Kun pakkolaki astuu voimaan, ei tehyn takana seiso kukaan ei edes heidän oma jäsenistönsä.
Kun ensimmäiset potilaat, keskoset, syöpäsairaat jne. kuolee on kansa
TEHYÄ VASTAAN.
Tämä on tehyn viimeinen kamppailu.
Ammattiliitto menettää näin voimansa kansan silmissä.
KATSOKAA PEILIIN JA NÖYRTYKÄÄ!
näin tilanne vaatii.
TEHYN TAKANA EI SEISO KUKAAN!
7
422
Vastaukset
- nyk inssiliittolainen
Minä seison TEHY:n rinnalla kun muut mamarit menee Vanhasen kanssa kalaan mielin kielin.
Et selvästikään ole tehnyt päivääkään minkään alan töitä, joten tervemenoa vaan kokopäiväpoliitikkojen sakkiin.- kuuno-1
Täysin oikeaa tekstiä.On se kumma, että rahaa
löytyy kyllä kaikkeen muuhun,muttei hoitajille.
- paljon enemmän
kyllä paljon enemmän on kuollut
ja kärsinyt
vuosien aikana hoitojonoissa,
hoitovirheistä kiireen vuoksi, yms.
kun henkilökuntaa ei ole riittävästi
ja aina kaksinkertainen määrä sairaanhoitajia lähtee ulkomaille töihin.
2-5 vuoden kuluttua on täydellinen katasroffi kun 20 % hoitajista lähtee eläkkeelle.
Sinä tositerve et tiedä, en minäkään, jos ei olisi
alan tuttuja ystävinä.
Ei sitä todellisuutta tiedä, muuta kuin sisällä järjestelmässä olevat. - wwe.
oletko päivääkään ollut töissä,
edes sairaalan rakennustyömaalla kun tuollaisia kirjoitat ? - Hullu vai umpihullu?
Natsi ainakin tuo alustaja.
ihminen jo tietosi! Jopa porverilehdetkin ovat jul-
kistaneet aiheesta gallupit !!- GALLUP-KALLE
RÖTÖSHERROJEN, VALEHTELEVAN VALTIOVALLAN TAHOLTA SUOMEN KANSA TULEE ETSIMÄÄN VASTUULLISIA ...
TIEDOSSAHAN ON, MITEN PORVARI LUPAILI 500 EUR / KK
LIKSAA LISÄÄ HOITAJILLE...
RIISTOPORVARILLE PASSASI LUPAILLA OLEMATTOMIA VAALIT VOITTAAKSEEN...NYT SITTEN LAADITAAN"PAKKOTYÖLAKI".....JOKA EI OLE EDES LAKI, SAATI OIKEUS, VAAN RIISTOPORVARILLISEN ROISTOLAUMAN ALLEKIRJOITUS SUOMEN HISTORIANKIRJOIHIN EPÄREHELLISYYDESTÄÄN...
KEKKOSTA TULEE IKÄVÄ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528