Lähden ensi kuussa Karon Beachille pariksi viikoksi lomailemaan. Haluaisin nyt teiltä rakkaat toverit kuulla hyviä vinkkejä esim. vaate- ja kenkäostospaikoista, ravintoloista, kauneushoitoloista,nähtävyyksistä, illanviettopaikoista ym. Kertokaa paikkoja joissa ehdottomasti kannattaa käydä loman aikana! Hotellimme on Orchid Resort, kokemuksia tästä paikasta? Entäpä raha-asia, paljonko kannattaa parille viikolle varata jos haluaa kustantaa elämisen, shoppailun ja hemmottelun itselle tuliaiset? Kiitoksia paljon jos joku viitsii jakaa kokemuksiaan.
Vinkkejä matkalle
4
2405
Vastaukset
- Tosimies
mene www.thaiklupi.fi ja kirjaudu sinne foorumille sisään, siellä on tietoa jo valmiina ja lisää voi kysyä.
- Lisa-G
Hei! Olemme myös lähdössä ensi kuussa Phuketiin, Patong Beachille. Itse olen löytänyt valtavasti tietoa thaiklupista matkaani varten. Suosittelen lämpimästi, että kurkkaat sinne ja lupaan että myös sinun rantaasi koskevia tietoiskuja löydät :) Hyvää matkaa sinulle :)
- Heke69
Lisa-G kirjoitti:
Hei! Olemme myös lähdössä ensi kuussa Phuketiin, Patong Beachille. Itse olen löytänyt valtavasti tietoa thaiklupista matkaani varten. Suosittelen lämpimästi, että kurkkaat sinne ja lupaan että myös sinun rantaasi koskevia tietoiskuja löydät :) Hyvää matkaa sinulle :)
Jos vähänkään kiinnostaavesi ja kalat niin www.shalongseasport.com (suomalainen sukellus koulu joka järjestää matkoja merelle sukeltamaan ja snorklaamaan kannattaa kokeilla!!
Ps. thaiklupin kautta alennukset...
- orchidissa...
...oltiin ja ei mennä samaan paikkaan ens talvena. Hotelli oli siisti, mutta tunnelma kuin serenassa, suomalaisia ja ruotsalaisia täynnä... plaah.
Kannattaa ottaa pitkähäntä vene ja lähtee vaikka Coral islandille... hieno saari.
Rahaa niin paljon kun on ja vähän päälle, sillä vaikka siellä on halpaa, niin kaikki menee. vaatteita ei kannata raahata, sen sijaan tyhjä matkalaukku, missä tuoda kaikki uudet vaatteet tullessaan ja shoppailemaan ehdottomasti Phuket towniin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-257515Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite986176Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1194276- 1554224
- 1631971
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.511893- 631852
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1461759- 451564
- 401539