Vaihdoin renkaita enkä huomannut että on ihan tietyt kohdat joihin tunkin saa laittaa ja auton nostaa.
Renkaita vaihtaessa huomasin että auto ikäänkuin "putosi" pysyen kuitenkin ilmassa.
Kun olin vaihtanut kaikki renkaat ja lähdin ajamaan huomasin kuskin lattiassa reiän.
Voiko johtua vain siitä että nostin väärästä kohdasta vai täytyykö pohjan olla mätä jotta näin voi käydä?
Auto kuitenkin katsastettu moitteetta helmikuussa.
Ja juu,tästedes vien liikkeeseen renkaanvaihtoon.
Renkaita vaihtaessa pohjaan reikä!!
7
2607
Vastaukset
Toivottavasti.
Syytä ainakin olisi!- apua
Juu,kyllä viisastuin mutta kaipaisin silti vastausta varsinaiseen kysymykseeni.
Eli voiko johtua väärästä nostokohdasta vai tarkoittaako automaattisesti että pohja on mätä? - mjäää
apua kirjoitti:
Eli voiko johtua väärästä nostokohdasta vai tarkoittaako automaattisesti että pohja on mätä?jos tunkalla saa pohjaan tehtyä reiän tarkoittaa se sitä että pohja alkaa olla rapeassa kunnossa.jos pohja nousi kukkulalle ei muuta kuin jaloilla rampata suoraksi
- idänrakastaja
mjäää kirjoitti:
jos tunkalla saa pohjaan tehtyä reiän tarkoittaa se sitä että pohja alkaa olla rapeassa kunnossa.jos pohja nousi kukkulalle ei muuta kuin jaloilla rampata suoraksi
"ranskalaista pehmeyttä"
Siinähän on selkee RFM-vika
Et vaan muistanut olla tarpeeksi tarkkana.
RFM = Read Fucking Manual
Jokaisen auton ohjekirjassa kerrotaan, mistä saa nostaa. - pyhä Sylvi!
apua kirjoitti:
Eli voiko johtua väärästä nostokohdasta vai tarkoittaako automaattisesti että pohja on mätä?Sinä kai sen itse parhaiten tiedät onko pohja mätä vai ei!!!
Vai etkö erota mätää peltiä terveestä?
- ohoops
Jollain oli käynyt ihan samalla tavalla yhdellä toisella keskustelupalstalla. Kylläpäs tätä uusavuttomuutta nyt on liikkeellä.
Noh, ensi helmikuussa auto ei sitten menekään katsastuksesta läpi. Ehkä olisi vielä kerran mennyt, jos et olisi itse puhkonut, eikä katsastaja olisi löytänyt mätää. - diplinssi
Ei vaakasuorasta vahvistamattomasta pellistä voi nostaa. Kokeile vaikka panna pullapelti kahden keittiötuolin varaan ja astu päälle. Tunkkaus pitää tehdä aina kohdasta, jossa on pystypeltiä.
Tämä on lujuusoppia.
Ne paikat on kerrottu auton käsikirjassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708