kauhea pikkuveli

kohde

Minulla on pikkuveli joka juoksee perässäni joka paikkaan. Se saattaa yht äkkiä käydä päälle. Minä kyllä voittaisin tappelussa ihan milloin vain mutta sitten minä saisin syyt niskoilleni. se aina haukkuu
joksikin tai sitten se ärsyttää jotenkin. Nykyisin se tekee sillein että jos se ei saa tahtoaan läpi niin se menee vääntämään teko itkuu äidille ja sitten on turha väittää vastaan aina on sama vastaus
''se ei itke turhaan.'' ja sitä on jatkunu viimeset neljä vuotta. Osaisiko joku kertoa mitä sille voi tehdä?

5

2754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä90

Itelläni on pikkusisko ja -veli ja niitten kaa ei kyl oo ollu aina helppoo kans... Niitten kanssa on kuitenki pärjänny ihan kiitettävästi ku harrastaa sellasta sopivaa diplomatiaa niin äitin ku sen veljen tai siskonki kanssa. Tämä sisältäen siis ihan rehellistä keskustelua (hrr.....) äitin kanssa jo etukäteen tästä tekoitkusta. Äiti nimittäin on hyyyvin todennäköisesti ekana puolustamassa pikkuista palleroaan siinä vaiheessa ku sä alat syyttämään teeskentelemisestä...

Toinen kikka on sellai, että vois miettiä sitä, miten kohtelee sitä veljeä tavallisesti. Tosin sun eikä varsinkaan veljes ikää viestistäs saa selville, mutta noin yleisesti kaiken ikäisiin tehoaa aivan varmasti se, ettei AINA torju tämän "haluja, joita yrittää saada läpi". Todellakaan kaikkeen ei pidäkkään suostua, mutta mun mielestä vaikuttais varmasti, jos yrittäis ottaa vähän huomioon tän veljenki. Voi tosin osoittautua vähän vaikeeks, mut musta se auttas varmaan aika paljon...

Aloita siitä äitidiplomatiasta ;D

• nakkimatias133

Ikäs on? Pikkuveljes ikä on?? Vedä turpiin pikku pirua ja väitä ankarasti vastaan mutsille että se ite yritti lavastaa.

• fdgkjdkjf

Mulla on ihan samanlainen kauhea pikkuveli...

• PIKKUVELEJESI

AI ETTÄ TÄLLÄSTÄ HAHAHAHAHAHAHAHAHHA

• Anonyymi

Minulla on ihan saman lainen pikkuveli olen jo liian masentunut ei ole enään keinoja😞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      359
      3845
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      25
      2527
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2030
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      501
      1706
    5. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1675
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      49
      1611
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      300
      1561
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1354
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1146
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      21
      1124
    Aihe