joulu lähestyy ja lahjoista ei ole tietoakaan:( Nyt pitäisi keksiä jotain poikaystävän 16 vuotiaalle serkkutytölle!
Muina vuosina olemme ostaneet korvakorut ja hajuveden, mutta tänä vuonna haluaisimme antaa jotain muuta!
Ei koruja! Hän ei harrasta mitään ja opiskelee ravintolakokiksi, mutta lahja ei saisi olla mitään alaan liittyvää, koska hän ei ole siitä niin hirvittävästi kiinnostunut!
Ideoita??
Kiitos jo etukäteen:)
Joululahja 16 vuotiaalle tytölle..
10
9047
Vastaukset
- tiitu
Mitenkäs olsi ihan vaikka Veromodan (tai muun vaatekaupan) lahjakortti? Tai miksei vaikkapa kirjakaupan jos lukee? Ainakin saa mieluisen lahjan.
- Jeppisjee
Vaikea mennä sanomaan, minkä hintaista lahjaa haette (hajuvesien ja korvakorujen hintahaitari on melkoisen suuri), mutta oletan, ettei mitään suuren suurta ole tiedossa, jos on poikaystäväsi serkku. Lahjakortti toimii aina (vaatekauppaan, jos tiedätte, missä hän käy vaateostoksilla, tai vaikka levy yms. kauppaan, sieltä luulisi löytyvän jokaiselle jotain). Raha myöskin tuon ikäiselle varmasti kelpaa ihan sellaisenaankin :D Tässä lisää muutamia ehdotuksia:
- Kirja, dvd, cd (jos tiedätte, mistä ko. hlö pitää)
- Pyjama/aamutakki/aamutossut yms. (muihin vaatteisiin en menisi riskeeraamaan, jos ei ihan oikeasti tiedä tasan tarkkaan makua)
- lahjakortti manikyyriin/kasvohoitoon- Nimetön
Itse meinaan ostaa saman ikäiselle siskolleni astioita.. Kerää arabian KoKo-sarjaa. Eli jos hänellä on joku astiasto mitä kerää tulevaisuutta varten, niin ostakaa vaikka pari lasia/lautasta.. Ainahan on kiva saada tulevaa omaa kämppä varten juttuja. vaikka ei sitä nyt tällä hetkellä ajattelisikaan..:) Mulla taas on kauhea ongelma mun 12-vuotias pikkusisko..KÄÄK! aina ne lahjat on vaikeita!
- vvv
Dvd:t on aina hyvä lahja, jos yhtään tykkää katsella elokuvia. Toinen on eri tv-sarjojen tuotantokaudia dvd:llä. Ovat myös mahdollisesti hyvää kieliharjoitusta, kun voi katsoa eri kielillä!
Lisäksi lahjakortit ton ikäsenä ja siitä ylöspäin ainakin omasta mielestäni tosi kivoja, koska sitten voi ostaa mitä haluaa. Esim. Stockmannin tai Sokoksen. Tosin lahjakortit ehkä hieman persoonattomia. Tietysti voi ostaa lahjakortin johonkin hauskaan tai esim. hartiahierontaan. Se varmasti aina mieluista! - Kurkkaa
www.sinikorento.fi
- sama :D
Minullakin on sama ystäväni täyttää 16 ja en keksi lahjaa!
- Defbeat2
Anna kuulokkeet jos ei kelpaa niin lahjakortti
- l
Jotain voidetta hiivasairauksien hoitoon.
- ehdotuksia..
meikkejä, hiuslakkaa yms jotain, mikä olisi myös käytännöllistä. Itse olisin halunnut esim. tusseja, kyniä, piirrustuspaperia.. ties vaikka kiinnostus lähtisi siitä, jos ei mitään harrasta;)
- Anonyymi
Jotain ihon hoito/meikki juttuja tai ihan vaan lahjakortti johonkin meikki/ihonhoito osoitteeseen tai ihan vaan käsi rahaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368