Leijona

nainen vastaan

härkämies. Oon korviani myöten ihastunut härkämieheen. Ja naisleijonan tavoin(nouseva oinas) haluan häntä niin että voisin repiä vaatteet hänen päältään vaikka heti.
Mutta tämä härkämies seurustelee...
Ja tämä härkä on kyllä kertonut haluavansa myös minua. Kertonut oleensa ihastunut jo jonkun aikaa.
Kannattko odottaa vai oliskohan suhde joka tapauksessa aivan mahdoton?
Onko kokemukia vastaavanlaisista suhteista?
Tai kokemuksia siitä miten tosissaan härät tälläset jutut ottaa?

2

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härän kanssa seurusteleva

missä ja miten olet hänet tavannut ? Missä yhteydessä hän on sanonut haluavansa sinua ?
      Jos kerran seurustelee, niin mikset anna vaan olla ?! Jos tuo härkä sinua/sinut haluaisi, niin hän ottaisi, härät ovat sellaisia. Joten enpä oikein jaksa uskoa että hän oikeasti sinut haluaisi. Ehkä korkeintaan hetken iloksi... mutta ei taida riskeerata hyvää suhdetta sellaisen ilon vuoksi.
      Ainakin minun härkä oli avoliitossa aikaisemmin, eikä kertaakaan pettänyt avovaimoaan. Liiton loppuminen tapahtui sitten aivan muista syistä.

Härkä pitää oman päänsä, hän ottaa sen minkä tahtoo. Ja pysyy sen rinnalla, jonka on valinnut.
      Tämä minun härkäni jo 40 , voihan tietty olla että ikäkin vaikuttaa. Mutta tunnen kyllä muitakin härkämiehiä, ja melko samantyylisiä ovat.

Leijona ja Härkä... en oikein usko siihen, mutta...

Toisen omaa kannatta jättää rauhaan.

• mira-61

Unohda härkä mies. Se käyttäisi sinua hetken
      hyväkseen.Olen itse leijona, olen ollut naimisissa
      härkä miehen kanssa ja seurustellut pari vuotta härkä miehen kanssa.Suhde loppui tällä viikolla, on niin petetty olo ja paskat fiilikset. Alkaa taas itsetunnon kohotus, kun senhän härkä mies saa tallottua aivan lyttyyn.

Härkä ja leijona ei tule normaalissa elämässä olemaan hyvä pari.Neuvoisin sinua pysymään erossa häristä.

Härkä mies on hyvä puhumaan naisen sänkyynsä.
      Härillä on mottona että hän on se joka suhteen lopettaa, ja jos toisin käy niin he ei sitä siedä.

Unohda koko juttu ja katso vapaita miehiä. Hyvää talven odotusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe