Olen lukenut ja oppinutkin paljon näistä ketjuista.On paljon yksinäisiä isättömiä.Pahoja asoiota tapahtunut..Mutta tällä hetkellä olen tyytyväinen omaan itseeni.Onni on pieniä juttuja mitkä on sinun jutut.
onnellinen
11
758
Vastaukset
- HTZA
Ihan mieltä lämmittää, lue edelleenkin vain minun juttuni.
- HTZA:n jutut
Rivien välistä jutuistasi paistaa naisviha, sitoutumiskammo, keskeneräinen erokriisi, omahyväisyys, pirullisuus, pullistelu (185cm 100kg), pinnallisuus, ilkeys, postraumaattinen stressireaktio, narsismi. YÄK !
- fiksu kundi
tämän ketjun jutuista voi oppia. Tyhjänpäiväisiä jaarituksia tyyliin mitä mieltä olette siitä ja tästä.
- Sinimarjanen
olemme niin erilaisia. Sanoisin näin, että monta hauskaa hetkeä on ollut, tämän lyhyen kirjoittelun aikana. En tiedä, mielestäni ei ne aiheet tarvitse aina niin ihmeellisiä olla, mutta monesti tyhjänpäiväiset jaaritukset ovat osoittautuneet parhaiksi.
Sehän on tietysti makuasia ja molemmat on silti oikeassa.:)
Toki jokaisen oma valintahan se on, mihin ketjuun haluaa osallistua.:) - HTZA
Sinimarjanen kirjoitti:
olemme niin erilaisia. Sanoisin näin, että monta hauskaa hetkeä on ollut, tämän lyhyen kirjoittelun aikana. En tiedä, mielestäni ei ne aiheet tarvitse aina niin ihmeellisiä olla, mutta monesti tyhjänpäiväiset jaaritukset ovat osoittautuneet parhaiksi.
Sehän on tietysti makuasia ja molemmat on silti oikeassa.:)
Toki jokaisen oma valintahan se on, mihin ketjuun haluaa osallistua.:)Sinä sininen häivähdys, liepeessä vaatteen
Mik' pukee sen kauniimman, mit' olla vois
Kuningattaren, joka sinäkin, milloin vain, olla voit.
Ei silmille varmaa olla voi mikään, vaik' katsoisit mihin, ei kerro se ikää.
Vaan sanaset pienet ja kuinka ne käyttää,
kuningattaren näyttää.
Mainitsit lyhyen kirjoittelun? Et kai, et saa, lopettaa!!
- mies-v57
Työn kautta minulla ihmiset on minulle täörkeitä ja heille kipeiden asioiden purkaminen yhdessä.Olemalla vierellä ja kuuntelemalla oppii joka päivä uutta.
Oppii suvaitsemaan ja ymmärtämään.Ei lähde
mukaan vihan,katkeruuden aaltoon,vaan on ankkurissa ihmisyydessä.Katkeruuteen ja sen ilmaisuun eri muodoisaa on aina hyvin inhimillinen syy.On helppo
suvaita nämä pahan olon ilmaisut kun tiedostaa taustat.
Uskon että sinä olet mukava ja positiivinen,hyvät syys sinulla siis olla tyytyväinen itseesi.
Pidä tuo asenne!
Oikein mukavaa iltaa sinulle!- ja ymmärtäväinen
Jatka vain samaan tyyliin. Taidat tehdä ihmissuhdetyötäkin - vai mitä. Osaat käsitellä myös naisia kauniisti.
- mies-v57
ja ymmärtäväinen kirjoitti:
Jatka vain samaan tyyliin. Taidat tehdä ihmissuhdetyötäkin - vai mitä. Osaat käsitellä myös naisia kauniisti.
Kiitos vain sinulle.
Kyllä minä jatkan tällä omalla tyylillä ja
ei tässä iässä osaa olla kuin itsensä.Kuten
olet ehkä pannut merkille,kaikki palaute ei ole positiivista,mutta kun on oma itsensä,omatunto
on puhdas.Toisaalta minusta kypsän miehen
peruskäytökseen kuuluu naisen kunnioitus kokonaisuutena.Minä luotan täysin aikuisen
naisen arvostelukykyyn siinä,mikä on aitoa kohteliaisuutta ja käytöstä.mikä tarkoitushakuista imartelua.Teen vapaaehtoistyötä sosiaali alalla ja ihmisten murheet on lähellä minua.Sieltä se jostain tulee myönteisyys ja positiivisuus.
halu olla mukana tukena.Kun on itse käynyt läpivaikeita asioita,sekin on ollut oppaana.Omat
kokemukset.En minä eikä kukaan olen täydellinen.
Virheitä on ja niitä tehdään päivittäin.Mutta ei ese estä,etteikö silti voi tehdä ihmisenä jotain joka päivä.
Sinun kirjoitus antoi tavattomasti voimia minulle.Huomaat varmaan miten pienestä myönteisyydestä voi syntyä iso asia?
Kiitos sinulle ja mu´kavaa iltaa myös ja
etukäteen voimia huomiseesi!
- Kaivanto
pienistä asioista, jos haluaa ne huomata. On turha odottaa jokaisessa lottoarvonnassa päävoittoa tai jokaisesta päivästä täydellistä. Sellaisesta seuraa vain suuri pettymys ja katkeruus, joka purkautuu... vaikkapa täällä herjaamalla muita, tuntemattomia.
kirjoitellut ja lueskellut näitä juttuja vuoden verran. Pidän tästä tavasta vaihtaa mielipiteitä. Välillä vedän herneen nenään asiattomista, aivan turhaan, asiattomuudet voi vain ohittaa.. Huumoria perään kuulutan edelleen. Ja sitä että muistaisimme että kaikilla, aivan kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä.
- viivi-karoliina
Pienistä iloista minun onneni koostuu,ystävän soitto tai lapsenlapsen halaus..Pääsin kuntouttamaan itseäni parempaan kuntoon,siinäkin yksi ilonaihe elämässäni.Tuntemattoman hymy voi tosiaan kirkastaa päiväni.Joskus tulee tilanne että joku tarvitsee ihmistä lähelleen,yritän olla kuuntelijana,olkapäänä,silloin monasti laittaa myös oman elämänsä suruja oikeaan mittasuhteehin.Rakkaan ihmisen lämmin katse lämmittää kauan.Voimia kaikille tähän pilviseen maanantaipäivään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683169
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351625
- 591566