neitsyt

cucci

voiko olla varma ettæ neitsyt ei tule takaisin jos on pannut vælit poikki.olinhan se suuri ensirakkaus

5

1047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pärske

      Kyllä neitsyt voi tulla takaisin.Minun neitsyt ainakin tullut takaisin 2kertaa,tänä viitenä vuotena.
      Älä ota yhteyttä.Hän kyllä ottaa.

      • neitsyet

        eivät ota yhteyttä.. erityisesti sillon jos heitä on loukattu!!hän voi antaa anteeksi, mut sillon toisen on otettava yhteyttä..


    • viivi54

      Hei! kysyit onko varmaa ettei neitsyt tule takaisin jos parisuhde hajoaa.Neitsyt ei tule takaisin eikä anna anteksi vähällä.voin kertoa omasta kokemuksesta,että mieheni petti raskaimman kaavan kautta.Ennen itämeri kuivuu kuin tulisin takaisi ja antaisin täydellisesti anteeksi.

    • aivan siitä

      miten pahasti olet mokannut. jos on kyse pettämisestä, en antaisi ikinä anteeksi huolimatta rakkaudesta, jota tunnen.

      neitsytN

      • Ei pölhömpi nainen.

        Kyllä kai joku voi tullakkin takas,jos on "heikoilla hangilla"mutta kyllä neitsyt naisella on niin vahva oma tahto ettei tkuulla tuu takaisin,ei hän yksinkertaisesti pysty elämään sellaisen kanssa johon on luottonsa menettänyt.Itse olen 2kertaa eronnut,ja takaisin en ole mennyt vaikka kuinka on koetettu anoa,edellistä miestäni ajattelen vieläkin,vaikka erosta on jo6,mutta eipä ole tullut mieleenkään että voisin jatkaa elämää hänen kanssaan enää ikinä,vaikka niitä tunteita on tuolla sydämen sopukassa vieläkin(piilossa).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe