Kyselit tuosta altaasta. Ensinnäkin muutan noin vuoden kuluttua omakotitaloon, se ei tule tähän asuntoon, allas tulee pitkän mallisen olohuoneen huoneenjakajaksi, olohuoneen pohjapinta on kutakuinkin 4 * 7 m. Ja meinasin tehdä olohuoneen toiseen päähän itselleni oluenjuonti loossin jossa katsellaan rauhassa kaloja ; )
Myisin entisen akvaarion pois vaikka heti jos joku sen ostaisi, pärjäisin vuoden ilmankin, onhan noita muutenkin.
Altaaseen tulee rosteri kehykset = ruostumaton teräs. Ja välituet tulevat rosterista kanssa ja niitä tulee riittävästi. Pohja on samaa 12 mm lasia paitsi siihen tulee pohjalasin päälle lisäksi 8 mm lasi kahdesta tai kolmesta osasta liimattavaksi, eli pohjaan tulee lasia 20 mm. Altaan meinaan tehdä parin kaverini kanssa itse, on niitä tehty ennenkin, muttei noin isoja. Allas tehdään vasta asunnossa paikallaan joten turha on vielä kuolata, tiedän että se on perhanan iso projekti. Kaverini jolla on oma metali firma tekee siihen jalustan, niinkuin on tehnyt minun kaikkiin altaisiini ja voin sanoa että parempia akvaariojalustoja en ole vielä nähnyt. Allas tehdään tulevan olohuoneen lattialla ja tarvitsen kyllä muutaman kaverin sitten joskus nostamaan sen avukseni akvaario pöydän päälle ja laittamaan sen lopulliseen paikaansa mutta aikaa on annetaan hevosten murehtia, niillä on suurempi pää.
Painele sinäkin pispalasiin allaslaseja tilamaan, asuthan siinä kupeella ; )
Mikael
Timppa
1
262
Vastaukset
- Mikael
kiitos vain yllytyksestä - mutta harrastelen tämän nykyisen tästä hiljalleen kuntoon kun sekin tuli mennevuosina hieman laiminlyödyksi. Omani on myös omakotitalossa - sitä katsellaan toisesta ja hoidetaan toisesta huoneesta.
Huolintaliikkeen tai paloaseman miehet ja kantohihnat sitten avuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841432- 801080
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77865
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp83777- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 18548