Minulla on 2,5 kk ikäinen vauva. Saako näin pientä vauvaa kuljettaa Carena Easy mallisissa matkarattaissa jos pitää häntä vain makuuasennossa johon rattaat menevät? Valistakaa te viisaammat aloittelijaa!:)
Carena Easy matkarattaat
4
2978
Vastaukset
- luulisin
heippa!
olen ymmärtäny että pienellä vauvalla pitäisi olla täysin makuulla olevat rattaat. eli jos nuo sinun menevät vain makuukulmaan eivätkä täysin 180asteeseen, ei niin pientä suositella laitettavaksi siihen. vasta noin puolivuotiaasta saisi olla tuota kulmaa. tiedä sitten miten oikeasti tehdään..- työtänyt
Heips. Minulla ainakin on vauva matkoilla ja ostosreissuilla nukkunut easy matkiksissa ollut lämpöpussi vaan alla.Sama asento eikö noissa sittereissäkin ole mutta jokaisen oma asihan se on missä pitää ja miten.Näin meillä::))Ja hyvät ovat olleet noi kulkupelit:)
- Baby6kk
työtänyt kirjoitti:
Heips. Minulla ainakin on vauva matkoilla ja ostosreissuilla nukkunut easy matkiksissa ollut lämpöpussi vaan alla.Sama asento eikö noissa sittereissäkin ole mutta jokaisen oma asihan se on missä pitää ja miten.Näin meillä::))Ja hyvät ovat olleet noi kulkupelit:)
Niin kai niiden vaunujen valmistajien täydy laittaa joku suositusikä vaunuihin.. ja ehkä parempi jos ei käytä kyseisiä vaunuja "ykkösvaunuina". Mutta matkavaunuina jne. varmasti käy. Meillä synnytyssairaalassakin se vauvan "sänky" oli silleen viistossa tosi paljon, kuulemma vauvojen nuhan takia parempi heille. Eli varmaan vaunuissa tuo pieni viisto ei haittaa.... Maalaisjärkeä!
- minä vaan
siis meidän vauva ,kun oli 6kk ihan norm.kokoinen ei silti tuntunut kovin hyvältä kuljettaa niissä koska siinä se tilaa on niin paljon enemmän että selkä ei mitenkään ollut suora,valuu paljon alas.
babybjörnin sitterissä ainakin vauvaa ei sillei kuitenkaan istutetaan,vain pylly on sillei kuopasa ja jalat pääsee mukavasti roikkumaan,eikä selkäään mee vinosti koska tilaa on sopivan pieni.siis varmaan selitin sekavasti,mutta
minä en laittais vauvaa noin pienenä matkarattaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207