Jerelle pelikielto?

eläkkeelle

Jereä voi uhata elinikäinen pelikielto, jos se tuomitaan törkeästä huumerikoksesta. Jeren ura on sitten ohi.

Oma on moka, mutta toivottavasti silti saisi jatkaa kiekkoilua. Ilman jääkiekkoa kaveri varmaan ajautuu lopullisesti päihteiden maailmaan.

82

13589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jere on jees

Minusta hommassa ei pitäisi ketään lynkata ennen kuin tuomiot tulee. Jo nyt tätä meininkiä on ainakin haaskalehdissä ollut. Tosin Karalahti kun on edelleen huipputason puolustaja, mutta ei tuollainen sekoilu kuulu huippu-urheiluun ja säännöt on tehty kauan sitten noudatettavaksi, tämän varmasti on Jerekin tiennyt.

Mies on ennenkin sekoillut ja tästä johtuen saanut erilaisia päihdeohjelmia. Näiden laiminlyönti on ilmeisesti tosiasia ja kun mahdollisuuksia on annettu, niin nyt alkaa vitsit valitettavasti olla melko vähissä.

• Lady-Dee

Taas on media suurimpana tuomarina, eikä odoteta edes asian selvittämistä.

• ...

Enpä sanoisi niitä urheilullisiakaan saavutuksia kovin suuriksi... Enemmän pukukoppipelaaja, luulisin.

Jeren saldo tällä hetkellä 2 4, esim. ässien Rob Hisey sai lähtöpassit samoilla 2 4 tehoilla

Jos kärppien puolustukseen vertailee, niin esim. puolustajien tilaston ykkösenä on Mikko Lehtonen 3 10, ja kakkosena J-P Laamanen 4 7...

Niin... siis Kuka Lehtonen? Kuka Laamanen?

Pelimiehiä molemmat.

• sää..
        ... kirjoitti:

Enpä sanoisi niitä urheilullisiakaan saavutuksia kovin suuriksi... Enemmän pukukoppipelaaja, luulisin.

Jeren saldo tällä hetkellä 2 4, esim. ässien Rob Hisey sai lähtöpassit samoilla 2 4 tehoilla

Jos kärppien puolustukseen vertailee, niin esim. puolustajien tilaston ykkösenä on Mikko Lehtonen 3 10, ja kakkosena J-P Laamanen 4 7...

Niin... siis Kuka Lehtonen? Kuka Laamanen?

Pelimiehiä molemmat.

mittaat hyvän pakin tehoilla,herää ny toope.. ehkä siinä ny tarvitaan muutaki ku tehopisteitä..
        Kondiksessahan karalahti ois nhl pakki mut ku ei ni ei..ja hiseyhän on kans aivan pelle jätkä.. pelin jälkeen käy kiinni..aivan ääliömäistä toimintaa..

• ...
        sää.. kirjoitti:

mittaat hyvän pakin tehoilla,herää ny toope.. ehkä siinä ny tarvitaan muutaki ku tehopisteitä..
        Kondiksessahan karalahti ois nhl pakki mut ku ei ni ei..ja hiseyhän on kans aivan pelle jätkä.. pelin jälkeen käy kiinni..aivan ääliömäistä toimintaa..

Ihan turhaa jossittelua... "olisin nhl-pelaaja, jos, ja jos ja jos..."

aina on syynä joku muu, ankea lapsuus, paskat valmentajat jne.

"mittaat hyvän pakin tehoilla"... Sen verran tämäkin toope herää, että kannattaako tuollaiselle pelaajalle maksaa suurta palkkaa (joka on muuten kolminkertainen kärppien pesoseen verrattuna)

Onneksi kärppien talous on kunnossa... ei haittaa yksi ylipalkattu hemmo joukkueen menoa...

• valtio
        Lady-Dee kirjoitti:

Taas on media suurimpana tuomarina, eikä odoteta edes asian selvittämistä.

Eihän Jere ole idiootti ja käyttäisi alkoholia.

Laillistaminen olisi oikea suunta, sitten alaikäisiltä saatavuus.

Kiitos ja riittää jo tää poliisivaltio ja syyllistäminen.

Tuomarit,virkamiehet,opettajat,politiikot,urheilijat,julkkikset

jne...

Kaikkihan tykkää nautintoaineista.

Te "täti" ihmiset olette vain pudonneet kelkasta, käykääpä

missä tahansa eurolandiassa, huomaatte että siellä ei napista

pikkuasioista kuten täällä.

Herätys ja mukautukaa uuteen vuosituhanteen.

Heippa ja unta palloon jos ei onnistu!

