Lähden ensi kuussa Karon Beachille pariksi viikoksi lomailemaan. Haluaisin nyt teiltä rakkaat toverit kuulla hyviä vinkkejä esim. vaate- ja kenkäostospaikoista, ravintoloista, kauneushoitoloista,nähtävyyksistä, illanviettopaikoista ym. Kertokaa paikkoja joissa ehdottomasti kannattaa käydä loman aikana! Hotellimme on Orchid Resort, kokemuksia tästä paikasta? Entäpä raha-asia, paljonko kannattaa parille viikolle varata jos haluaa kustantaa elämisen, shoppailun ja hemmottelun itselle tuliaiset? Kiitoksia paljon jos joku viitsii jakaa kokemuksiaan.
Vinkkejä matkalle
4
2344
Vastaukset
- Tosimies
mene www.thaiklupi.fi ja kirjaudu sinne foorumille sisään, siellä on tietoa jo valmiina ja lisää voi kysyä.
- Lisa-G
Hei! Olemme myös lähdössä ensi kuussa Phuketiin, Patong Beachille. Itse olen löytänyt valtavasti tietoa thaiklupista matkaani varten. Suosittelen lämpimästi, että kurkkaat sinne ja lupaan että myös sinun rantaasi koskevia tietoiskuja löydät :) Hyvää matkaa sinulle :)
- Heke69
Lisa-G kirjoitti:
Hei! Olemme myös lähdössä ensi kuussa Phuketiin, Patong Beachille. Itse olen löytänyt valtavasti tietoa thaiklupista matkaani varten. Suosittelen lämpimästi, että kurkkaat sinne ja lupaan että myös sinun rantaasi koskevia tietoiskuja löydät :) Hyvää matkaa sinulle :)
Jos vähänkään kiinnostaavesi ja kalat niin www.shalongseasport.com (suomalainen sukellus koulu joka järjestää matkoja merelle sukeltamaan ja snorklaamaan kannattaa kokeilla!!
Ps. thaiklupin kautta alennukset...
- orchidissa...
...oltiin ja ei mennä samaan paikkaan ens talvena. Hotelli oli siisti, mutta tunnelma kuin serenassa, suomalaisia ja ruotsalaisia täynnä... plaah.
Kannattaa ottaa pitkähäntä vene ja lähtee vaikka Coral islandille... hieno saari.
Rahaa niin paljon kun on ja vähän päälle, sillä vaikka siellä on halpaa, niin kaikki menee. vaatteita ei kannata raahata, sen sijaan tyhjä matkalaukku, missä tuoda kaikki uudet vaatteet tullessaan ja shoppailemaan ehdottomasti Phuket towniin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871545Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391441- 391350