Derbi Terra 125

DerbiFani

Mitä mieltä ootte uudesta Derbi Terrasta tai muista uusista/tulevista Derbeistä.
Linkki Derbin sivuille josta löytyy näitä uusia pyöriä: http://www.derbi.com/int/

6

1830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgsdgsgdgsd

Henkilökohtanen mielipiteeni on suoraansanonutta, että aivan vitun hirveä tuo terra. Mutta jos itse tykkäät niin ei varmaaan huono kuitenkaa, toisaalta vikoja saattaa löytyä vielä runsaasti kun on uusi malli kyseessä.

• DerbiFani

Monen kaverinikin mielestä se on hirveän näköinen, mutta itse tykkään, koska se on erinlainen. Mutta ainakin Derbi DRD Racing SM 125 on todella hieno jos nyt sellaista on edes tulossa ensi kevääksi kun kevarin hankinta on ajankohtaisempi.(Derbin omilla sivuilla pyörästä ei ole mitään tietoa, mutta jos haluaa nähdä kuvia niin niitä löytyy googlen kuvahaulla.)

• zerohero0
        DerbiFani kirjoitti:

Monen kaverinikin mielestä se on hirveän näköinen, mutta itse tykkään, koska se on erinlainen. Mutta ainakin Derbi DRD Racing SM 125 on todella hieno jos nyt sellaista on edes tulossa ensi kevääksi kun kevarin hankinta on ajankohtaisempi.(Derbin omilla sivuilla pyörästä ei ole mitään tietoa, mutta jos haluaa nähdä kuvia niin niitä löytyy googlen kuvahaulla.)

Ie en ikinä ottais tollasta, näyttää hirveeltä! Toi senda baja näyttää musta paremmalta, mutta en ottais sitäkään. GPR 125 Racing on parhain noista.

• asdasdsad

Kannattaa valita pyörä maaston mukaan eli siis missä ajaa, tää terra on koittannu selvästi matkia honda varaderoa mutta todella huonolla menestyksellä. Itse kanssa aikoinani meinasin ostaa kyykyn mutta loppujen lopuksi ostin honda varaderon siinä on v2 ja nelari vääntöä löytyy:P ajelen pitkiä matkoja ja ajelen myös hiekkateitä jotenka on muuten aika ihana vehe. Ja vie myös viivoilla muita kevareita kun tehoakin löytyy vakiona sen 11kw. Riejun kyykkykevarin ohi mentii kakspäällä ylämäessä vilkutettiin vaan ja ajettiin ohi:D.

• derbi17

jaa jos joku viel lueskelee tätä viesti ketjua niin minulla on derbi terra ja se vaikuttanut ihan ok kevarille. Tehoa löytyy ihan hyvin kevariksi. Huonopuoli on että on hirveän vaikea huoltaa. Bensaakaan ei vie hirveästi (noin 3.4-4 l/100km) Huippunopeuskin on mittarin mukaan ollut 130km/h. Vääntöä on huimasti vaikka onkin 1-sylinterinen, jaksaa mennä ylämäkiin paremmin kun honda shadow 125 v2 moottorilla!

ja kestää ajaa pitkiäkin matkoja.

• KOnkari-iraknOK

Itselläni on myös terra ja en voi kun kehua sitä. Haaveenani oli ostaa supermoto tyylinen muttaa siinä tuli jo budjetti pahasti vastaan kun tuppaa olemaan heti sen paritonnia kalliimpia kaikki enduro ja supermoto alkuset kevarit. No terrahan ei aivan kauas jää, toki siinä on paljonkin näköeroa jos laittaisi vieretysten mutta kummalla ajaa pitempää matkaa? :) Terraa ei ole tarkoitettu metsään vaikka hätäisempi sitä luulisikin sillä siinä on nopea ykkönen joten luistattamiseksi menee väkisin. Tällä vehjeellä on suorastaan ilo ajella vähän pienempiä mutkasia teitä mutta ei paljon ajovauhti muutu kun sora tie tulee vastaan.. Moottoritielle voi lähteä ei ole ongelmia mutta ei ole terran vahvuus alue, itse olen kyllä ajellut satoja kilometrejä moottoritietä mutta eron huomaa kun menee pienemmälle tielle kurvaileen tai sorstielle..

Tässä tällästä ja anteeksi kaikki kirjotusvirheet ja erheet sun muut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe