Joululahja 16 vuotiaalle tytölle..

:::

joulu lähestyy ja lahjoista ei ole tietoakaan:( Nyt pitäisi keksiä jotain poikaystävän 16 vuotiaalle serkkutytölle!
Muina vuosina olemme ostaneet korvakorut ja hajuveden, mutta tänä vuonna haluaisimme antaa jotain muuta!
Ei koruja! Hän ei harrasta mitään ja opiskelee ravintolakokiksi, mutta lahja ei saisi olla mitään alaan liittyvää, koska hän ei ole siitä niin hirvittävästi kiinnostunut!
Ideoita??
Kiitos jo etukäteen:)

10

8672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiitu

      Mitenkäs olsi ihan vaikka Veromodan (tai muun vaatekaupan) lahjakortti? Tai miksei vaikkapa kirjakaupan jos lukee? Ainakin saa mieluisen lahjan.

    • Jeppisjee

      Vaikea mennä sanomaan, minkä hintaista lahjaa haette (hajuvesien ja korvakorujen hintahaitari on melkoisen suuri), mutta oletan, ettei mitään suuren suurta ole tiedossa, jos on poikaystäväsi serkku. Lahjakortti toimii aina (vaatekauppaan, jos tiedätte, missä hän käy vaateostoksilla, tai vaikka levy yms. kauppaan, sieltä luulisi löytyvän jokaiselle jotain). Raha myöskin tuon ikäiselle varmasti kelpaa ihan sellaisenaankin :D Tässä lisää muutamia ehdotuksia:
      - Kirja, dvd, cd (jos tiedätte, mistä ko. hlö pitää)
      - Pyjama/aamutakki/aamutossut yms. (muihin vaatteisiin en menisi riskeeraamaan, jos ei ihan oikeasti tiedä tasan tarkkaan makua)
      - lahjakortti manikyyriin/kasvohoitoon

      • Nimetön

        Itse meinaan ostaa saman ikäiselle siskolleni astioita.. Kerää arabian KoKo-sarjaa. Eli jos hänellä on joku astiasto mitä kerää tulevaisuutta varten, niin ostakaa vaikka pari lasia/lautasta.. Ainahan on kiva saada tulevaa omaa kämppä varten juttuja. vaikka ei sitä nyt tällä hetkellä ajattelisikaan..:) Mulla taas on kauhea ongelma mun 12-vuotias pikkusisko..KÄÄK! aina ne lahjat on vaikeita!


    • vvv

      Dvd:t on aina hyvä lahja, jos yhtään tykkää katsella elokuvia. Toinen on eri tv-sarjojen tuotantokaudia dvd:llä. Ovat myös mahdollisesti hyvää kieliharjoitusta, kun voi katsoa eri kielillä!
      Lisäksi lahjakortit ton ikäsenä ja siitä ylöspäin ainakin omasta mielestäni tosi kivoja, koska sitten voi ostaa mitä haluaa. Esim. Stockmannin tai Sokoksen. Tosin lahjakortit ehkä hieman persoonattomia. Tietysti voi ostaa lahjakortin johonkin hauskaan tai esim. hartiahierontaan. Se varmasti aina mieluista!

    • Kurkkaa

      www.sinikorento.fi

    • sama :D

      Minullakin on sama ystäväni täyttää 16 ja en keksi lahjaa!

    • Defbeat2

      Anna kuulokkeet jos ei kelpaa niin lahjakortti

    • l

      Jotain voidetta hiivasairauksien hoitoon.

    • ehdotuksia..

      meikkejä, hiuslakkaa yms jotain, mikä olisi myös käytännöllistä. Itse olisin halunnut esim. tusseja, kyniä, piirrustuspaperia.. ties vaikka kiinnostus lähtisi siitä, jos ei mitään harrasta;)

    • Anonyymi

      Jotain ihon hoito/meikki juttuja tai ihan vaan lahjakortti johonkin meikki/ihonhoito osoitteeseen tai ihan vaan käsi rahaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2069
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1311
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1204
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1107
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe