Miten lasketaan kotitalouden velkaantumisprosentti? Jos se on kerran maksamattoman velan suhde vuosituloihin, niin kyllähän tässä ollaan jo pitkästi yli 300%, jos asunto maksaa 60 000 ja tulot on 20 000???? Minkälaisen murjun tuolla hinnalla muka saa? Miksi ne ovat niin huolissaan? Ja mistä????? Olisiko terve kehitys siis se, että minun 20 tonnin tuloillani ostaisin 20 000 kämpän?????? hehehehehehehheheheheh Ja, kyllä ne ovat pienet. Tuloni siis.
Miten lasketaan velkaantumisaste?
5
757
Vastaukset
- siellä kauppataiteellisessa
olisi opetettu jotain! Minä olen kauppataiteen maisteri ja tiedän, että velkaantumisaste lasketaan näin:
Velat-vuositulot*euribor jaettuna marginaalilla.
Tähän lisätään plussa-pisteet, jolla kumotaan vaikutus Suomeen (koska meillä on täällä Nokia, K-Rauta ja kaikkea).- kateellinen ronpauttelija
Laskuistasi unohtui suuri kurpitsa ...eiku rommaus, joka ei näy tilastoissa!
- Saa kun osaa,,,,,,,,,,,,,,,...
sai kaksi vuotta sitten erittäin kauniiksi remontoidun 60 m2 kaksion, jossa tehty täydellinen ulkosaneeraus lämpöeristyksineen järven rannalta ja upea parveke.
Palvelut, uimahalli, jäähalli järvi vieressä, siis vieressä ja luontoa yllin kyllin.- CCCP-Cubic
Tampereen hörhö tuli taas julistamaan! Kerrotko jotain tummansinisestä järvestä?
- kauppataiteilija
Edelleen: miten se Uusiksen mainostama velkaantumisaste lasketaan?????? Jos kerran Tampereen suunnallakin se kuitenkin tuollakin hinnalla ja asunnolla on 300% eikä alle 100%, niinkun pitäis? Kun ovat huolissaan tästä, ja ennustavat lamaa???? Että tietäis miten korkealta putoaa. Vai onko ne keksineet sen, ettei nuoret vaan ostais asuntoja ja saisivat paappaset lukaalinsa halvemmalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110