Onko kellään kokemuksia daihatsu sironista olisi tarjolla ajattelin ostaa.
siron
3
490
Vastaukset
- giga
Aika harvinainen auto täällä suomessa pari kertaa nähnyt sironin.
- 323
se nimi ole Daihatsu Sirion?
Noh jokatapauksessa se perustunee vanhoihin pikku-Toyotiin - ainakin joiltakin teknisiltä osin. Mitä luultavimmin se on aivan kelpo käyttöauto...huolto- ja varaosat voivat olla ns.volyymimerkkejä kalliimmat ja ostohinta pitää olla huomattavasti alempi kuin esim. vastaavalla Starletilla, Yariksella, Micralla tai Pololla.
Suosittelen autolle ruostesuojausta, sillä Daihatsut ovat pelleiltään olleet sangen heppoisia vrt. muihin japseihin.
- vast
tiedustele tämän päivän tilanne, tarvike/alkup. varaosien, ja huoltojen saanneista (onhan se ikäväkyllä markinaali auto)(oliko autoja myyty v. n. 4 kpl v.2001), mulla oli sharade aikoinaan, jo silloin oli vaikeuksia osien saannissa.Kuulin, että joku daikkari oli seisonu 2 kk verstaalla, kun venattin osia tehtaalta(ei kuulosta todelta, mutta niin vakuuteltiin).Itse tykkäsin 3 pyttysestä charadesta, eirinomainen välitys autossa, mulla nyt saxo, jossa outo laatikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818