Tyttäreni mummipuoli.

Kitty***

Tyttäreni asuu uusperheessä, jossa hänellä on uusi äitipuoli. Äitipuoli on ihan ok, mutta äitipuolen oma äiti ei tosiaan ole. Joka kerta, kun käyn hoitamassa lastani, tämä kutsuu itseään mummiksi ja on jatkuvasti arvostelemassa sitä, miten hoidan oman lapseni asiat ja miten OLEN ne hoitanut. Ei sano suoraan mutta vihjailee todella ilkeästi. En tiedä sitten, kokeeko hän minut uhkana perheelleni tai jotakin, koska ei selvästikään pidä minusta (minä tahtoisin olla väleissä) mutta mitään ei sano koskaan suoraan. Eräskin kerta päättyi itkuun, kun hän oli kehunut oman tyttärensä maasta taivaisiin ja minua mollasi sivulauseissa.
Onneksi tytön äitipuoli tosi kiva ihminen.
Miten tähän tilanteeseen saisi helpotusta, pelkään, että myrkyttää tyttäreni mielen minua vastaan?
Ei vittuilua, pliis.

2

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saisit

tukea siltä ok äitipuolelta? Puhu hänelle tunteistasi ja halusta olla sovussa lapsen tähden. Ja lapsellahan on vain yksi oikea äiti, joten älä pelkää, lapsesi rakastaa sinua aina kun vain oman parhaasi teet. :)

• muita lapsia?

Tuli vain semmonen mieleen että jos tyttäresi on tämän uusperheen ainoa lapsi niin ehkä tämä mummipuoli kokee jotenkin itsensä ulkopuoliseksi tai vajanaiseksi tai on juurikin kateellinen koska hän oikeasti on vain mummiPUOLI ja pitää sitä jotenkin huonompana asiana kuin jos olisi "kokonainen" mummi. Sääli sinänsä koska teillä näyttää muuten tuo systeemi toimivan ihailtavan hyvin esim. sinun ja äitipuolen välillä.

Aurinkoista kevättä ja toivottavsti asiat lutviutuu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2926
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      74
      832
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe