Carena Easy matkarattaat

???

Minulla on 2,5 kk ikäinen vauva. Saako näin pientä vauvaa kuljettaa Carena Easy mallisissa matkarattaissa jos pitää häntä vain makuuasennossa johon rattaat menevät? Valistakaa te viisaammat aloittelijaa!:)

4

2978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulisin

heippa!

olen ymmärtäny että pienellä vauvalla pitäisi olla täysin makuulla olevat rattaat. eli jos nuo sinun menevät vain makuukulmaan eivätkä täysin 180asteeseen, ei niin pientä suositella laitettavaksi siihen. vasta noin puolivuotiaasta saisi olla tuota kulmaa. tiedä sitten miten oikeasti tehdään..

• työtänyt

Heips. Minulla ainakin on vauva matkoilla ja ostosreissuilla nukkunut easy matkiksissa ollut lämpöpussi vaan alla.Sama asento eikö noissa sittereissäkin ole mutta jokaisen oma asihan se on missä pitää ja miten.Näin meillä::))Ja hyvät ovat olleet noi kulkupelit:)

• Baby6kk
        työtänyt kirjoitti:

Heips. Minulla ainakin on vauva matkoilla ja ostosreissuilla nukkunut easy matkiksissa ollut lämpöpussi vaan alla.Sama asento eikö noissa sittereissäkin ole mutta jokaisen oma asihan se on missä pitää ja miten.Näin meillä::))Ja hyvät ovat olleet noi kulkupelit:)

Niin kai niiden vaunujen valmistajien täydy laittaa joku suositusikä vaunuihin.. ja ehkä parempi jos ei käytä kyseisiä vaunuja "ykkösvaunuina". Mutta matkavaunuina jne. varmasti käy. Meillä synnytyssairaalassakin se vauvan "sänky" oli silleen viistossa tosi paljon, kuulemma vauvojen nuhan takia parempi heille. Eli varmaan vaunuissa tuo pieni viisto ei haittaa.... Maalaisjärkeä!

• minä vaan

siis meidän vauva ,kun oli 6kk ihan norm.kokoinen ei silti tuntunut kovin hyvältä kuljettaa niissä koska siinä se tilaa on niin paljon enemmän että selkä ei mitenkään ollut suora,valuu paljon alas.
      babybjörnin sitterissä ainakin vauvaa ei sillei kuitenkaan istutetaan,vain pylly on sillei kuopasa ja jalat pääsee mukavasti roikkumaan,eikä selkäään mee vinosti koska tilaa on sopivan pieni.siis varmaan selitin sekavasti,mutta
      minä en laittais vauvaa noin pienenä matkarattaisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1247
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1207
    Aihe