• xxxxx

Faija on huumepoliisin päälystöä ja on Jeren kerran ainakin "polttanu", ellei taas.....Tietää kyllä misä mennään, Jere on silti hyvä kiekkoilija, mielestäni annettais vaan jatkaa (sedät jaksaa heilua)

• piriä ja vaikka mitä...
        valtio kirjoitti:

jne...

saiskohan jere hommattuu mulleki blossee ja piriii =D =D =D ---> siis iha maallikoille noi on siis kannabist ja amfetamiinia, ite en kyl amfetamiini käytä mut pilvee poltan... =D=D

• Mirulo
        valtio kirjoitti:

jne...

Eli sinun mielestäsi on väärin, että Suomessa puututaan humausaineisiin ja niiden saatavuuteen? haluaisit siis, että huumeet ja niihin rinnastettavat tuotteet laillistettaisiin. Taitaa neitokaisella olla oma lehmä ojassa ja pelko perseessä, että milloin itse narahtaa kiinni, laittomista kamoista mitä on hallussa.

• teinisi valmentajaksi

Väkivaltaisesti taklaavan narkkarin jonka mielestä on aivan samantekevää mitä Hän tekee vapaa-aikanaan???
        - kenties seuraavaksi mennään pyssyn kanssa vaihtoaitioon...

• saa elinkautisen
        valtio kirjoitti:

jne...

monessa maassa, siis kymmeniä vuosia. Ainakin sekopäähörhöjä on silloin vähemmän liikenteessä.

• polliiisiiin
        valtio kirjoitti:

jne...

ja kuinka montä kertaa?

• vai laillistaa.
        valtio kirjoitti:

jne...

Kaikenlaista?Se tästä viellä puuttuis että huuneet
        laillistettaisiin.Poliisivaltio tai ei,mutta onpa sinunkinlaisilla näköjään sanavapaus.Kyllä taisit olla huumeissa tuonkin kirjoituksen kirjoittaessasi.

Ikinä ei huumeita Suomessa laillisteta,uskokaa nyt pössöttelijät se.Jos Karalahti on syyllinen(sitä en tiedä)sama rangaistus kun kaikille muillekkin diilereille.

• Veikko,

Uutta suoleen kun vanha kuolee.

• Märkäpieru

No mitäs meidän nöösijere jääkiekolla ku on noin lupaava ura myyntimiehenä!!! Voi siinä ite ottaa kuormasta välillä ni ei väsytä!! Surkee luuseri ja häpeä suomen lätkälle linnaan vaan ja neitsyys peräkammarista vex

• <Sampsa>

Jos Tuomio pitää paikkansa, niin minun puolesta saisi lähteä pois antamasta huonoa esimerkkiä muille

• Yrittävät sotkea

mukaan....ei kai jere niin tyhmä ole. Vapauttava tuomio tulee.....Haapala ei saa sulkaa hattuun taaskaan, mutta nimeä tulee, sesekai on tarkoituskin.

• On hyvä että joku edes puolustaa Jereä.
        Tätä se on oman suosikin kannustaminen. Kun pelataan hyvin ollaan heti fanittamassa ja hehkuttamassa miten hyvin Jerellä menee. Sitten yksi moka ja kaikki fanit häviää kuin kärpäsen kakka valtamereen. Eli koetan kysellä että missä on se lojaalisuus omaa suosikkiaan kohtaan?

Voiko joku Jeren entisistä kannattajista ja nykyisistä mollaajista sanoa itse olevansa täydellinen ja virheetön. Eikös jo raamatussa sanottu jotenkin tähän tapaan että "hän joka itse on puhdas ja synnitön heittäköön ensimmäisen kiven".
        Minä se en ainakaan ole. Ei kontollani ole mitään tuohon verrattuna mitä Jerestä puhutaan ja kirjoitetaan, mutta jotakin on kuitenkin.

Jokainen mokaa se on varma, mutta kuten nytkin huomaamme tukijat ovat tiessään. Muista en tiedä mutta minä toivon Jerelle jaksamista ja voimia jatkaa eteen päin.

• fhghöv
        muru-79 kirjoitti:

On hyvä että joku edes puolustaa Jereä.
        Tätä se on oman suosikin kannustaminen. Kun pelataan hyvin ollaan heti fanittamassa ja hehkuttamassa miten hyvin Jerellä menee. Sitten yksi moka ja kaikki fanit häviää kuin kärpäsen kakka valtamereen. Eli koetan kysellä että missä on se lojaalisuus omaa suosikkiaan kohtaan?

