onko kokemuksia kyseisistä paikoista? kummassa riittää enemmän nähtävää? kumpi edullisempi lomakohteena? jne..
kreetan retymnon vai kroatian porec?
1
520
Vastaukset
- on halvempi
Kroatiassa on huomattavasti halvempaa. Koko Kreikka, myös Kreeta, kallistui tosi paljon euroon siirtymisen myötä. Porecissa en ole käynyt, mutta Adrialla Hvarin saarella kyllä ja Kreetalla myös. Kroatiassa, siis Adrianmerellä, ei ole kesällä ihan niin kuuma kuin Välimerellä, missä varsinkin Kreetalla saattaa olla heinä-elokuussa lähempänä 40 astetta. Adrialla merivesi on myös kirkasta ja puhdasta eivätkä paikalliset asukkaat ole vielä täysin kyllästyneitä turisteihin. Jos pidät kalasta ja/tai äyriäisistä, kuten hummereista, on Kroatia ehdoton ykkösvalinta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059