...muu pitää vastenmielisenä ja halveksuttavana asevastaisten piirien ratsastamista Jokelan tapauksella oman asiansa ajamiseen,pääministerin poliittisten irtopisteiden keräilystä puhumattakaan..?
Minä yks.
Kuinka moni...
11
621
Vastaukset
- kaks.
Jokelan tapaus on erittäin ikävä,jota ei olisi voitu estää lakeja kiristämällä.Tämmöisten tapahtumien estäminen alkaa jo päiväkodeista.
- afqevvEF
Voin hyväksyä asekiellon sitten, kun hallitus on tehnyt sellaisen lain mikä kieltää ihmisiä sekoamasta.
- anonyymi
Asekielto ei koskaan ratkaise muuta kuin toisten ylivallan toisiin nähden. En hyväksy asekieltoa.
Uskomatonta tekopyhyyttä
että pienintäkin tilaisuutta pitää käyttää hyväksi
asevastaisuuden lietsomisessa...
(taitavat mokomat sairaalloiset asevihailijat tarvita psykiatria)- kuinka joku
voisi ottaa asiakseen aseiden totaalisen
kieltämisen yksityisiltä ihmisiltä,
sehän on ilmiselvää kommunismia, jos ja
kun joku sitä asiaa ajava lukee tämän
niin sanon sinulle, "painelkaa perkele
kiinaan", siellähän kommunismi
kukoistaa ja voi paljon paremmin kuin venäjällä
nykyään.
minkää kiinaan niin saatte varmasti
itsellenne tarpeeksi yksityistä kansalaista
koskevia rajoituksia, terve menoa
ANTAA HEITTÄÄ!!!!!- Soldier-of-fortune
Jokainen tänne kirjoittelija voi samalla vaivalla tehdä jotain konkreettista asian eteen ja lähestyä omaa kansanedustajaansa postilla ja tuoda omia ajatuksiaan julki.
Edustajat tuntevat ilmeisen huonosti aseharrastusta joten aktiivisuus on nyt tärkeää!
Itse kirjoitin juuri äsken omalle edustajalleni joka vastasi alle tunnissa!
Nyt tarvitaan JOKAISTA aseharrastajaa ja metsästäjää näihin talkoisiin!!!! - Ei viitti kirjautua
Soldier-of-fortune kirjoitti:
Jokainen tänne kirjoittelija voi samalla vaivalla tehdä jotain konkreettista asian eteen ja lähestyä omaa kansanedustajaansa postilla ja tuoda omia ajatuksiaan julki.
Edustajat tuntevat ilmeisen huonosti aseharrastusta joten aktiivisuus on nyt tärkeää!
Itse kirjoitin juuri äsken omalle edustajalleni joka vastasi alle tunnissa!
Nyt tarvitaan JOKAISTA aseharrastajaa ja metsästäjää näihin talkoisiin!!!!...on parempi kansanedustaja ku mulla.Vaan minkäs teet kun tässä maassa ei saa äänestää ketä haluaa.Vaalipiirit,näes...
- hillbergmounting
Ei viitti kirjautua kirjoitti:
...on parempi kansanedustaja ku mulla.Vaan minkäs teet kun tässä maassa ei saa äänestää ketä haluaa.Vaalipiirit,näes...
ominaesuus: eevät sua asseenhankintaluppoo!!
- irtopisteet
ton lausuntonsa takia. Pareen vuan lakoo sit Sussuloota nahkonuijailaa päen persreiköö.
- hillbergmounting
Ee minkäänlaesija edellytyksiä.
- muetteen
hillbergmounting kirjoitti:
Ee minkäänlaesija edellytyksiä.
sawwooloosilleeekoo suais antee mittöö aseloi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002