Lähden ensi kuussa Karon Beachille pariksi viikoksi lomailemaan. Haluaisin nyt teiltä rakkaat toverit kuulla hyviä vinkkejä esim. vaate- ja kenkäostospaikoista, ravintoloista, kauneushoitoloista,nähtävyyksistä, illanviettopaikoista ym. Kertokaa paikkoja joissa ehdottomasti kannattaa käydä loman aikana! Hotellimme on Orchid Resort, kokemuksia tästä paikasta? Entäpä raha-asia, paljonko kannattaa parille viikolle varata jos haluaa kustantaa elämisen, shoppailun ja hemmottelun itselle tuliaiset? Kiitoksia paljon jos joku viitsii jakaa kokemuksiaan.
Vinkkejä matkalle
4
2411
Vastaukset
- Tosimies
mene www.thaiklupi.fi ja kirjaudu sinne foorumille sisään, siellä on tietoa jo valmiina ja lisää voi kysyä.
- Lisa-G
Hei! Olemme myös lähdössä ensi kuussa Phuketiin, Patong Beachille. Itse olen löytänyt valtavasti tietoa thaiklupista matkaani varten. Suosittelen lämpimästi, että kurkkaat sinne ja lupaan että myös sinun rantaasi koskevia tietoiskuja löydät :) Hyvää matkaa sinulle :)
- Heke69
Lisa-G kirjoitti:
Hei! Olemme myös lähdössä ensi kuussa Phuketiin, Patong Beachille. Itse olen löytänyt valtavasti tietoa thaiklupista matkaani varten. Suosittelen lämpimästi, että kurkkaat sinne ja lupaan että myös sinun rantaasi koskevia tietoiskuja löydät :) Hyvää matkaa sinulle :)
Jos vähänkään kiinnostaavesi ja kalat niin www.shalongseasport.com (suomalainen sukellus koulu joka järjestää matkoja merelle sukeltamaan ja snorklaamaan kannattaa kokeilla!!
Ps. thaiklupin kautta alennukset...
- orchidissa...
...oltiin ja ei mennä samaan paikkaan ens talvena. Hotelli oli siisti, mutta tunnelma kuin serenassa, suomalaisia ja ruotsalaisia täynnä... plaah.
Kannattaa ottaa pitkähäntä vene ja lähtee vaikka Coral islandille... hieno saari.
Rahaa niin paljon kun on ja vähän päälle, sillä vaikka siellä on halpaa, niin kaikki menee. vaatteita ei kannata raahata, sen sijaan tyhjä matkalaukku, missä tuoda kaikki uudet vaatteet tullessaan ja shoppailemaan ehdottomasti Phuket towniin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain827671Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1293059- 1561923
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha741731Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311579Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1731511- 1321212
- 80904
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53784