Kaaso vastoin tahtoaan

työvoima

Onko kellään käynyt niin, että saa kaason tehtäviä osakseen, vaikkei ole kaasoksi pyydettykään?

Itse sain viikko sitten tietää, että serkkutyttö on menossa naimisiin. En ole nähnyt häntä vuoteen, kun kyllästyin olemaan ainoa joka pitää yhteyttä. Hänpä otti asiakseen lähestyä minua pitkän ajan jälkeen ja istuttiinkin sitten porukalla iltaa pitkästä aikaa vanhassa kotibaarissa.

Oli valinnut kaksi kaasoa itsellee, siskonsa ja tulevan miehensä siskon. Suunnitteli kovasti jo vuoden päässä olevia häitäään ja jakoi meille tehtäviä. Tai siis ei jakanut, mainitsi vain minullekin, että sähän voit sitten tehdä vaikka somistusta, kun oot niin hyvä siinä. Olin aivan pölmistynyt. Siis tämä ihminen oikeasti laittoi minut töihin, vaikken kuulunut enään edes hänen lähipiiriinsä. Emmekä olleet tätä ennen edes väleissä.

Onko ihminen toiselle paras ystävä vain kun tarvitsee jotain?

3

1521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morsian itsekkin

Jos koet, ettet halua osallistua häiden järjestelyyn, mikä ei toki todellakaan ole velvollisuutesi, niin sinun täytyy vain rehellisesti sanoa asiasta morsiammelle. Voit myös ehkä miettiä, että miksi olisit edes osallistumassa ko. häihin, jos koet teidän olevan noin vieraita toisillenne..eihän sekään toki pakollista ole.

• itsekin vieras

Kuinka moni on vieras normaalihäissä, mitkä järjestetään usein noin sadalle vieraalle? Aika moni kaukainen sukulainen on kohdattu vain pari kertaa elämän aikana.

Vai oletko siitä mieltä, että vieraan on myös osallistuttava häiden järjestelyihin?

• Morsian itsekkin
        itsekin vieras kirjoitti:

Kuinka moni on vieras normaalihäissä, mitkä järjestetään usein noin sadalle vieraalle? Aika moni kaukainen sukulainen on kohdattu vain pari kertaa elämän aikana.

Vai oletko siitä mieltä, että vieraan on myös osallistuttava häiden järjestelyihin?

En toki ole, mutta ehkä itselläni on sitten hieman erilainen tilanne, koska olemme pyrkineet kutsumaan häihimme vain meille läheiset ihmiset. Emme toki odota, että he osallistuvat järjestelyihin mitenkään, mutta useampi ystäväni on kyllä vapaaehtoisesti ilmoittautunut olevansa käytettävissä. Ja kuten sanoin jo, ettei kenenkään velvollisuus ole auttaa hääjärjestelyissä, mikäli ei halua..siitä vain pitää kyllä pystyä mielestäni sanomaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      4357
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1649
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1478
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1465
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1351
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1130
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1080
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1024
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      993
    Aihe