Voiko joku Jeren entisistä kannattajista ja nykyisistä mollaajista sanoa itse olevansa täydellinen ja virheetön. Eikös jo raamatussa sanottu jotenkin tähän tapaan että "hän joka itse on puhdas ja synnitön heittäköön ensimmäisen kiven".
        Minä se en ainakaan ole. Ei kontollani ole mitään tuohon verrattuna mitä Jerestä puhutaan ja kirjoitetaan, mutta jotakin on kuitenkin.

Jokainen mokaa se on varma, mutta kuten nytkin huomaamme tukijat ovat tiessään. Muista en tiedä mutta minä toivon Jerelle jaksamista ja voimia jatkaa eteen päin.

Tee Jere se ei vaan opi ja jatkaa hölmöilyjään. Mites kauan sitä pitäs ymmärtää?

• joopa joo neitiseni
        muru-79 kirjoitti:

yksi moka? yksi moka? yksi yksi yksi...?yksi moka...?yksi? Kyllä jos Jerpalla olisikin yksi moka takanaan niin kannustaisin ilman muuta kaveria ja tulisi kannustavia kommentteja, Jere on kuitenkin omalla VUOSIEN mokailullaan jo pistänyt elmänsä paskaksi, viinahöyryissä pyörinyt jo 10vuoden jälkeen ja NHL:stä lensi pihalle ku viina maistui. Nyt vihdoin kun kärppäpesti alkoi ja Jere hehkutti uudella tulemisellaan ajattelin että hyvä näin, toivottavasti Jere on nyt sanonjensa takana ja lopettaa tuon päihteissä sekoilun sillä vielä hänellä olisi muutama vuosi aikaa näyttää uudistuneensa ennen urheilu-uran ehtoopuolta. Ja toivoin että toivottavasti näin käy, Jere ryhdistäytyy, raitistuu ja näyttää mollaajilleen närhen munat. Ja kaikki näyttikin hyvältä. Kärpistä kuului vain hyvää, Jere nähtiin yöelämässäkin mutta aina SELVINPÄIN. Saakeli, ajattelin, jätkä on sittenkin sanojensa mittainen. Hän oikeasti haluaa päästä jälleen huipulle ja nostin peukut ylöspäin ja respectii jätkälle, vidun hyvin tehty. Ja sitten tämä huumepommi. Sinne valui ne respectit, juuri kun olin hehkuttanut että viddu se Jere on kova sälli että oli melkein pohjalle valunut ja sieltä vielä pystyi nousemaan. Mutta ei. Ei vaan onnistunut. Helvetin sääli sillä sitä olisin toivonut. Ei halua taas nähdä yhden suomalaisen huippu-urheilijan surullista tarinaa, Matti Nykänen, Mika Myllylä ja Tarmo Uusivirta ovat hyviä esimerkkejä. Ensin huipulla sitten pohjalla ja pohja jatkuu niin kauan kun viina maistuu, toivottavasti kenellekkään ei kuitenkaan käy kuten Uusivirralle, toivottavasti tajuavat lopettaa sen viinaksilla läträämisen ajoissa.
        Nykänen yrittää taas ja hyvää hänellekkin toivon, vaikka epäilen ettei rahkeet riitä raitistumiseen, mutta toivon silti.
        Itsekkin olen viinamäen miehiä ollut ja edelleen kuppi maistuu aina silloin tällöin, mutta ei enään ongelmaksi asti, ei joka vko ei edes joka kuukausi eikä siten että häiritsisi työtä tai muuta sosiaalista elämää. Kuitenkin ajat jolloin ryvin kaupungilla ympäri kännissä naama veressä, takki auki ja lompakko hukassa, ovat ohi. Juominen ei ole elämän sisältö. Eikä pitäisi kenelläkään olla. Ja huumet ovat taas oma lukunsa.

• Mutta...
        fhghöv kirjoitti:

Tee Jere se ei vaan opi ja jatkaa hölmöilyjään. Mites kauan sitä pitäs ymmärtää?

Niin monet hölmöilee usein, otetaan vaikka suomen esimerkillinen mies Matti Nykänen siinä joka lapselle esimerkkiä. Voitte sanoa lapsillenne Mattia esitellessä jotta " tässä ottakaa oppia Matista miten ryypätään kunnolla ja sitten pieksetään akat vielä paremmin." Matissa ja Jeressä on vain se ero että Matti itkee ja inisee jatkuvasti lehtien palstoilla siitä miten hänen nyrkki vahingossa osui Mervin nenän varteen. Ja kaikki uskoo.

