Renkaita vaihtaessa pohjaan reikä!!

apua

Vaihdoin renkaita enkä huomannut että on ihan tietyt kohdat joihin tunkin saa laittaa ja auton nostaa.
Renkaita vaihtaessa huomasin että auto ikäänkuin "putosi" pysyen kuitenkin ilmassa.
Kun olin vaihtanut kaikki renkaat ja lähdin ajamaan huomasin kuskin lattiassa reiän.
Voiko johtua vain siitä että nostin väärästä kohdasta vai täytyykö pohjan olla mätä jotta näin voi käydä?
Auto kuitenkin katsastettu moitteetta helmikuussa.
Ja juu,tästedes vien liikkeeseen renkaanvaihtoon.

7

2622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti.
      Syytä ainakin olisi!

• apua

Juu,kyllä viisastuin mutta kaipaisin silti vastausta varsinaiseen kysymykseeni.
        Eli voiko johtua väärästä nostokohdasta vai tarkoittaako automaattisesti että pohja on mätä?

• mjäää
        apua kirjoitti:

Eli voiko johtua väärästä nostokohdasta vai tarkoittaako automaattisesti että pohja on mätä?

jos tunkalla saa pohjaan tehtyä reiän tarkoittaa se sitä että pohja alkaa olla rapeassa kunnossa.jos pohja nousi kukkulalle ei muuta kuin jaloilla rampata suoraksi

• idänrakastaja
        mjäää kirjoitti:

jos tunkalla saa pohjaan tehtyä reiän tarkoittaa se sitä että pohja alkaa olla rapeassa kunnossa.jos pohja nousi kukkulalle ei muuta kuin jaloilla rampata suoraksi

"ranskalaista pehmeyttä"

Siinähän on selkee RFM-vika

Et vaan muistanut olla tarpeeksi tarkkana.

RFM = Read Fucking Manual

Jokaisen auton ohjekirjassa kerrotaan, mistä saa nostaa.

• pyhä Sylvi!
        apua kirjoitti:

Sinä kai sen itse parhaiten tiedät onko pohja mätä vai ei!!!
        Vai etkö erota mätää peltiä terveestä?

• ohoops

Jollain oli käynyt ihan samalla tavalla yhdellä toisella keskustelupalstalla. Kylläpäs tätä uusavuttomuutta nyt on liikkeellä.

Noh, ensi helmikuussa auto ei sitten menekään katsastuksesta läpi. Ehkä olisi vielä kerran mennyt, jos et olisi itse puhkonut, eikä katsastaja olisi löytänyt mätää.

• diplinssi

Ei vaakasuorasta vahvistamattomasta pellistä voi nostaa. Kokeile vaikka panna pullapelti kahden keittiötuolin varaan ja astu päälle. Tunkkaus pitää tehdä aina kohdasta, jossa on pystypeltiä.
      Tämä on lujuusoppia.

Ne paikat on kerrottu auton käsikirjassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4055
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4011
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3793
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2968
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2567
    7. 33
      2379
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2252
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1849
    Aihe