Moro!
Olen muuttamassa Islantiin ja olen kuullut maan kalleudesta. Tulikin mieleeni, että onko mahdollista jba kannattavaa ostaa juomia esim. lentokentältä maahan saapuessa? Onko kellään kokemuksia?
viinojen
hinnat?
2
1040
Vastaukset
- ononon
Juu siellä on niin kallista etten koskaan edes ole uskaltautunut katsomaan Vinbud:n hintoja. Mutta kuuleman mukaan koskenkorva maksaa 27 eur, joten maahan tullessa voipi ostaa huikkaa lentokentän arrival shopista juur ennen matkalaukunluovutuspaikkaa, saa samaan taxfreehintaan, eikä tartte kantaa kauempaa.
- ........
Vähän asian vierestä, mutta kertoisiko hieman muutostasi? Menetkö töihin/opiskelemaan? Miten sait asunnon? Kerro muutakin, jos jaksat -- itselläni on nimittäin mielessä työnhaku Islannista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752924- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 211193
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874