Onko Jere siksi huonompi kun hän ei ole joka lehdelle kertomassa miten hölmöili ja miten ollaan nyt katuvaista. Sitten pitäisi vielä tirauttaa kyynel niin kuin Matti tosi mies tekee.
        Ne on kuitenkin nuo isot ja kaljut miehet sellaisia että eivät ulise turhasta, mutta on ne turvallisiakin eipä ole ollut lehdissä että näin Jere pieksi vaimonsa. Ne on nuo hintelät tuhkamunat jotka niitä emäntiään pieksevät.

Jerelle kaikki kannustukseni.

• Nöpö69
        muru-79 kirjoitti:

Nyt ei puhuta mistään kännikeikasta tai treeneistä poisjäämisestä vaan törkeästä rikoksesta joka voi pilata monen muunkin ihmisen elämän.

• haikua
        muru-79 kirjoitti:

Otettua tuli.

• 4JERE
        Nöpö69 kirjoitti:

Nyt ei puhuta mistään kännikeikasta tai treeneistä poisjäämisestä vaan törkeästä rikoksesta joka voi pilata monen muunkin ihmisen elämän.

hussun mussun!

• todella järkyttynyt
        Mutta... kirjoitti:

Niin monet hölmöilee usein, otetaan vaikka suomen esimerkillinen mies Matti Nykänen siinä joka lapselle esimerkkiä. Voitte sanoa lapsillenne Mattia esitellessä jotta " tässä ottakaa oppia Matista miten ryypätään kunnolla ja sitten pieksetään akat vielä paremmin." Matissa ja Jeressä on vain se ero että Matti itkee ja inisee jatkuvasti lehtien palstoilla siitä miten hänen nyrkki vahingossa osui Mervin nenän varteen. Ja kaikki uskoo.

Onko Jere siksi huonompi kun hän ei ole joka lehdelle kertomassa miten hölmöili ja miten ollaan nyt katuvaista. Sitten pitäisi vielä tirauttaa kyynel niin kuin Matti tosi mies tekee.
        Ne on kuitenkin nuo isot ja kaljut miehet sellaisia että eivät ulise turhasta, mutta on ne turvallisiakin eipä ole ollut lehdissä että näin Jere pieksi vaimonsa. Ne on nuo hintelät tuhkamunat jotka niitä emäntiään pieksevät.

Jerelle kaikki kannustukseni.

Hyvät esimerkit!
        Molemmat täydellisiä luusereita.
        Kauheita esimerkkejä nuorisolle.
        Toisen paikka on vankila ja toisen mielisairaala!

• Vilki

nii!

• ninnukka

On jo Kamalahden aika saada tuomio ja ihmisten lopettaa sen paapominen

• Ylik...

Joo tuskin tuo "mies" ikinä kasvaa tai viisastuu. On jo niin monta mahdollisuutta saanut. Elämä olisi hymyillyt kun itse eläisi kunnolla.

No jokainen valitsee omat tiensä ja edestään löytää!
      Ärsyttävä äijä!!

Menee varmasti hunningolle ja pahasti kun jääkiekkoilu loppuu!

• se siinä jakaa

peräpäätään. Menehän poika oikeisiin töihin.

• Väinöt

se kuuluu hommaan että työt loppuu sen jälkeen alkaa
        alamäki ja viihde maailma toiset urheilijat on aina viihteellä sen näkee stadissa kalja maistuu..äijät on räkä poskella..

• Ylik....
        se siinä jakaa kirjoitti:

peräpäätään. Menehän poika oikeisiin töihin.

Ethän sinäkään ole Karalahden kanssa oikeissa töissä!
        Sivari?

• Länsisataman
        Ylik.... kirjoitti:

Ethän sinäkään ole Karalahden kanssa oikeissa töissä!
        Sivari?

eliittiväkeäkö ? Kohta teitä viedään, opitte erottamaan rukkaset ja sukat toisistaan, älyllenne ei valitettavasti voida mitään tehdä, sitä kun ei tehdä keinotekoisesti....valtion vaatteissa on halpaa kulkea, toisaalta siviilit ei syleksi kun tietävät miten ankeaa on....

• ei saisi jatkaa,, ja

maksaisi hölmöilystään täyden hinnan
      varoittavaksi esimerkiksi muille hörhöksi suunitteleville !

• Saku Koivu

vitut mitää peli kieltoja se oli vaan epäonnekas sattuma kun karalahti ei tiennyt mitä teki. ja pelaamaan siitä!

