Onpa paljon kateellisia

samalla sivulla

Pitäisikö jokaisen surkimuksen saada samat edut, kuin ahkera ja älykäs yksilö?

10

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joukkoon :))!

      • Stalinisti vastasi juuri niin järkevästi kuin häneltä saatetaan odottaankin.

        Toveri "samalla sivulla" kirjoitti näin:
        "Onpa paljon kateellisia samalla sivulla"
        ja stalinisti "vom" vastaa terävänä "tervetuloa vaan joukkoon" ja näin yksiteon tunnusti olevansa yksi kateellisten suuressa joukossa.

        /Kalle, joka vieläkin, korkeasta iästään huolimatta, jaksaa hämmästyä stalinistien terävää järjenjuoksua - isot miehet eivät pysty ajattelemaan mitä kirjoittavat vaan kirjoittavat mitä ajattelevat


      • Totean
        antipunikki kirjoitti:

        Stalinisti vastasi juuri niin järkevästi kuin häneltä saatetaan odottaankin.

        Toveri "samalla sivulla" kirjoitti näin:
        "Onpa paljon kateellisia samalla sivulla"
        ja stalinisti "vom" vastaa terävänä "tervetuloa vaan joukkoon" ja näin yksiteon tunnusti olevansa yksi kateellisten suuressa joukossa.

        /Kalle, joka vieläkin, korkeasta iästään huolimatta, jaksaa hämmästyä stalinistien terävää järjenjuoksua - isot miehet eivät pysty ajattelemaan mitä kirjoittavat vaan kirjoittavat mitä ajattelevat

        Kalle totesi toisten todenneen ja pääsi,ainakin omasta mielestään,Baabelin viisaitten joukkoon.
        Jos totean Kallen todenneen -eihän hän mitään toisia kummempaa tehnyt- niin pääsenkö minäkin pelkän toteamiamisen avulla järjenjuoksultaan Kallen veroisten nerojen luokkaan?


      • Totean kirjoitti:

        Kalle totesi toisten todenneen ja pääsi,ainakin omasta mielestään,Baabelin viisaitten joukkoon.
        Jos totean Kallen todenneen -eihän hän mitään toisia kummempaa tehnyt- niin pääsenkö minäkin pelkän toteamiamisen avulla järjenjuoksultaan Kallen veroisten nerojen luokkaan?

        joukkoon :))!

        /Kalle, joka yksinteon toivottaessaan toverin tervetulleeksi viisasten joukkoon tunnusti itsekin olevansa siellä


      • antipunikki kirjoitti:

        Stalinisti vastasi juuri niin järkevästi kuin häneltä saatetaan odottaankin.

        Toveri "samalla sivulla" kirjoitti näin:
        "Onpa paljon kateellisia samalla sivulla"
        ja stalinisti "vom" vastaa terävänä "tervetuloa vaan joukkoon" ja näin yksiteon tunnusti olevansa yksi kateellisten suuressa joukossa.

        /Kalle, joka vieläkin, korkeasta iästään huolimatta, jaksaa hämmästyä stalinistien terävää järjenjuoksua - isot miehet eivät pysty ajattelemaan mitä kirjoittavat vaan kirjoittavat mitä ajattelevat

        joskus näemmä jyvän löytää :)! Meillä täällä "punikkilassa" nimenomaan kirjoitetaan mitä ajatellaan !!


      • vom kirjoitti:

        joskus näemmä jyvän löytää :)! Meillä täällä "punikkilassa" nimenomaan kirjoitetaan mitä ajatellaan !!

        Mutta sinulla on vielä paljon parantamistamista ennenkuin olet päässyt yhtäpitkällä kuin se stalinisti, joka kirjoitti nimimerkillä "todelliset pehmeepäät". Se viesti on kyllä tämän palstan ehdoton ykkönen - stalinisti keksi todellakin itselleen sopivan nimimerkin.

        /Kalle, joka vieläkin hymähtelee stalinistin osuvaa nimimerkkiä muistellessa - niin siinä käy kun ei ajatella mitä kirjoitetaan


    • aate

      Kommunismi perustuu kateuteen ja laiskuuteen. Siksi sosialistiset maat eivät koskaan menestyneet. Ahkeruus ja yritteliäisyys tukahdutettiin alkuunsa.

    • tosikovajajätkä

      HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,saatana, eipä tieten-
      kään. Tuloo mieleeni oma isäukko, jonka keski-
      arvo tais olla kansakoulussa rapiat viis ja
      jätti jälkeensä miljoonaperinnön. Meikäpoika
      paino kolussa vitosilla ja nelosilla luokalla ku
      luokalla, ja rahaa on ettei ranteet taivu.
      Saatana, aikanaan moni bisnesmies ei käyny
      muuta kun kiertokoulun,tuskin sitäkään ja
      kauppa senko käypi. Sitä älyä on kato monenlaista, toisen tyyppisellä rikastuu
      ja toisen tyyppisellä ei millään. Eikös
      se Marx ollu mahottoman viisas mies, vaan
      eli elämänsä tyhjätaskuna ja puolnälässä.
      Ahkeruuttakin on monenlaista, toiset tekköö
      pitkää päivää ja tuskin hengissä pyssyyvät,
      toset ryyppää viinat päivästä toiseen ja eiku
      rikastutaan. saatana, taas on pieni pohmelo,
      otetaanpä segramista vähän voitelua aivoso-
      luille, kyllä saatana jämpti on niin.

      • Peer.Saukko

        keskikaljapullon, helposti se uho näyttää nousevan...!


      • tosikovajajätkä
        Peer.Saukko kirjoitti:

        keskikaljapullon, helposti se uho näyttää nousevan...!

        HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,saatana, sain perkele.
        se on tuon viskin kanssa kova sana.Siitä
        saapi ns.kovan tuopin. Kyllä jämpti on saatana
        niin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe