Jo kauan on vaivannut kirskuva satunnainen ääni nk sirkkeli (todella kova ääni) etuvasemmalta mahd pyörän suunnasta. Voi olla muualtakin kuljettajan puolelta kuitenkin.
Olen perutellut jne kun ajattelin ensin että se on vain roska joku hiekkajyvä. Mutta ääni ei lähde pois. (Oli huollossakin eivät mitään keksineet.)
Onko kenellekään tuttua?
A4 siis ja vuosimallia 97
tai voisko olla tuuletus tms
Aina jotain pähkäiltävää auton kanssa.
kirskuva ääni etu vasemmalta?A4
3
822
Vastaukset
- KA1
Itelläni meni joskus pieni kivi jarrulevyn ja levyn sisäpuolella olevan suojapellin väliin. Piti pirun pahaa ääntä!
- olleita
Tietoa muutamasta tapauksesta 1.oli kiven palan laikan välissä 2.suojakilpi vastasi(hankasi)jarrulaikkaan 3,oli aluvanteet ja siihen samainen suojalevy (oil vääntynyt nivelen vaihdossa ulospäin)vastasi,4.jos alut ,liian pitkät pultit,vastaavat päästä juuri ja juuri,5.jarrusatulat(sylinteri)jumittaa,jarru vähän aina päällä,6.laakeri juttuja..
- LeMans
Pallonivelen kestovoitelu finaalissa. Pitää kyllä ääntä useammin kuin satunnaisesti. Käännä paikallaan rattia ääriasentoihin ja kuuntele. Tai paina sen puoleista etukulmaa alas ikäänkuin kokeilisit iskareiden kuntoa. Jos ei mitään kuulu, niin vika muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632