Kävin katsomassa Tampereen Työväen Teatterissa musikaalin, Vuonna 85. Teki vaikutuksen nuorempaankin. Suosittelen lämpimästi muillekkin....ei välttämättä sovi niille jotka eivät Tampereesta paljoa tiedä, mutta mahtavaa oli. Menisin uudestaan jos pääsisin.
Jos joku on nähnyt kyseisen niin olisi kiva jakaa mielipiteitä:D
TTT Manse Rock Vuonna 85
6
1460
Vastaukset
- kun en ole
onnistunut hankkimaan lippuja. Kerran olisin saanut yhden, mutta olin liikenteessä kaksin.
Sama kohtalo Turun Föribeatilla, meneekö loppuunvaratuille katsomoille. Suunnitelmissa on kyllä yrittää sinne(kin).- Turkulainen teatterinystävä
Föribeatista voin sanoa, että kannattaa kysellä ahkerasti peruutuspaikkoja, koska lunastamatta jääneet liput palautuvat myyntiin n. viikkoa ennen esitystä. Ja kevään esityksiin ainakin mahtuu.
- puulattia
Turkulainen teatterinystävä kirjoitti:
Föribeatista voin sanoa, että kannattaa kysellä ahkerasti peruutuspaikkoja, koska lunastamatta jääneet liput palautuvat myyntiin n. viikkoa ennen esitystä. Ja kevään esityksiin ainakin mahtuu.
kun kato ei niin vedestä pidä, jos ymmärrät...
mihin olet nyt vaeltamassa... sammuta sitten toiset valot sieltä. - me sitten
Turkulainen teatterinystävä kirjoitti:
lähdetään yhdessä merta edemmäksi kalaan...
- muuttamassa
Turkuun poikasi kanssa, pitääkö paikkansa...
- eroon edell.
seuralaisesta... käyn lenkillä nyt muta lueh vastauksen kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004