Seretide diskus 50/250.
Mulla vaan on yks ylimääräinen käyttämätön kiekko paketissa, kun tuli ostettua, ja nyt oon joutunut vaihtamaan astmalääkettä.
Onko kellään käytössä
7
716
Vastaukset
- myynti, oli se lääke mikä
tahansa reseptilääke, on laitonta!!!!Että näin..
- sitä tiennyt??
------------
- OLEN KERTONUT
LÄÄKÄRILLENIKIN ETTÄ OLEN KÄYTTÄNYT TOISEN RESEPTILÄÄKETTÄ EIKÄ HÄN TUOMINNUT MINUA OLLENKAAN! Päinvastoin, kiitteli kun olin edes jotain tehnyt sairauskohtauksen iskettyä!
- teinköhän suuren
laittomuuden kun otin poikani astmalääkket omaan käyttööni? Hänellä vaihdettiin lääkkeet ja jäi melkein kolme täyttä Seretide-diskusia käyttämättä. Käytän itse samaa lääkettä. Roskiinko olisi melkein 50 € laitettava?
- minä taas
käytin tyttäreni lääkkeitä kun ei ollut omia vielä saatavana flixoa ja ventolinea ja KERROIN sen myös lääkärille ja OIKEIN kiitteli neuvokkuuttani, kun osasin itsekin hoitaa itseäni, vaikka toisen lääkkeillä! Ei tullut linnaa eikä sakkoja!
- kellään?
No ihan varmasti - minullakin. Se käsittääkseni aika yleinen ja hyvä yhdistelmälääke.
Palauta apteekkiin vaikkapa.
Kellekään ei saa antaa lääkeitä, jotka ovat reseptin alaisia eli henkilökohtaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311746
- 261634
- 1411192
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus337976- 50788
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on309786- 42770
- 61740
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym50728- 66706