OLEN KUULLUT ETTÄ JOTKU LEIPOOKIN JARILLE MITÄ MIELTÄ ONKO HULLUA HOMMAA???
MITÄS MIELTÄ PIIRAKOISTA ?
12
1389
Vastaukset
- se ole ihan
jokaisen ihmisen oma asia mitä Jarille vie?!? Saa kait sitä leipoa piirakoita, pullia, pasteijoita... Tai viedä maksalaatikkoa... Tai kutoa villasukkia? Tai mitä vaan mitä kukin sattuu ikinä keksimään?
Jos ei Jari tykkää jostakin lahjasta niin kyllä hän sen varmaankin osaa tuoda takaisin... - Astrigth
...kun jotain ihmetyttää viekö joku Jarille piirakoita, hih.. Oli ne sitten piirakoita tai mitä tahansa.. fanit kantavat sille joka tapauksessa lahjoja selkä vääränä.. halusi se tai ei.. vähintääkin yhtä hullua on viedä sille jopa "rakkauskirjeitä" sitäkin kuuluu tapahtuvan...hah ja vielä kerran, hah..
- )))))))))))))))))))))))))))...
saahan sitä puhua mistä tykkää kuten piirakoista eipä tuo ketään pitäs haitata mistä puhuu puhua saa mistä haluaa.
joo samase mitä näilläkin palstoilla puhutaan
- Marianna
piirakoissa on, ei ole hullua hommaa ollenkaan ...tottahan tuo saanee ruokansa itsekin mutta hieno homma, varsinkin karjalanpiirakat. Konjakkia en veis mistään hinnasta, viinansa saa hankkia itse!!
- =) =) =)
jari tykkää pienistä asioista sen ei tarvi olla välttämättä mitään se voi olla jotain muutakin ihanaa =) sellasta jotain muuta
- brunetti28
minusta jarille saa viedä kukakin mitä haluaa.
minäkin voisin viedä vaikka ruusun joskus. - Marianna
...kerran hyvin hikisen tanssikeikan päätyttyä fanit piirittivät Jaria .. niin Jartzapa hihkaisi ONKO RUOKAA ..heh.
- HIKINEN KEIKKA MIES TARVII ...
onpa aika masevasti sanottu
kait sitä piirasta löytyi
- lahjat
Mun mielestä kaikkien pakettien, ruokien ja leivonnaisten vienti keikoille on ihan hölmöä. Ei se Jari muista, keneltä on saanut ja mitä ja minkä näköinen se Liisa tai Maija tai kuka tahansa, jolta lahjan sai, oli. Tuskin ehtii edes avata kaikkia. Ja kun vielä reissaa seuraavalle keikkapaikalle, saattaa niistä paketeista ja kukkasista olla enemmän harmia kuin hyötyä. Eiköhän hänellekin ole tärkeintä se, että yleisö ylipäätänsä menee konserttiin eikä niinkään lahjat.
- oikein hyvin sanottu
olen samaa mieltä sinun kanssa puhut asiaa hyvä,hyvä!
- Köksä
Tuskin Jari niitä pullia ja pipareita syö paikasta paikkaan kun keikkailee , tuskin viitsii kuskata pullia mukanaan pitkin Suomea.
- tuo lahjojen kuskaaminen
keikoille. Kertoo vaan siitä, että on keinolla, millä hyvänsä päästävä kiehnäämään Jarin kylkeen ja tirisemään ja tekemään ittensä idiootiksi. Ahdistuisin minäkin. Että peiliin vaan katsokaa kaikki piirakoiden kuskaajat....kun ei Jari enää tule yleisön joukkoon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3287925Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit01720epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161452- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91291Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601230Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411101