• Jere vihaaja

Siis on tämä Jeren perheelle kova juttu jos mies saa elinikäisen pelikiellon, mutta itse on asiat tähän jamaan hoitanut. Ei voi muuta kun syyttää itseään.
        Kyllä se on ihme kun huippupuolustaja ei vaan pysy kaidalla tiellä. Mahdollisuuksia on annettu, mutta ei oo käyttänyt niitä hyväkseen.
        Jere olis nyt änärissä jos ei olisi lähtenyt tähän soppaan mukaan. Huumeiden välittäminen on erittäin vakava juttu, ihan oikea tuomio.

Kerran narkkari, aina narkkari!

• Väinöt
        Jere vihaaja kirjoitti:

Siis on tämä Jeren perheelle kova juttu jos mies saa elinikäisen pelikiellon, mutta itse on asiat tähän jamaan hoitanut. Ei voi muuta kun syyttää itseään.
        Kyllä se on ihme kun huippupuolustaja ei vaan pysy kaidalla tiellä. Mahdollisuuksia on annettu, mutta ei oo käyttänyt niitä hyväkseen.
        Jere olis nyt änärissä jos ei olisi lähtenyt tähän soppaan mukaan. Huumeiden välittäminen on erittäin vakava juttu, ihan oikea tuomio.

Kerran narkkari, aina narkkari!

jos on vähänkin kuuluisuutta pääsee kuin koira veräjästä eli helposti asiat selvijääpi tämä varmaa.. suomen laki syvältä sitä isompi pomo sitä pienempi tuomio.. se on nähty ennenkin prl

• jos

Onko rikos jos ihailee huumediileriä. Pitäisi olla, koska onhan silloin harkintakyky alentunut ja altis rikoksen polulle.

• sanot

vitut? eikä feministit kiellä...

• puhutaan

on mulle yksi nainen työpaikalla sanonu Vittu tai Vitut ja musta se kyllä oli rangaistava teko.

Ehkä se vielä saa siitä rangaistuksen, mutta ei siltä ihan vaikuta. Entistä polleempi koko tytsä on.

Ja muuten syyttä sano. Jos hermot ei kestä, ei oo asiaa työpaikalle tolleen panettelemaan toisia. Vaikka kuinka olis hermot kireellä, poikaystävä jättänyt tai silleen. Sitä suuremmalla syyllä ei saa tulla työpaikalle kiukutteleen.

• .............

Eli idiootti

• koko sakki

Ollaan niin äijää, vittu homolajihan se on , taputellaan pyllylle ja mitä muuta, en haluu edes tietää.
        Ilmankos ruÅtsalaiset on parempia?

• vessapaperiorava

tietysti elinikäisen pelikiellonkin saada.mut jos se saa vankeustuomion, niin kyllä siinäkin tapauksessa on Jeren ura taitaa olla ohi. Varsinkin jos se ankarimman eli 10 vuoden tuomion. Mut odotellaan rauhassa mitä oikeet tuomarit sanoo, ja kommentoidaan mahdollista tuomiota sitten myöhemmin

• Peilin takaa

Toivottavasti Jere nähdään jatkossa kaukalossa mutta jos ei, niin saiskohan se reivattua setin hyviä naksuja meille vkonlopuksi....???

• kuitenkaan ei

ole vielä kaikki tosiasiat tiedossa

• Piri Pekka

ja urheilija niin saa paljon anteeksi, jopa tuomioistuimissa. Rahalla saa tarpeeksi hyvän "pykälänvääntäjän" puolustuasianajajaksi, joka saa paatuneimmankin kriminaalin näyttämään lähes pyhäkoulupojalta.

Vielä kun itkeä tirauttaa parit kyyneleet, niin varsinkin oikeuden naispuoliset jäsenet heltyvät ja painavat asian villaisella. Elleivät he myös "kostu" liikutuksesta?

Joo-o, oikeat tuomarit. Katsellaan, riittääkö näyttö edes oikeuteen asti? Rahalla pystyy myös ostamaan todistajat hiljaisiksi tai joku pikku-kriminaali ottaa Jeren synnit niskoillensa, jälleen rahalla.

Ja jos peli oikein kovaksi äityy, niin nämä "nahkaliivi-pojat" voivat "suostutella" todistajat hiljaisiksi. Myös 9mm:n päänsärkypilleri sulkee tehokkaasti todistajan suun. Meno on "piriste"busineksessa kovaa, sano!

Mieshän pääsee kuin koira veräjästä, ja tämä koko juttu oli vain valitettava väärinkäsitys!

Ellei Jere sitten tiennyt että kokkelin, spiidin ja pirin diilaaminen on laitonta. Ehkä hänen isukkinsa ei huomannut kertoa Jere-pojalle tällaista tietoa?

