lapsiaan huolehtia näiden tarpeista, eikä koskaan kasvatuksessa mene sieltä mistä aita on matalin.

Yhdistelmänä sanoisin olevan täydellinen jos halua, tahtoa ja rakkautta löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      8
      1656
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      124
      1642
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      245
      1162
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      186
      996
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      866
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      845
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      833
    10. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    Aihe