Leijona

nainen vastaan

härkämies. Oon korviani myöten ihastunut härkämieheen. Ja naisleijonan tavoin(nouseva oinas) haluan häntä niin että voisin repiä vaatteet hänen päältään vaikka heti.
Mutta tämä härkämies seurustelee...
Ja tämä härkä on kyllä kertonut haluavansa myös minua. Kertonut oleensa ihastunut jo jonkun aikaa.
Kannattko odottaa vai oliskohan suhde joka tapauksessa aivan mahdoton?
Onko kokemukia vastaavanlaisista suhteista?
Tai kokemuksia siitä miten tosissaan härät tälläset jutut ottaa?

2

777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härän kanssa seurusteleva

missä ja miten olet hänet tavannut ? Missä yhteydessä hän on sanonut haluavansa sinua ?
      Jos kerran seurustelee, niin mikset anna vaan olla ?! Jos tuo härkä sinua/sinut haluaisi, niin hän ottaisi, härät ovat sellaisia. Joten enpä oikein jaksa uskoa että hän oikeasti sinut haluaisi. Ehkä korkeintaan hetken iloksi... mutta ei taida riskeerata hyvää suhdetta sellaisen ilon vuoksi.
      Ainakin minun härkä oli avoliitossa aikaisemmin, eikä kertaakaan pettänyt avovaimoaan. Liiton loppuminen tapahtui sitten aivan muista syistä.

Härkä pitää oman päänsä, hän ottaa sen minkä tahtoo. Ja pysyy sen rinnalla, jonka on valinnut.
      Tämä minun härkäni jo 40 , voihan tietty olla että ikäkin vaikuttaa. Mutta tunnen kyllä muitakin härkämiehiä, ja melko samantyylisiä ovat.

Leijona ja Härkä... en oikein usko siihen, mutta...

Toisen omaa kannatta jättää rauhaan.

• mira-61

Unohda härkä mies. Se käyttäisi sinua hetken
      hyväkseen.Olen itse leijona, olen ollut naimisissa
      härkä miehen kanssa ja seurustellut pari vuotta härkä miehen kanssa.Suhde loppui tällä viikolla, on niin petetty olo ja paskat fiilikset. Alkaa taas itsetunnon kohotus, kun senhän härkä mies saa tallottua aivan lyttyyn.

Härkä ja leijona ei tule normaalissa elämässä olemaan hyvä pari.Neuvoisin sinua pysymään erossa häristä.

Härkä mies on hyvä puhumaan naisen sänkyynsä.
      Härillä on mottona että hän on se joka suhteen lopettaa, ja jos toisin käy niin he ei sitä siedä.

Unohda koko juttu ja katso vapaita miehiä. Hyvää talven odotusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      83
      1698
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1339
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      95
      1059
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      203
      975
    5. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      72
      973
    6. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      892
    7. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      875
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      860
    9. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      814
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37