Sehän on silloin muiden vika, ei Jeren, hänhän on aikansa Algot Niska ja narkkareiden ym. mömmöpoikien Robin Hood!

• se Jere
        Peilin takaa kirjoitti:

Toivottavasti Jere nähdään jatkossa kaukalossa mutta jos ei, niin saiskohan se reivattua setin hyviä naksuja meille vkonlopuksi....???

vielä kaukalossa nähdään, Putte Possun vieressä.

• yooy

jengi on täällä sylkemässä heti niskaan,vaikka ei ole kaikkea tietoa julkisuuteen tiputettu.jos on tehny jotain ni voi,voi,muuten annetaan äijän olla.faktat esiin,ni sit voidaan "keskustella"

• eurotettu

Ihminen jolla on 'polte' veressä tarvitsee toimintaa vähän enemmän kuin perinteinen sohvaperuna. On aika kurjaa, jos nämä 'turrat' sohvaperunat tuomitsevat kaikenlaista toimintaa selviytyäkseen tarvitsevat yliaktiiviset, vaikka eivät ymmärrä mistä tosiaan kyse!

• pelikielto

Elinikäinen pelikielto? Tarkoitatko NHL:aa, SM-liigaa,suomalaisia sarjoja? Katulätkää? :-)

Venäjän sarjoissa ei välttämättä ainakaan kysellä (kai?)Ja varmasti siellä kaverille maksettaisiinkin vähintään se, mitä Kärpissä.

P

• jeesus

jere veti vähän kokkelia eheeh

• 111111

Saatana mikä pelle!!!!!!!!!!!!!!!

• vai mitä

huippuluokan pakki vaikka tehot on vielä vähän pienet mut ei pakilla tarvi huipputehot ollakkaa... miks suomenmestari ois palkannu jeren kellä on tai oli huumeongelma.. tuskin ne haluis ottaa nii kovaa riskiä jos se ei olis hyvä. harmi vaan että nyt pidätettii, just pääsi hyvään nousuun urallaan :(

• japsa81

Muistaakapa millon tuo kyseinen tapaus sattui!Ja mitä sen jälkeen ollut!

• Jeren puolesta

Totta puhut, mutta mielestäni Jereä ei nyt tällä kertaa syytetä käytöstä vaan jostain paljon suuremmasta. Joka tapauksessa hän on Suomen parhaita pakkeja ja todella tärkeä mies maajoukkueessa.
        Pelikielto on taas tätä "varoittava esimerkki" paskaa! Laki kirja ja sääntökirja on kaksi AIVAN eri asiaa

• todella järkyttynyt

pelin ohessa. Ensin harkat ja sitten kaupat.
        Pienet kokkelit, niin voisi viihtyä siellä hevonkuusessakin, vai Oulussa tä!

• on hyvä

pakki, kun on kestänyt mömmöjä näinkin kauan. Pelimies se ei ole ikinä ollut.

• Paha pahoille, hyvä hyville...
        todella järkyttynyt kirjoitti:

pelin ohessa. Ensin harkat ja sitten kaupat.
        Pienet kokkelit, niin voisi viihtyä siellä hevonkuusessakin, vai Oulussa tä!

Jere ei ole tehnyt tällä kaudella mitään virheitä
        kaukalossa. Hän on pelannut hienoa jääkiekkoa,
        taklannut kovasti, mutta reilusti. Pelitavaltaan
        hän on sm-liigan älykkäin pelaaja. Hän on aina siellä, missä tarvitaan. Jos Jerellä on ollut
        vaikeuksia etelän ihmisten ja asioiden kanssa, ei
        se ole meillä pohjoisessa näkynyt. Jere on paha
        pahoille ja hyvä hyville, mutta reilulla tavalla.
        Ei Jere missään tapauksessa ole vankilaan joutumassa. Antakaa liigan parhaalle puolustajalle mahdollisuus.

• PELAAJAURA

Toivottavasti maksaa siitä mitä on tehnyt!
      JÄÄKIEKKO JA HUUMEET EIVÄT SOVI YHTEEN!!!
      En koskaan ottaisi joukkueeseen HUUMEVEIKKOA
      (kuten maajoukkue teki).
      JUNNUT OVAT SUOMIKIEKON TULEVAISUUS JA
      TOIVOTTAVASTI ILMAN HUUMEITA!!!!!!!!!!
      T : JUNNU KOUTSI

• TORISET

NÄIN ON NÄREET!

• OMA MOKA

Nuoria tulee tilalle!
        ILMAN HUUMEITA EIKS JE!

• linnaan vaan IÄKSI..!!!
        OMA MOKA kirjoitti:

Nuoria tulee tilalle!
        ILMAN HUUMEITA EIKS JE!

Sitä saa mitä tilaa,eikä ees jeren faija(huumepoliisi) `muka` ole tajunnut mitään..pelle ku pellw siihen loppu jeren ura buaha ha hahahhaaa..t:hifk fani.

• vahvajussi

Miten ihmiseltä voidaan viedä mahdollisuus harjoittaa ammattiaan?
      Moni ihminen tuntuu mielellään ottavan "Tuomarin" roolin tässä Jere asiassa!

• tidossa ollu jo 10v

että jere on huumepoikia..aika kauan pysty porskuttelemaan,ennen ku napsahti.huume jere.

• Taxikuski

ei varmaankaan aja jos on rattis/ tms. tuomio tutkinnan alla/ tulossa?
        Saattaha tuo Teilläpäin ajaakin vaan ei Oulussa.

• kokokuva

= Jere. Koko liiga samaa paskaa. Kuvittelee Suomea USAksi. Eikä "kiekkoilija" ole mikään ammatti, se on posetiivarin marakatti.

• huumeveikkoja lätkään? En aikakaan minä, joka kuiteski harrastan sitä.

• lähetetään ne

Anjalankoskelle, ne kaikki huumeveikot ja muut rikolliset, kyllä siellä hoidetaan ne kelvollisiksi oikeaan työhön.

• nintendo1

en tiedä teistä mutta luulen että jeren ura alkaa olla loppusuoralla koska on julkimo ei eikä pidä töppäillä julkisilla paikoilla niin että tieto menee lehtien kautta kansan tietoisuuteen julkimotkin haluavat yksityisyyttä jerellä vaan on mennyt puurot ja vellit sekaisin antakaa miehelle rauha hän elää omaa elämäänsä

• ihan oikein

Ajattele kuinka huono esimerkki se on nuorisolle, tuo tuollainen.

Sehän ei ole vain käyttänyt, vaan myynyt. Ajattele, joku urheilusankari on duumediileri, aika paksua.

Tuskin syytteeseen muuten joutuisi, ellei olisi totta.

Ja joo, ei mulla ole mitään järkevää tekemistä, kuten järjestää tavarat kaappiin...

• hullu urheilu

Tommonen huumehönö,on sitten nuorten poikien esikuvana.

• pelissä

jere voi kuuluakkin parhaimmistoon mutta ei OIKEASSA ELÄMÄSSÄ..!!

• Jeren puolesta

Jeren elämähän on ollut melko värikästä kaukalon ulkopuolella, tai niin ainakin IS ym. antaa ymmärtää.
      Mietin vain miten huumausainerikos voi vaikuttaa Jeren pelaamisiin. Varmasti Jere on niin tarkkaan ollut testeissä ettei itse ole voinut mitään käyttää, ja mielestäni missään säännöissä ei mainita, ettei kiekkoilija saa kaukalon ulkopuiolella olla mukana rikollisessa toiminnassa. Ainakaan pelikiellon uhalla. Tietysti Jerelle sama rangaistus kun kenelle tahansa muulle. Ei vähempää, EI ENEMPÄÄ!

• on/off

Jonain päivänä menee
        Totaalisen Överiks.
        -Alkoholistin pahin vihollinen on suojeleva ymäristö. EI ARMOA ,on paras ja ainut lääke, tarkistakaa niiltä jotka ovat selvinneet. Tosin työpaikka on ollut monelle se ainut koossapitävä voima...
        -Mutta se esimerkki nuorille, huomisen aikuisille, tuleville Isille ja Äideille???

• jeren testaamiset

Se ei ole uskon asia.
        Olevinaan kova jätkä muttei pysty pitämään pikkuista korkkia kiinni.
        Tarkistappa ADT säännöt; kyllä siellä todetaan tälläinen (jeren)toiminta rangaistavaksi.

• Nimetön

sun pitää kuitenki muistaa että no läbä äijät on kuitenkin teininen ja sitäkin nuorempien idoleita. Niillä myydään ajatusmaailmaa, tuotteita ja elämäntapaa. On ehkä hyvä vetää raja johonkin.

• jääkiekon maine...

jos Karalahti saa jatkaa uraansa kiekkoilijana. Mielestäni jotain vastuuta pitäis ottaa jääkiekkopamppujenkin eikä antaa entisen narkkarin jatkaa kiekkoa rikollisen elämän rahoittajana!

