Suunnitelmissa olisi tammikuussa pakata reppu ja suunnata Malagaan espanjaa oppimaan, ja kiinnostaisi kovasti tietää millaiseen kaupunkiin olen itseäni tunkemassa.:) Mitään kokemuksia kielikursseista, tai muuten vaan Malagasta, kaikki jutut otetaan kiinnostuksella vastaan?
Kielikurssille Malagaan?
1
356
Vastaukset
Itselläni on kokemusta Malagan yliopiston kielikurssista, jolle osallistuin 4 viikon ajan klo 9-14 vuonna 2003.
Oman kokemukseni mukaan nämä kurssit saattavat sopia juuri lukionsa päättäneille, tosin epäilen niiden sopivuutta pohjoismaisille opiskelijoille ylipätään, sillä niin koulumaisia ne olivat - jos ei opetustapa ole nyt muutamassa vuodessa muuttunut.
Sisältö sinänsä oli ok. Itse olin pisimmälle ehtineiden ryhmässä.
Kuullun ymmärtämistä harjoiteltiin luokkahuoneessa, jossa kaikui tavattomasti ja tunsin itseni aivan uunoksi, vaikka olin käyttänyt espanjaa työssä vuosia.
Voit päätellä, että Malagan yliopistoa en voi suositella. Malagan kaupunki on sinänsä ihan ok ja mieluiten viettäisin aikaa siellä kuin turistialueilla. Malagan maakunnassa on useita kaupallisia kielikouluja, joista varmasti joillakin tämän palstan lukijoilla on kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882