Kirjoitelkaa kivoja virolaisia nimiä?
Kivoja virolaisia nimiä?
18
9296
Vastaukset
- Liisa-Maria
Anu
Elle
Kaie
Mari
Lis
Piiu
Tiiu
Triinu
Salme
Sirje
Virve - eestiläisiä nimiä
tytölle: Kadri, Kaisa, Laine, Liisu, Maarja, Maret.
- Jilla
Anna
Johanna
Katariina
Kristiina
Laura
Leena
Maarika
Marika
Pinja
Riina
Tuule
Ja poikiakin:
Aleksander
Heino
Jaak
Jaan
Johannes
Juhan
Paavo
Toomas
- Kukkakimppu I
Ivika, Merike ja Piret.
- ......
Jos Piret ei saa kuulla jotain pieremis-vitsejä koulussa, niin lupaan syödä pääni.
- elikä
...... kirjoitti:
Jos Piret ei saa kuulla jotain pieremis-vitsejä koulussa, niin lupaan syödä pääni.
Birgitasta eikä ainakaan minulle tule siitä mieleen piereminen. Ei varmaan muillekaan.
- Saarenmaan likka
Kai -eikös sen yhden nyk. kansandustajan ex-heilan nimi ollut kai?
- löytyy
nimipäiväkalenteri: http://www.vara.ee/post/nimi.shtml
Tosi paljon meillä on samoja nimiä.- sibyllavon
se, että nimipäivät ovat osittain samoja.
Lea
Leana
Leia
Lia
Liana
Liane
Liilia
Lille
Pille
Julia
Juuli
Olivia
Mai
Pärle
Aurelia
Ave
Laine
Heleene
Ingrid
Ingel
Kai
Kaia
Kaie
Kaili
Eva
ym
Omalle lapselle olen miettinyt Leana, Liane, Julia, Liana, Mai, Laine, Kai, Kaie, Kaili ja Elisabeth.
Terv. entinen Pärnun tyttö- se olla pittää
niin että Kadi
- ....
se olla pittää kirjoitti:
niin että Kadi
Kyllä, Kadi sen olla pitää. Tulee mieleen Big Brother kilpailija Kadi, joka on tosi ihana persoona. Tämän Kadin nimen kaikki sanovat niin kuin se kirjoitetaa, eli "Kadi", mutta käsittääkseni nimi lausutaan "oikeaoppisesti" virolaisittain ihan vaan "Kati".
- 161
kerli
- Sirettiii:33
Siret :3
- joku4829
Kaia
Helen
Sirili
Hermiine
Mall
Silvi
Nele
Age- onkonäinvai
Sukunimi: Äkilinekosk=Jyrkänkoski. Seuraava mulku juures, olge lahke=Seuraava luukku, olkaa hyvä.
- rwreteteqwt
Viruvalge
- sinamasinu
vaaru kihne
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675680Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715