• no dragon

kun hän jäänyt kiini asiasta --

• Nimetön

itse jeren nähneenä ennen ensimmäistä episodia kun jäi kiinni tiesin että kaverista ei ikävä kyllä tule sen enempää kuin keskiverto pelimannentieläisestäkään. Olin todistamassa tapahtumia mistä homma alkoi, nyttemmin tiedän mitä viime kesänä on tapahtunut. Kaveri on pahassa koukussa ja sillä siisti, turha jeesutelu sikseen. Narkkari on aina narkkari.

• yrjön ystävä

Suattaa olla Mavian kosto tuo Karan
      ilimiantamine,ku ei jiäny Hivikiin
      pelloomaan,vuan läks käppyrälaamaan sohloomaan?
      Ois ees männä umpisurkeesen Kalapa-tiimiin,
      nii oesivat voeneet paenoo villasella
      koko hazziz-sotkun?
      Kuopijossa oes Kara sitäpaetsi suana
      syyvä joka päevä tuoretta kalakukkoo,
      nii ei oes tarvinna käättee mittää antapussia,
      eikä kumiakkaa? t:yrjön ystävä

• veljmies liigasta

Hyvin huasteltu! Olis voinunna ottae raahassa kokkeljpiimee, niin ei olisj tarvinna viivoo vettäe!

Kalapassa ei olisj pelilötkään rasittanneet liikoo.
        Olisj voinunna kukkoloo vettee nuamariin ja piästee mykkee hiihtämään. Kylläe torille olisj hajut mahtunneet.
        Olishan meilläi tiällä vankilakkin, voisj tulla tänne lusimmaan. Kyllä' me välilläe piästäisimme miehen pelloomaankin.
        Eikö tottae!

• oikeistolainen vapausaate

Oikeistolaiseen vapausaatteeseen kuuluu ajatus siitä että ihmisillä on oikeus päättää itsestään ja omasta ruumiistaan. Oikeistoliberaalissa yhteiskunnassa jokainen ihminen päättää itse omasta ruumistaan, siitä mitä syö ja siitä mitä nautintoaineita käyttää.

Vapaus kuuluu keskeisesti oikeistolaiseen ajatusmaailmaan.

• Raamatullinen fakta

Aikaisemmin oli sääntöjä eri ruokalajien syömistä koskien. Ihmiset ajattelivat että eri ruokalajien perusteella voi saastua tai saada huonoa karmaa. Jeesus hyväksyi periaatteessa kaikki ruoat:

Mark.7:18-19 Ettekö käsitä, ettei mikään, mikä ulkoapäin menee ihmiseen, voi häntä saastuttaa? Sillä se ei mene hänen sydämeensä, vaan vatsaan, ja ulostuu." Näin hän sanoi kaikki ruuat puhtaiksi.

Jeesus teki puhtaaksi kaikki ruoakaaineet.

Ruoan lisäksi Jeesus hyväksyi myös nautinto-aineet.
      Raamatunkohdassa Joh. 2:1-11 Jeesus muuttaa veden viiniksi häätilaisuuden yhteydessä. Tuossa häätilaisuudessa viiniä käytettiin humaltumistarkoituksessa koska ylkä ihmettelee miksi juopuneille häävieraille on säästetty paras viini (Joh.2:10). Jeesus ilmeisesti itsekin otti jonkin verran "kuppia" sillä Raamatussa on tästä useita vihjeitä:

Matt.11:19

"Ihmisen Poika tuli, hän syö ja juo, ja he sanovat: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa.."

Ja "kuppia" ottivat myös Jeesuksen seuraajat ja apostolit kokouksissaan (Ap.t.2:13, 1Kor.11:20-21).

Mistään ei voida johtaa sellaista näkökantaa että kristityillä olisi oikeus rankaista kannabiksen käyttäjiä. Kristillisen arvojärjästelmän perusta on suvaitsevaisuus:

"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi"

"Minä en tuomitse ketään"

On ihmisten oma asia mitä nautintoaineita he käyttävät. Kristillisen etiikan mukaan kristityillä ei ole oikeutta rankaista ihmisiä pössyttelystä. Se on heidän oma asiansa.

Suvaitsevaisuus on tärkeää mutta toisaalta ihmisiä on varoitettava huumeiden terveysriskeistä, ja siitä että niillä on riippuvuutta aiheuttava, ja todellisuutta vääristävä vaikutus jonka vaikutukset voivat olla paitsi terveydelle vaarallisia, myös johtavat taloudellisiin ja ihmissuhde ongelmiin. Ihmisiä on siis sekä opastettava, mutta samalla meidän on oltava suvaitsevaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5037
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3302
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3059
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      36
      2112
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1787
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1540
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1454
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      118
      1130
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1099
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1067
    Aihe