Niin että ku mun ossaan kokoajan tulee sellaisia viestiä joka lähettäjä on "Postmaster.mail.hotmail.com" ja sen viestin nimi on "Delivery Status Notification (Failure)" ja siin viestissä lukee "This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed." ja sit siin lukee se meseossa vaikka se meseossa on oikeen kirjoitettu. Eli miteä mä teen että ne viestit ei enää tulisi ossaani??? Mä klikkasin siitä viestistä "Roskapostia" ja se viesti poistui mutta se ei lähde silti!
Kokoajan sama viesti tulee!!!
4
1256
Vastaukset
- zxcvbnm
Lopeta väärällä osoitteella lähettäminen niin bumerangit loppuu.
- älkää avatko niitä
roskapostia kaikki. älkää hyvät ihmiset avatko tuntemattomilta ja varsinkin ulkomaalaisilta tulevia posteja!!!
- Lasa
En tie mikä ton aiheuttaa, mut lähetän kenelle ystävälle tahansa, aina tuolta postmasterista palautetaan ja laitetaan että: "Delivery Status Notification Failure" Ei mikään auta.. ei ole kyse tosiaankaan väärään osoiteeseen lähettämisestä vaa jostain muusta spämmistä yms.
- 12
Älä sitten lähetä spammia.
"Delivery Status Notification Failure" ilmoitus tulee, kun postia ei jostain syystä voitu toimittaa perille. Siinä viestissä kyllä kerrotaan myös syy, miksi ei onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839